ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی به نقص فنی سامانه گنبد آهنین در جریان مقابله با حملات موشکی و راکتی مقاومت به شهرک های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه در درگیری اخیر اذعان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از فرماندهان سرویس‌های امنیتی و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کاهش توانایی نظامی و آمادگی جنگی ارتش این رژیم اذعان کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به ناآرامی‌ها بر سر اصلاحات قضایی نتانیاهو تاکید کرد که انسجام ارتش بسیار آسیب دیده است.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم و عملکرد ضعیف کابینه بنیامین نتانیاهو اذعان کرد.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع متشنج در اراضی اشغالی، تاکید کرد که این رژیم به سمت جنگ داخلی حرکت می‌کند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی، اعلام کرد که صهیونیست‌ها در حال عبور از خطوط قرمز هستند.
منابع عبری به شکست حملات دو روزه علیه جنین و محقق نشدن اهداف آن اذعان کردند.
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به چالش‌های امنیتی پیش‌روی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم، اوضاع نابه‌سامانی دارد.
ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل «محمد هیثم التیمیمی» کودک ۳ ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به وخامت اوضاع اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند که با سیاست‌های کنونی کابینه نتانیاهو باید منتظر بحران اقتصادی باشیم.
رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که نقشه غرب آسیا در حال تغییر است و رژیم صهیونیستی در رویارویی با ایران تنها مانده است.
منابع عبری زبان اذعان کردند که استفاده مبارزان مقاومت از بمب‌های دست‌ساز در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.
منابع عبری اذعان کردند که ارزش شِکِل (واحد پولی رژیم صهیونیستی) در روزهای اخیر به دلیل ناآرامی‌ها در مناطق مختلف اراضی اشغالی روندی نزولی داشته است.
به اذعان مقامات رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس،جنایات اخیر این رژیم در مسجدالاقصی علت اصلی کند شدن روند عادی سازی روابط بین طرفین و کاهش تمایل عربستان به حضور در این روند است.
منابع عبری در گزارش‌هایی اذعان کردند که ناامنی روزهای اخیر در اراضی اشغالی ضربه سنگینی به بخش گردشگری و به طور کلی اقتصاد رژیم صهیونیستی وارد آورده است.
قرچک- معاون امنیتی وزیر کشور گفت: رژیم صهیونسیتی روزهای سختی را طی می‌کند و مقامات آن رژیم جعلی اذعان می‌کنند که در معرض نابودی هستند و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
وزیر جنگ برکنار شده رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاها درباره ایران، به اوضاع امنیتی پیچیده این رژیم اذعان کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای تلویحا به این مساله که یک مرد فلسطینی را بدون هیچ دلیلی، هدف قرار داده و به شهادت رسانده است، اذعان کرد.
یک نویسنده صهیونیست به ناکامی، شکست و بی نتیجه بودن روند سازش رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی اذعان کرد.
منابع عبری در گزارش هایی به ناتوانی رژیم صهیونیستی در بازداشت مجری عملیات قدس با وجود گذشت ۵ روز از آن، اذعان کرده اند.
منابع صهیونیستی به عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین، علیه ایست بازرسی الجلمه در شهر جنین اذعان کرده و از آسیب دیدن این مقر امنیتی خبر دادند.
معاون وزیر امور خارجه قطر شانه خالی کردن رژیم صهیونیستی از اذعان به ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی را محکوم کرد.
به اذعان رسانه های صهیونیستی، مزیت اصلی پهپاد «شاهد» قدرت آن در گمراه کردن سامانه های دفاعی و قابلیت به پرواز درآمدن در دسته های چندتایی است.
منابع عبری اذعان کردند که زیرساخت های آموزشی رژیم صهیونیستی هدف حمله جدید هکری قرار گرفته است.
منابع صهیونیستی اذعان کردند بدلیل نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی از عملیات های مقاومتی فلسطینی ها، تحرکات ارتش این رژیم در کرانه باختری افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ