منابع عبری در گزارش هایی به ناتوانی رژیم صهیونیستی در بازداشت مجری عملیات قدس با وجود گذشت ۵ روز از آن، اذعان کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته رئیس جمهور اوکراین، انجام ضد حمله این کشور به دلیل مشکلات در میدان نبرد کند شده است.
یک ژنرال صهیونیست با اذعان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت، نسبت به توان نظامی حزب الله لبنان و به ویژه کماندوهای آماده این حزب، ابراز نگرانی کرد.
تعامل رئیس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یک شبکه عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی به کمبود نیرو در ارتش این رژیم و ناتوانی نظامیان صهیونیست در به دست گرفتن کنترل اوضاع شمال کرانه باختری اذعان کرد.
بجنورد- حدود یک سال از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی گذشته است اما مدیران این استان تنها حدود ۱۴ درصد از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوب را جذب کرده اند.
یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.
یک رسانه انگلیسی بر کشیده شدن مقاومت فلسطین به کرانه باختری و افزایش مقاومت مسلحانه در برابر ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با این روند، تاکید کرد.
ناتوانی سازمان لیگ در آغاز همزمان هفته ۲۹
اذعان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک نزدیک به ۳۰۰ موشک از سمت نوار غزه، ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری این موشک‌ها و تاکید حماس بر آمادگی کامل نیروهای مقاومت از جدیدترین تحولات غزه است.
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که شواهد حاکی از ناتوانی ارتش اوکراین برای انجام ضد حمله علیه روسیه است.
ارتش رژیم صهیونیستی فرمانده یک گروهان مرزی را در جریان ناتوانی در مقابله با جوانان فلسطینی در جنین برکنار کرد.
اندکی پس از رجزخوانی نتانیاهو علیه ایران، حال منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر ایران اذعان کردند.
ناتوانی در کنترل خشم رنگ خون گرفت
اتحادیه اروپا در حال حاضر آمادگی خوبی برای جداسازی اقتصادی از چین ندارد، زیرا ابزار کافی را برای این امر در اختیار ندارد.
«یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، از «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به علت ناتوانی در مهار عملیات های مقاومتی فلسطینیان به شدت انتقاد کرد.
یکی از رهبران برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عملیات قدس بار دیگر عجز و ناتوانی امنیتی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین را نشان داد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: کاریکاتورهایی که در مجله «شارلی ابدو» منتشر شده است، نشانه ناتوانی فرانسوی‌ها و غربی‌ها است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: عدم تخصیص بودجه کافی به هلال‌احمر، این نهاد را با بحران ناتوانی در پاسخ به سوانح و بحران‌ها مواجه می‌کند.
نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در یاوه گویی های جدید خود مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون اطلاع واشنگتن، تاسیسات اتمی ایران را هدف قرار می دهد.
۳ افسر اسرائیلی به سبب ناتوانی در مقابله با شهید عدی التمیمی از کار خود اخراج شدند.
عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت که سیاست جنایتکارانه ترور نمی تواند از مقاومت فلسطین در کرانه باختری اشغالی جلوگیری نماید.
از دوازدهم اکتبر و در پی عملیات مقاومتی گروه عرین الاسود در شمال نابلس که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اسرائیل شهر نابلس را تحت محاصره قرار داده است. حازم قاسم، سخنگوی حماس گفته که ادامه محاصره و سیاست مجازات جمعی که اشغالگر برای هفتمین روز متوالی بر شهر نابلس تحمیل کرده تنها بیانگر ناتوانی و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.
آلمان در شرایطی که میزان مصرف گاز طبیعی بسیار بالا مانده است، وارد زمستان سخت می‌شود و ممکن است در ماه‌های آینده نتواند از بروز وضعیت اضطراری انرژی، اجتناب کند.
رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در کتابی که تازه از او منتشر شده به قدرت پهپادی ایران و همچنین توان موشکی انصارالله یمن اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ