رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که نقشه غرب آسیا در حال تغییر است و رژیم صهیونیستی در رویارویی با ایران تنها مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از ماه ها مانع از مرمت و بازسازی مسجد الاقصی شده و تنها اجازه مرمت جزئی بعضی بخش ها را داده است، تا اینگونه زمینه تخریب این مکان مقدس را فراهم کند.
احتمال رویارویی میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان به بیشترین حد ممکن رسیده است و چتربازان رژیم صهیونیستی در یکی از روستاهای قبرس، جنگ علیه مقاومت لبنان را شبیه سازی کردند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به روستای رمانه در شهر جنین (شمال کرانه باختری) اقدام به اندازه‌گیری مساحت منزل مجری عملیات تل‌آویو کردند.
تصویب لایحه اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی موجی از بحران‌های پی در پی از جمله فرار سرمایه و شکاف در ارتش گرفته تا اعتراضات گسترده خیابانی را در این رژیم به وجود آورده است.
شرکت کنندگان در نشست کنگره ملی عربی در بیروت، با حمایت از گزینه مقاومت، بر ضرورت ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از منطقه تاکید کردند.
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی معتقدند در حال حاضر شرایط برای رویارویی نظامی با حزب الله در مرزهای شمالی فراهم نیست.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوعی فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌کنیم به‌همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی داخلی این رژیم را منحرف کند.
طبق گزارش منابع آماری درباره تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری، تاکنون ۳۰۳ ساختمان از جمله یک مدرسه فلسطینی با خاک یکسان و بر اثر این ویرانی، ۵۴۳ نفر از جمله ۲۷۲ کودک بی‌خانمان شده‌اند.
با وجود هیاهوی مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص یورش گسترده به مواضع فلسطینیان در کرانه باختری، این رژیم حتی در رویارویی با اردوگاه جنین نیز ناکام ماند.
یک تحلیلگر فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حمله خود به جنین دست خالی برگشته و به اهداف خود دست پیدا نکرده است.
توسعه توانمندی‌های محور مقاومت و حملات موفق سایبری علیه زیرساختهای رژیم صهیونیستی، باعث شد‏ه مقامات امنیتی این رژیم به فکر توسعه سیستم دفاعی سایبری باشیند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه حملات گسترده‌ای را به شهر نابلس و جنین در کرانه باختری آغاز کردند.
یک رسانه انگلیسی بر کشیده شدن مقاومت فلسطین به کرانه باختری و افزایش مقاومت مسلحانه در برابر ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با این روند، تاکید کرد.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیدار قریب الوقوع خود از باکو را مهم خواند و گفت که برای رویارویی با چالش‌های مشترک با سران این کشور گفت‌وگو و تبادل نظر می‌کند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در صورتی که تمام طرف ها به مسئولیت های خود جهت توقف جنایات کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی عمل نکنند در آستانه رویارویی گسترده قرار داریم.
یک کشتی‌گیر یمنی در مسابقات جایزه بزرگ فرانسه از رویارویی با حریفی از رژیم صهیونیستی امتناع ورزید.
جهاد اسلامی در اولین سالگرد عملیات تونل آزادی تاکید کرد که فداکاری‌های اسرای فلسطینی بیانگر حالتی از رویارویی پیشرفته در مقابل دشمن صهیونیستی است و این فداکاری‌ها هرگز به هدر نخواهد رفت.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رویارویی جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی تمجید و اعلام کرد: از ملت فلسطین و مبارزان می خواهیم که به مقاومت و پایداری ادامه دهند.
صهیونیستها به این نتیجه رسیده اند باتوجه به شرایط بغرنج کنونی خودشان، توان ورود به جنگی تازه آن هم در برابر حزب الله را ندارند،به ویژه اینکه اخیرا حتی برابر جنبش جهاد توان رویارویی نداشتند.
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره سلامت «خلیل عواوده» اسیر دربند زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره سلامت «خلیل عواوده» اسیر دربند زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
به نظر می‌رسد تلاش‌های ناموفق اسرائیل برای میانجی‌گری مصر برای جلوگیری از ورود حماس به این درگیری شکست خورد و حال باید آماده رویارویی با «نیروی یکپارچه مقاومت» در سراسر فلسطین اشغالی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ