رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به چالش‌های امنیتی پیش‌روی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم، اوضاع نابه‌سامانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اذعان کرد که شرکت‌کنندگان در اجلاس جده جهت حل‌وفصل جنگ اوکراین، با تمام بندهای به اصطلاح «فرمول صلح» کی‌یف موافق نبودند.
رئیس اسبق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عمیق‌تر شدن شکاف داخلی در این رژیم اذعان کرد.
رئیس شورای امنیت ملی اوکراین اذعان کرده که عملیات نظامی این کشور تاکنون سرعت و پیشروی لازم را نداشته است.
رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پلیس از نظر نیروی انسانی با وضعیتی فاجعه‌بار روبروست و توانایی تحمل جنگ فراگیر را ندارد.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت و به سخت بودن نبرد با حزب الله اذعان کرد.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت و به سخت بودن نبرد با حزب الله اذعان کرد.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت و به سخت بودن نبرد با حزب الله اذعان کرد.
رئیس سابق امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی اذعان کرد که قدرت بازدارندگی این رژیم به‌صورت گسترده‌ای آسیب دیده است.
رئیس شاباک رژیم صهیونیستی با طعنه به عقب‌نشینی نتانیاهو در برابر اراده استوار نمازگزاران فلسطینی در اعتکاف در مسجد الاقصی اذعان کرد این خطای بزرگی است؛ به تضعیف ما و تشدید درگیری می‌انجامد.
تشدید اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی برای چندمین بار با واکنش رئیس این رژیم همراه شد و او اذعان کرد که اسرائیل با بحران تاریخی داخلی مواجه است و سخت ترین لحظات خود را تجربه می کند.
رئیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم با بحران داخلی عمیق و خطرناکی مواجه است که همه را تهدید می کند.
رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه اسرائیل از درون در حال فروپاشی است، گفت: برای نابودی اسرائیل نیازی به موشک‌های دقیق حزب‌الله نیست!
رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این سرویس با حجم غیرقابل تصور و نجومی از عملیات های فداکارانه در کرانه باختری و اراضی اشغالی مواجه است.
رئیس جمهور لهستان اذعان کرد که اگر غرب طی هفته‌های آتی برای کی‌یف تسلیحات فراهم نکند، روسیه پیروز جنگ خواهد شد.
رئیس جمهور اوکراین ضمن انتقاد از کُند شدن تحریم های اروپا علیه روسیه، اذعان کرد که مسکو با گذر زمان، بهتر و بیشتر خود را با این تحریم ها وفق می دهد.
پناهیان گفت: در همین دولت موجود، مطالبات رهبری زمین گذاشته شده است. رئیس جمهور هم می‌خواهد، اما وزرا و بدنه نمی‌توانند، باید با فریاد ما تکان بخورند.
رئیس جمهور اوکراین با اذعان به وجود فساد گسترده در کشورش قول داد که به سرعت با فساد مالی مقابله کند.
کره جنوبی به نفوذ پهپادهای کره شمالی در منطقه پرواز ممنوع در اطراف کاخ ریاست جمهوری اذعان کرد.
رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین در مصاحبه با یک روزنامه آمریکایی آشکارا اذعان کرد: ایران به روسیه موشک نداده است.
مشاور رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که حدود ۱۳ هزار نظامی این کشور در عملیات نظامی ویژه روسیه کشته شده اند و این تعداد بسیار کمتر از آن چیزی است که متحدان کی یف اعلام کرده اند.
رئیس جمهور دموکرات آمریکا اذعان کرد که در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، وی استیضاح خواهد شد.
حجت السلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در خصوص نشست با ایرانیان در حاشیه مجمع سازمان ملل گفت: یک پزشک ایرانی مقیم آمریکا گزارشاتی درباره رشد و پیشرفت علم پزشکی ایران ارائه داد.
رئیس شاباک با اذعان به افزایش ۳۰ درصدی عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری گفت: دیگر در کرانه باختری آزادی عمل نداریم و هر شب نظامیان ما هدف تیراندازی قرار می گیرند.
رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه ایرانی ها بسیار باهوش هستند و می توانند حقوق هسته ای خود را محقق سازند، گفت تل آویو قادر به اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ