در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور تداوم عملیات نظامی ضد فرماندهان جهاد اسلامی را صادر کرده، به ادعای ارتش صهیونیستی، از ابتدای جنگ تاکنون بیش از ۸۰۰ موشک از غزه شلیک شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی به کاهش قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی و افزایش قدرت نیروهای حزب الله اشاره کردند.
رئیس ستادکل ارتش آمریکا به‌منظور بررسی مستقیم بحران جاری در ارتش رژیم اشغالگر قدس و بررسی تأثیر احتمالی آن بر نیروهای آمریکایی در منطقه، در روزهای آتی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
رسانه‌های روسی اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز منطقه دونتسک را با گلوله‌های خوشه‌ای بمباران کردند.
پدافند هوایی ارتش سوریه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف پایتخت این کشور را دفع کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، ورودی‌های روستای برقه در شرق رام الله را مسدود کرد.
دفتر ریاست جمهوری نیجر اعلام کرد که ارتش این کشور در کودتای گارد ریاست جمهوری نیجر شریک نیست.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
در ادامه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی نظامیان ارتش این رژیم، گشتی ارتش لبنان را هدف بمب‌های دودزا قرار دادند.
تصاویری از فرار تحسین برانگیز یک جوان فلسطینی از دست ارتش اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه شعفاط را مشاهده می‌کنید.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به باکو و شرکت در نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با وزیر خارجه فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
نیروهای اشغالگر رگباری از بمب‌ها را بر روی بیمارستان دولتی و منازل غیرنظامیان جنین پرتاب کردند.
وزیرخارجه اردن که به ترکیه سفر کرده بر لزوم توقف فوری حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین تاکید کرد.
اسموتریچ روز جمعه از ارتش این رژیم خواسته برای تامین امنیت شهرک‌نشینان اشغالگر تلاش بیشتری انجام دهد.
عکسی قدیمی از حضور سربازان اشغالگر ارتش سرخ شوروی در شهر قزوین در سال ۱۳۲۰ را در ادامه خواهید دید.
همزمان با تشدید حملات شهرک‌نشینان اشغالگر علیه فلسطینیان تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، هر روز فراخوان‌ها برای تشکیل کمیته‌های حمایت مردمی جهت مقابله با این جنایات بیشتر می شود.
در پی شهادت «خضر عدنان» اسیر برجسته فلسطینی در زندان رژیم اشغالگر، ارتش این رژیم امروز سه‌شنبه مانور‌های خود را که قرار بود صبح امروز در مجاورت نوار غزه اجرا کند لغو کرد.
تیراندازی به نیروهای ارتش اشغالگر اسرائیل در یکی از ورودی‌های نابلس صهیونیست‌ها را سردرگم کرد.
ارتش اشغالگر بمباران غزه و لبنان به شرطی از سر نمی‌گیرد که از غزه و لبنان حمله جدیدی به سرزمین‌های اشغالی صورت نگیرد.
منابع لبنانی از تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان و به پرواز درآمدن بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر خبر دادند.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح شرارت‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح عملیات‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی را در شمال غرب استان الحسکه مجبور به عقب نشینی کردند.
اخیرا اردوگاه جنین شاهد افزایش نیروهای شاخه‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی بوده و بارها با یورش‌های ارتش اشغالگر مقابله کرده‌اند در ادامه تصاویری از تمرینات نظامی این گروه را مشاهده می‌کنید.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور بیان کرد: اصل حضور آمریکای اشغالگر در سوریه و تجاوزات آن به مدافعان استقلال و تمامیت ارضی سوریه غیرقانونی و محکوم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ