تربت حیدریه- مدیر اماکن ورزشی شهرستان تربت حیدریه گفت: در بارش اخیر برف و باران بیش از دو میلیارد ریال به اماکن و مجموعه‌های ورزشی تربت حیدریه خسارت وارد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سال گذشته ۱۶ درصد از مسافران کارت اتوبوس خود را نزدند که این موضوع موجب وارد آمدن ضرر ۲ میلیارد تومانی به این شرکت شد.
بررسی‌ آماری که سازمان بیمه مرکزی اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تقریبا یک‌سوم تصادف‌هایی که برای آن‌ها دیه پرداخت می‌شود، ساختگی هستند و سالانه ۲ هزار میلیارد تومان خسارت از صندوق بیمه‎ها برای این تصادف‌ها پرداخت می‌شود. تقریبا ۹۰درصد خسارت‌های تصادفات ساختگی خسارات مالی هستند و ۱۰درصد هم به خسارات جانی مربوط می‌شوند.
بر اساس برآوردهای برخی کارشناسان ایرانی، 440 میلیارد دلار خسارات مستقیم جنگ تحمیلی بوده که با توجه به ارزش کنونی دلار، اکنون به 1.1 تریلیون دلار یا 1100 میلیارد دلار بالغ می‌شود. اینها به جز غرامتی است که برخی جانبازان ایران به واسطه لطمه انسانی به کشور، انتظار دریافتش را دارند و البته واضح است که این مجاهدت‌ها قابلیت ارزش گذاری ریالی ندارد. حتی اگر قرار باشد صرفاً رقم 97 میلیارد دلاری خسارات غیرمستقیم درج شده در گزارش هیات کارشناسی سازمان ملل پرداخت شود، اکنون می‌بایست بالغ بر 242 میلیارد دلار به ایران خسارت پرداخت شود.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سیل اخیر تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و از گل و لای پر شد، گفت: تلاش می‌شود تا اواخر هفته آینده این دو تونل بازگشایی شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی سیل به جاده چالوس خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از اموال مقصر متوفی که برای اجرای احکام حقوقی این پرونده توقیف شده بود، به فروش رسید.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برآورد اولیه خسارت ۱۴ هزار میلیارد ریالی در اثر خشکسالی به ۱۱۷ هزار هکتار از اراضی زراعی در سطح چهار شهرستان این استان خبر داد.
شاهرود- رئیس جهاد کشاورزی شاهرود از خسارت تگرگ به باغات و مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: خسارات وارده به ۷۳۵ هکتار باغات شهرستان ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.
بیمه ملت، خسارت ۹۰ میلیارد ریالی حادثه قطار زاهدان-تهران را به شرکت راه‌آهن پرداخت کرد.
استاندار کردستان گفت: کل خسارت‌هایی که در اموال دولتی و خصوصی استان صورت گرفته ۶۰ میلیارد تومان است.
تایباد ـ رئیس جهادکشاورزی تایباد گفت: موج سرما و یخبندان اخیر ۵۷۶ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان تایباد خسارت وارد کرده است.
تجار یمنی با مشکلات بسیاری روبرو هستند و بسیاری از واردکنندگان یمنی به دلیل ناتوانی در حمل و نقل و ترخیص کالاهایی که از شرکت های خارجی خریداری کرده بودند، متحمل زیان های هنگفت شده اند.
بیمه سینا در راستای حمایت از تولید و عمل به تعهدات بیمه‌ای خود، خسارت ۱۲۵ میلیارد ریالی نیروگاه چابهار را پرداخت کرد.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که اقتصاد فلسطین در نتیجه محدودیت ها و موانع ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی طی دو دهه گذشته حدود ۵۰ میلیارد دلار خسارت دیده است.
بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از وقوع سیل به امامزاده داود (ع) با حضور مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه، هیئت امناء امامزاده داود(ع)، مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه سینا، پرداخت شد.
سیل گسترده در مناطق وسیعی از پاکستان خسارات ده‌ ها میلیارد دلاری به زیرساخت‌ های این کشور وارد کرده است.
محسن منصوری: امروز جلسه پیگیری و بازسازی مناطق آسیب دیده سیل اخیر با حضور مدیران کل استانی برگزار شد. خوشبختانه براساس گزارش‌های ارائه شده بخش زیادی از دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و کار بازسازی به خوبی پیش رفته است اما برخی کارها میان‌مدت و بلندمدت است که این اقدامات در مسیر اجراست.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: خشکسالی و حوادث غیرمترقبه در سال‌جاری بیش از ۵۶ هزار میلیارد ریال به محصولات کشاورزی اردبیل خسارت وارد کرده است.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: خشکسالی و حوادث غیرمترقبه در سال‌جاری بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال به محصولات کشاورزی اردبیل خسارت وارد کرده است.
ایذه- رئیس اداره شیلات شهرستان ایذه از خسارت دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریالی ناشی از بارش‌های سامانه مانسون به مزارع ماهیان سردابی این شهرستان خبر داد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: جاری شدن سیلاب اخیر باعث وارد شدن ۵۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خسارت به بناهای تاریخی و تأسیسات گردشگری این استان شد.
باغملک - فرماندار باغملک با اشاره به بارش‌های سیلابی سامانه مانسون در این شهرستان گفت: در بارش‌های اخیر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان وارد شد.
باغملک - فرماندار باغملک با اشاره به بارش‌های سیلابی سامانه مونسون در این شهرستان گفت: در بارش‌های اخیر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان وارد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ