رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این سرویس با حجم غیرقابل تصور و نجومی از عملیات های فداکارانه در کرانه باختری و اراضی اشغالی مواجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رقم قرارداد دروازه‌بان این تیم را فاش کرد.
مشاور نخست وزیر دولت السودانی نرخ فقر در کشورش را بیش از ۲۰ درصد اعلام کرده و تصریح کرد که بیش از شش میلیون از شهروندان این کشور حقوق تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.
بودجه نظامی روسیه در سال گذشته میلادی 75 میلیارد دلار بوده و در سال 2023 میلادی این رقم 84 میلیارد دلار برآورد شده است. روسیه همچنین قصد دارد بین سال‌های 2022 تا 2025 میلادی، 600 میلیارد دلار برای ارتش و پلیس هزینه کند. جت جنگنده میگ 35 هم یکی از سلاح‌هایی است که با این بودجه ساخته شده است. میگ 35 دارای سیستم‌های دفاعی مختلفی است که امکان موفقیت‌آمیز بودن عملیات رزمی را افزایش می‌دهد.
مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و پورتو با وجود اختلاف مالی برای امضای قرارداد انتقال احتمالی مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
رقم درخواستی باشگاه‌ پیکان برای صدور رضایتنامه سامان فلاح باعث شده تا انتقال این ستاره جوان به تیم‌های دیگر به تعویق بیفتد.
موندو دپورتیوو ادعا کرد که اوریول رومئو می‌تواند با 4.5 میلیون یورو از خیرونا به بارسا منتقل شود.
رقم عجیب قرارداد نکونام با استقلال؛ ۲۷میلیارد!!
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
مارکا رقم شگفت انگیز 400 میلیون یورو را برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه تعیین کرد.
روزبه چشمی در حاشیه تمرین استقلال با عصبانیت به اعتراض شدید علیه وضعیت موجود باشگاه پرداخت.
باشگاه تاتنهام قصد دارد میزان اشتیاق بایرن مونیخ به هری کین را سنجیده و در صورت دریافت رقم مورد نظر این بازیکن را بفروشد.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس ۱۲.۵ میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود ۶ میلیارد تومان بوده است.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس 12.5 میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود 6 میلیارد تومان بوده است.
مدافع فصل گذشته الاهلی قطر در مذاکرات با مسئولان باشگاه تراکتور رقم عجیبی را درخواست کرده است.
سید پیام نیازمند در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص رقم پرداختی باشگاه سپاهان برای حضور قرضی او به باشگاه پورتیموننزه پرتغال در فصل گذشته عنوان کرد: برای انتقال قرضی مبلغ کمی بود، ولی اجازه ندارم بگویم، چون باشگاه باید عنوان کند.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
رئال مادرید در نزدیک ترین حالت ممکن برای جذب کیلیان امباپه، ستاره ملی‌پوش پاری‌سن‌ژرمن، قرار دارد.
جلال کوثری، معاونت مالی و اقتصادی شرکت مارگارین با بیان اینکه از شروع سال مالی جدید شرکت، اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است، گفت: دلیل عمده آن به بهبود شرایط عملیاتی باز می‌گردد که نتیجه آن را می‌توان به خوبی در گزارش‌های ماهانه شرکت در سامانه کدال مشاهده کرد.
حوادث جاده چالوس ناشی از ریزش سنگ به شکل خسارت‌های بالا و شدید برای خودرو‌های عبوری و همچنین جراحت و حتی مرگ برای مسافران رقم می‌خورد. شاید مهم‌ترین علتی که باعث شده «ریزش سنگ» به تهدید دائمی در جاده چالوس تبدیل شود، فرآیند عملیات ایمن سازی مسیر در دو مرحله قبل از وقوع حادثه و بعداز حوادث ریزش باشد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری‌های راهبردی عملیاتی شود.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در اصفهان، دو نفر به شهادت رسیدند و چند تن مجروح شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در اصفهان، دو نفر به شهادت رسیدند و چند تن مجروح شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ