سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» اذعان کرد که در جریان عملیات فلسطینیان در سال جاری میلادی ۲۹ صهیونیست کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ پیش‌رو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اذعان به توان موشکی حزب الله لبنان تاکید کرد که این قدرت موشکی به مثابه یک تهدید استراتژیک علیه تل آویو به شمار می‌رود.
حضور نیروهای حزب الله به همراه دوربین‌هایشان در نقطه صفر خط عقب نشینی باعث شده رسانه‌های صهیونیستی اذعان کنند که مقاومت لبنان معادلات تل آویو را به هم ریخته است.
یکی از سرلشکرهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به هوش دبیرکل حزب الله لبنان، از مقامات تل آویو خواست او را دست کم نگیرند.
یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد که بیش از ۵ ساعت طول کشیده تا ارتش رژیم صهیونیستی متوجه تخریب دوربین‌های نصب‌شده در مرز لبنان شود.
یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله لبنان، قدرت خود را به رخ تل آویو می‌کشد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به متشنج شدن روابط این رژیم با آمریکا اذعان کرد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از نخست‌وزیر این رژیم اذعان کردند که تل آویو دیگر تأثیر چندانی بر آنچه او روند مذاکرات غیرمستقیم بین ایران و آمریکا خوانده است، ندارد.
رسانه‌ها و تحلیلگران رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان از نیروی زمینی قدرتمندی برخوردار است که خود را برای اشغال «الجلیل» آماده می‌کند و این مسأله تل آویو را نگران کرده است.
رسانه‌ها و تحلیلگران رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان از نیروی زمینی قدرتمندی برخوردار است که خود را برای اشغال «الجلیل» آماده می‌کنند و این مسأله تل آویو را نگران کرده است.
رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که گستره عملیات‌های جهادی در کرانه باختری رو به فزونی نهاده، مجریان آن جرأت بیشتری یافته‌اند و تل آویو نیز راه‌حلی برای مقابله یا این عملیات‌ها ندارد.
سیما شاین، پژوهشگر مؤسسه مطالعات امنیت ملی در فلسطین اشغالی در نشستی امنیتی با بحرانی خواندن وضعیت جاری در تل آویو اذعان کرد که در شرایط وخیم غیر قابل تصوری قرار گرفته‌ایم.
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.
اندکی پس از رجزخوانی نتانیاهو علیه ایران، حال منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر ایران اذعان کردند.
صهیونیست ها با اذعان به اینکه عملیات «اریحا» همان چیزی بوده که از آن هراس داشته اند، اعلام کردند که این عملیات نشان داد رژیم اشغالگر قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.
یک مقام اطلاعات نظامی سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که راهبرد این رژیم علیه ایران شکست خورده است.
«حاییم رامون» وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی اذعان کرد که معضل اصلی تل آویو، هم پیمانی میان ایران و روسیه است.
رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که تل آویو پس از انتخاب لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل یک متحد را در این کشور از دست داده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید اذعان کرد که هدف نهایی گسترش روابط نظامی واشنگتن با برخی کشورهای عربی منطقه و تل آویو، برنامه موشکی ایران است.
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه حزب الله در مقابل رژیم صهیونیستی ایجاد بازدارنگی کرده است، ترس تل آویو از سید حسن نصرالله را قابل توجیه دانستند.
رسانه های رژیم صهیونیستی به اختلاف و چند دستگی در محافل داخلی رژیم صهیونیستی درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی با لبنان اذعان کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین موضع گیری خود درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره اذعان کرد که وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده است.
رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه ایرانی ها بسیار باهوش هستند و می توانند حقوق هسته ای خود را محقق سازند، گفت تل آویو قادر به اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران نیست.
رسانه ها و مقامات صهیونیست اذعان کردند که سناریوی نگران کننده برای تل آویو، تقابل و رویارویی فراگیر با گروه های فلسطینی در چند جبهه است که با شلیک هزاران موشک نقطه زن همراه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ