منابع صهیونیستی اذعان کردند بدلیل نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی از عملیات های مقاومتی فلسطینی ها، تحرکات ارتش این رژیم در کرانه باختری افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه به تشدید تحرکات آمریکا در این کشور واکنش نشان داد.
نظامیان ارتش آمریکا، یک کاروان جدید متشکل از ۳۰ خودرو باری سنگین را با حمایت زره‌پوش‌های آمریکایی و خودروهای متعلق به شبه‌نظامیان قسد، از داخل خاک عراق روانه اراضی اشغالی سوریه کردند.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که در واکنش به استقرار نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» در بلاروس، ظرفیت ارتش ورشو را دوبرابر می‌کند.
طی روزهای اخیر ارتش آمریکا بر دامنه تحرکات خود در سوریه افزوده است و اهداف پنهانی را از طریق هماهنگ کردن مُهره های خود در شمال و شرق سوریه دنبال می‌کند.
ارتش کره شمالی در واکنش به تحرکات نظامی تنش‌زای میان کره جنوبی و آمریکا، بامداد شنبه چندین موشک کروز به سمت دریای زرد شلیک کرد.
ارتش کره شمالی با تحریک‌آمیز خواندن تحرکات زیردریایی هسته‌ای آمریکا در اطراف سواحل شبه جزیره کره به واشنگتن هشدار داد که این اقدامات شرایط جنگ هسته‌ای را در وضعیت آستانه‌ای قرار می‌دهد.
برخی منابع به دلایل تحرکات ساعات گذشته شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا در حومه شمالی و شرقی دیرالزور پرداختند.
پس از تشدید تحرکات داعش در کرکوک عراق، رئیس ستاد ارتش این کشور در راس هیئت امنیتی به استان رفته است.
ماندهان آمریکایی در این جلسه از نیروهای صنادید خواستند تا با هماهنگی شبه‌نظامیان تروریستی موسوم به «ارتش آزاد سوریه» در منطقه التنف واقع در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن همکاری کنند.
ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در راستای رصد تحرکات مرزی و همچنین جاسوسی از عمق اراضی سوریه، لبنان و اردن، یک بالن بزرگ جاسوسی را به خدمت گرفته است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تمامی تحرکات پرنده‌های بیگانگان را فراتر از مرزهای هوایی کشورمان رصد و شناسایی کند.
نیرو‌های ارتش جمهوری آذربایجان با استقرار در نوار مرزی ارمنستان، بار دیگر مسیر ارمنستان به مرکز قره‌باغ کوهستانی یعنی شهر استپاناکرت (خانکندی) را مسدود کردند.
ارتش جمهوری آذربایجان با تایید اشغال جاده‌های شمال کریدور لاچین در توجیه آن مدعی شده است به این خاطر کنترل این جاده‌ها را به دست گرفته است که ارمنستان سعی دارد به طور غیرقانونی از آن برای انتقال سلاح به قره باغ استفاده کند.
منابع لبنانی از تحرکات گسترده نظامیان صهیونیست در مرز با لبنان و واکنش ارتش لبنان به آن خبر دادند.
منابع لبنانی از تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان و به پرواز درآمدن بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر خبر دادند.
یک سخنگوی ارتش چین نسبت به تحرکات نظامی آمریکا در تنگه تایوان هشدار داد.
تحرکات جدید نظامیان صهیونیست، سبب شد تا ارتش لبنان مجددا به مقابله با آنها بپردازد.
منابع لبنانی اعلام کردند که ارتش لبنان با تحرکات رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی مقابله کرده است.
با اوج گرفتن تنش‌ها در شبه‌جزیره کره، رئیس‌جمهور کره جنوبی از ارتش این کشور خواست به آزمایش‌های مداوم کره شمالی، پاسخی روشن بدهد.
فرمانده لشکر پدافند ساحلی ارتش یمن با تأکید بر رصد تحرکات دشمنان در دریای سرخ و تنگه باب المندب، بر حق صنعا برای دفاع از مرزها و سواحل خود تأکید کرد.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد تحرکات نظامی ارتش چین در اطراف این جزیره ادامه دارد و امروز دوشنبه ۳۱ جنگنده ارتش چین از خط میانه تنگه تایوان عبور کردند.
نیروهای ارتش کره جنوبی رزمایش دفاعی سالانه خود را با هدف تقویت قوای سئول برای واکنش به «تهدیدهای اتمی و موشکی کره شمالی»، آغاز کردند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای، هرگونه تخریب اموال عمومی و اختلال در امنیت مردم و کشور و هجمه به حافظان امنیت را به شدت محکوم کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم دارد برای اولین بار، به منظور مقابله با عملیات ها و تحرکات فلسطینی ها در کرانه باختری از پهپاد استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ