یک حقوقدان فضای مجازی با بیان اینکه اگر شخصی احساس می‌کند بر اثر اختلالات خطوط ارتباطی متضرر شده می‌تواند مستقیما به دادگاه عمومی مراجعه کند، گفت که سازمان پدافند غیرعامل و مرکز ملی فضای مجازی باید به این مسائل نظارت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایط بحران آب در اصفهان و خشکی زاینده‌رود، همچنان در برخی از نقاط این استان، کشت برنج انجام می‌شود.
فدراسیون بیمه فرانسه اعلام کرد که اعتراضات بی سابقه اخیر در این کشور باعث شده تا به ۱۱ هزار اماکن بیمه شده خسارت وارد شود.
دبیر ستاد مدیریت پدیده گرد و غبار گفت: سالانه ۵۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان سالانه از گرد و خاک خسارت می‌بینیم که این میزان مربوط به شش استان است.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سیل اخیر تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و از گل و لای پر شد، گفت: تلاش می‌شود تا اواخر هفته آینده این دو تونل بازگشایی شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی سیل به جاده چالوس خبر داد.
خسارت سیل در روستای گیلارلو شهرستان گرمی
خسارت میلیاردی دزدان به تجهیزات برق رسانی
شکایت دیگر باعث بسته ماندن حساب باشگاه پرسپولیس شده است.
طبق قوانین راه‌آهن، در صورت بروز تاخیر در قطار‌های مسافری، مسافر می‌تواند حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با در دست داشتن اصل بلیت به همراه کارت شناسایی، نسبت به دریافت مبلغ خسارت اقدام کند.
کاظمی - فرماندار خوی: بر اساس اعلام گروه‌های ارزیابی اعزامی به منطقه، زلزله خوی خسارت جزیی داشته است. آب و برق یکی دو روستا قطع شده بود که مشکل برطرف شد.
سازمان ملل متحد، خسارتی واردشده به ترکیه پس از زلزله مرگبار ماه گذشته در این کشور و سوریه را بیش از ۱۰۰میلیارد دلار برآورد کرد.
گردبادها و بادهای شدید باعث خسارت و قطع گسترده برق در روز پنجشنبه در تگزاس در مناطق دالاس-فورث و شریوپورت شدند.
تربت حیدریه- مدیر اماکن ورزشی شهرستان تربت حیدریه گفت: در بارش اخیر برف و باران بیش از دو میلیارد ریال به اماکن و مجموعه‌های ورزشی تربت حیدریه خسارت وارد شده است.
یک گروه تجاری خسارت اقتصادی واردشده به ترکیه ناشی از زلزله ویرانگر در این کشور را برآورد کرد.
رسانه‌های سوری از زمین‌لرزه‌ای در کشور ترکیه گزارش داده‌اند که ساکنان شهر‌های دمشق و لاذقیه در سوریه نیز آن را احساس کرده‌اند. این لرزش‌ها منجر به ویرانی در حلب و حومه لاذقیه شدخ و تاکنون جان چند صد نفر را گرفته است.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس ارزیابی‌های اولیه دستکم ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در پنج شهرستان غربی و جنوبی استان بر اثر بارش سنگین برف دچار خسارت شدند.
معاون وزیر صمت گفت: قطع مستمر برق و گاز علاوه بر تعطیلی صنایع، منجر به از کار افتادن تأسیسات آب رسانی به شهرک‌های صنعتی و خرابی ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه خانه‌های فاضلاب خواهد شد.
ذخیره ۲.۶ میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‌ها،قطع انشعاب آب۱۲هزار تهرانی بد مصرف و ۴۰ میلیارد تومان به پرونده‌های خسارت برق پرداخت شده است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
عیسی زارع‌پور گفت: طی یک‌ماه گذشته اینترنت هیچ زمانی سراسری قطع نشد. حتما اپراتور این ضرری که به مشترکین وارد شده است را جبران خواهد کرد. به غیر از دو اپراتور عمده محدودیت ها برداشته شده.
عیسی زارع‌پور گفت: طی یک‌ماه گذشته اینترنت هیچ زمانی سراسری قطع نشد. حتما اپراتور این ضرری که به مشترکین وارد شده است را جبران خواهد کرد. به غیر از دو اپراتور عمده محدودیت ها برداشته شده.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
نایک فروش به خرده فروشان در روسیه را متوقف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ