با حضور خرمی شاد به جای رستمی صنایع مس ایران در بالاترین سطح مدیریت با تغییر همراه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
دکتر امیر خرمی شاد مدیر عامل شرکت ملی مس با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
صبح امروز جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
طی حکمی از سوی دکتر خرمی شاد، دیروز «محمد جواد خلیلی» به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط‌عمومی شرکت مس منصوب گردید.
با تشکیل جلسه هیأت ‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، دکتر امیر خرمی‌شاد به‌ عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.
دکتر خرمشاد استاد تمام علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) می‌گوید: فرض کنید پارلمان فرانسه قانونی تصویب کند و اجازه دهد تا احزاب سیاسی مذهبی تاسیس شوند. آن مصوبه از سوی شورای عالی قانون اساسی رد خواهد شد؛ چراکه با قانون اساسی مغایر است. شورای عالی قانون اساسی فرانسه پاسدار لا‌ئیسیته است.
با حکم نیازی سرپرست وزارت صمت، امیر خرمی شاد جایگزین وجیه‌الله جعفری در ایمیدرو شد.
شاگردان فراز کمالوند با کسب سه امتیاز مقابل دریا بابل به صعود نزدیک‌تر شدند.
نماینده استان لرستان با پیروزی برابر حریف خود در جمع مدعیان باقی ماند.
ظهیری با اشاره به عملیات پلیس و دستگیری سه نفر در این خصوص گفت: همچنین در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۳۹ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۱۲۰ کیلو و ۸۵۰ گرم که داخل جعبه‌های خرما جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.
وقتی قصه یک آدم تمام می‌شود و آن آدم قصه جدیدی نمی‌تواند از خودش خلق کند به بن‌بست برمی‌خورد. حتی با استناد به نظریه یکی از نظریه‌پردازان خودکشی یک پدیده جمعی است و هنگامی که ساختار اجتماعی فرد را تحت فشار قرار می‌دهد فرد راهی جز نابودی خود نمی‌بیند. مورد دیگری هم وجود دارد که برخی افرادی که خودکشی می‌کنند تا آخرین لحظه زندگی شاد و خرم بودند و هیچ‌کس فکر نمی‌کرده که این فرد خودکشی کند.
خرما با نرخ تنظیم بازاری از امروز در سراسر کشور توزیع می شود.
خیبر خرم آباد، تنها تیم بدون باخت بازی ها در بازی پانزدهم به دهمین تساوی خود دست پیدا کرد.
خرما به همراه گردو ضد افسردگی است. شیره خرما و ارده بهترین صبحانه زمستان است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس/ عبرت از شکست های تلخ!/ سارق خرما قاتل شد/ کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند زمین/ محاکمه ۲ برادر به اتهام قتل فروشنده/ اعتراف بادیگاردهای کمدین/ معروف به اسیدپاشی!/ آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح تنظیم بازار کالا‌های مشمول الزام به عرضه در بورس‌های کالایی که در کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد مخالف است و قرار بود این موضوع به ما ارجاع شود که تاکنون انجام نشده است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این‌که برقی‌سازی خودروها برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: خودروی K125 اولین محصولی است که هم زمان مدل بنزینی آن، با طراحی مدل برقی در دستور کار قرار گرفته است، البته ورود خودرو با مدل بنزینی خواهد بود.
بیش از هفتاد روز است که هیچ خبری از معاون سیاسی وزیر کشور نیست و او در هیچ جلسه‌ای که رسانه‌ها هم حضور داشته باشند، شرکت نکرده است تا شایعه استعفایش قوت بگیرد. برخی رسانه‌ها حتی جایگزین خرمشاد را هم معرفی کرده‌اند.
یکی از مهمترین سمت‌های سیاسی در هر دولتی، سمت معاون سیاسی وزیر کشور بوده که به جهت شرح وظایف و ماموریت‌های قانونی که برای آن تعیین شده، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین، همه دولت‌ها سعی داشته اند از افرادی در این سمت استفاده کنند که قابلیت‌های زیادی داشته و همچنین در حداکثر هماهنگی با سیاست‌های دولت باشند.
سرانجام برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند با رفتن محمد باقر خرمشاد، محمد رضا غلامرضا به این سمت منصوب شده است. پس از این خبر بود که مخاطبان رسانه‌ها و به خصوص فعالان سیاسی درصدد آمدند تا پیشینه‌ای از فعالیت‌ها و رزومه وی را پیدا نموده تا بتوانند بیشتر با ایشان آشنا شوند.
معاون جدید تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند، به گونه ای که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم‌نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ