در شرایط بحران آب در اصفهان و خشکی زاینده‌رود، همچنان در برخی از نقاط این استان، کشت برنج انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
انفجار مهیبی باعث ایجاد گودال عظیم و خسارات قابل توجه در پایتخت آفریقای جنوبی شد.
بیت اللهی گفت: طبق آخرین سرشماری که در سال ۱۳۹۵ انجام شد کل جمعیت ساکن در اطراف و مرکز این زلزله بالغ بر ۱۱ و نیم میلیون نفر است، همچنین در این حدود نزدیک به ۴۲۰ هزار واحد مسکونی بدون اسکلت وجود دارد که نشان می‌دهد زلزله اگر بزرگی متوسطی داشت می‌توانست خطرآفرین باشد.
بی احتیاطی این سرایدار دست‌کم یک میلیون دلار خسارت به آزمایشگاه تحمیل کرده است و شکایتی در این مورد از سوی دانشگاه تنظیم شده است.
۳۱ خرداد ۱۳۶۹ در نزدیکی شهر رودبار زلزله‌ ای به بزرگی ۷/۴ رخ داد. شبی که خیلی‌ها برای دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۰ بیدار بودند. این زلزله هزاران کشته و مجروح داشت و خسارت مالی و آوارگان بسیاری برجا گذاشت.
زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر امروز در منطقه شمالی اوکایالی، پرو، رخ داد. گزارش فوری از خسارت یا تلفات اعلام نشده است.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر دوشنبه شب بخش‌هایی از سراب در آذربایجان شرقی را لرزاند.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شامگاه یکشنبه منطقه گیان شهرستان نهاوند استان همدان و در مرز استان‌های لرستان و کرمانشاه را لرزاند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفات بدون کروکی می‌توانید تا ۳۰ میلیون تومان خسارت دریافت کنید.
در سال‌های اخیر جرم تصادفات ساختگی به معضل بزرگی در سطح جامعه تبدیل شده است. در تصادفات ساختگی افراد به خودشان یا خودروی خودشان صدماتی وارد می‌کنند تا از این طریق بتوانند از بیمه خسارت بگیرند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: علاوه بر تهدیدات جانی این موضوع، کلاهبرداران نیز به بهانه فروش موادمحترقه در کمین هستند.
حسن شمشکی مدیرعامل پیست اسکی دربندسر به این اتفاق اشاره و بیان کرد: اتفاق خاصی نبود چند سنگ از سنگ چین مربوط به مسیر منحرفی پیست ریزش کرده و روی ماشین‌هایی که آنجا پارک کرده بودند، افتاده است. این اتفاق در قسمت ضلع غربی بوده است و در بقیه قسمت‌ها مشکل خاصی نداریم. نمی‌دانم چه کسی این موضوع را تا این حد بزرگ کرده است.
حدود دو هفته پیش دو زلزله پی‌درپی و بزرگ بخش قابل توجهی از ۱۰ استان ترکیه را دچار ویرانی شدید کرد و حالا شاهد ارزیابی چند ده میلیارد دلاری درباره خسارات ناشی از این زلزله‌ها هستیم.
زمین لرزه ای به بزرگی بیش از ۷ ریشتر مناطقی از ترکیه را به شدت لرزاند.
مشهد ـ وزیر کشور از وجود حدود شصت هزار منطقه مسکونی بدون جمیعت در کشور خبر داد و گفت: بخشی از امکانات وجود دارد اما به هر دلیل خالی از سکنه شده و این خسارت بزرگی است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفاتی که خسارت تا بیست میلیون تومان است رانندگان نیازی نیست منتظر حضور پلیس باشند؛ ترافیک درست نکنید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفاتی که خسارت تا بیست میلیون تومان است رانندگان نیازی نیست منتظر حضور پلیس باشند؛ ترافیک درست نکنید.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲:۱۸ بامداد امروز) سیرچ در شمال شرقی شهر کرمان را لرزاند.
ساعت ۲۲:۱۴ دیشب زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتری زمین بخش‌های فین و مرکزی بندرعباس را لرزاند.
معاون انجمن فولاد با بیان اینکه با یک فرصت سوزی بزرگ خسارت یک میلیارد دلاری به کشور وارد شد، گفت: در نیمه نخست سال صادرات ۲.۲ میلیارد دلار بود تا پایان سال به ۵ تا ۵.۵ میلیارد دلار می رسد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، مدارک لازم برای ثبت خسارات ناشی از آشوب های اغتشاشگران را اعلام کرد.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در هر نبردی که به پیروزی هم منتهی می‌شود، بالاخره طرف پیروز میدان نیز خسارت و آسیب می‌بیند که در این فتنه تاکنون ۸۵۰ مجروح و سه شهید داده‌ایم.
عزت الله ضرغامی گفت: بزرگترین منکر ضربه زدن به دین و کوچک شمردن اعتقادات درست اسلامی و انقلابی ماست و اگر به هر عنوانی این اتفاق بیفتد به نظر من خسارت بزرگی است و ما باید در چارچوب ارزش‌ها و شاخص‌هایی که بزرگان ما معرفی کردند این اصل دینی، اعتقادی و انسانی را احیا کنیم.
قطعا اوضاع امروز بهتر از یک‌سال قبل است و طبق پیش‌بینی‌های این مراکز معتبر بین‌المللی، اوضاع رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. دولت سیزدهم هم نشان داده بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف می‌شود کار‌های بزرگی کرد. بنابراین، آن طرفی که باید عجله کند ما نیستیم. دو ماه! فقط دو ماه دیگر اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد، اوضاع زمین تا آسمان تغییر خواهد کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ