منابع صهیونیستی به عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین، علیه ایست بازرسی الجلمه در شهر جنین اذعان کرده و از آسیب دیدن این مقر امنیتی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به ناآرامی‌ها بر سر اصلاحات قضایی نتانیاهو تاکید کرد که انسجام ارتش بسیار آسیب دیده است.
منابع عبری به شکست حملات دو روزه علیه جنین و محقق نشدن اهداف آن اذعان کردند.
منابع عبری اذعان کردند که مبارزان مقاومت در جنین از مناطقی که عملیات ارتش رژیم صهیونیستی بر آنها متمرکز بوده دور شده‌اند، امری که عملیات بازداشت آنها را به بن‌بست کشانده است.
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به چالش‌های امنیتی پیش‌روی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم، اوضاع نابه‌سامانی دارد.
رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷، منطقه جولان که جز اراضی سوریه است را به اشغال خود درآورده و با وجود تأکید چندباره سازمان ملل متحد بر تعلق این اراضی به سوریه و غیرقانونی‌بودن اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، این رژیم حاضر نیست به حاکمیت سوریه بر این منطقه اذعان کند.
ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل «محمد هیثم التیمیمی» کودک ۳ ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.
با افشای بخشی از نتایج تحقیقات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات جسورانه سرباز مصری، روشن شد که صهیونیست‌ها به اشتباهات فاحش خود طی این عملیات اذعان کرده‌اند.
رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که نقشه غرب آسیا در حال تغییر است و رژیم صهیونیستی در رویارویی با ایران تنها مانده است.
منابع عبری زبان اذعان کردند که استفاده مبارزان مقاومت از بمب‌های دست‌ساز در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.
در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور تداوم عملیات نظامی ضد فرماندهان جهاد اسلامی را صادر کرده، به ادعای ارتش صهیونیستی، از ابتدای جنگ تاکنون بیش از ۸۰۰ موشک از غزه شلیک شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی به نقص فنی سامانه گنبد آهنین در جریان مقابله با حملات موشکی و راکتی مقاومت به شهرک های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه در درگیری اخیر اذعان کرد.
وزیر جنگ برکنار شده رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاها درباره ایران، به اوضاع امنیتی پیچیده این رژیم اذعان کرد.
صهیونیست ها با اذعان به اینکه عملیات «اریحا» همان چیزی بوده که از آن هراس داشته اند، اعلام کردند که این عملیات نشان داد رژیم اشغالگر قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.
رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این سرویس با حجم غیرقابل تصور و نجومی از عملیات های فداکارانه در کرانه باختری و اراضی اشغالی مواجه است.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای تلویحا به این مساله که یک مرد فلسطینی را بدون هیچ دلیلی، هدف قرار داده و به شهادت رسانده است، اذعان کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش امروز به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.
سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» اذعان کرد که در جریان عملیات فلسطینیان در سال جاری میلادی ۲۹ صهیونیست کشته شدند.
رسانه های صهیونیست به موفقیت آمیز بودن عملیات اخیر در قدس اشغالی و غافلگیر شدن دستگاه های امنیتی این رژیم در پی این عملیات اعتراف کردند.
منابع عبری در گزارش هایی به ناتوانی رژیم صهیونیستی در بازداشت مجری عملیات قدس با وجود گذشت ۵ روز از آن، اذعان کرده اند.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
معاون وزیر امور خارجه قطر شانه خالی کردن رژیم صهیونیستی از اذعان به ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی را محکوم کرد.
به اذعان رسانه های صهیونیستی، مزیت اصلی پهپاد «شاهد» قدرت آن در گمراه کردن سامانه های دفاعی و قابلیت به پرواز درآمدن در دسته های چندتایی است.
منابع عبری اذعان کردند که زیرساخت های آموزشی رژیم صهیونیستی هدف حمله جدید هکری قرار گرفته است.
منابع صهیونیستی اذعان کردند بدلیل نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی از عملیات های مقاومتی فلسطینی ها، تحرکات ارتش این رژیم در کرانه باختری افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ