نایک فروش به خرده فروشان در روسیه را متوقف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه در یک بیانیه رسمی ضمن تایید شایعات، گفت که باشگاه یک سال پیش از تصمیم او مبنی بر عدم تمدید قرارداد مطلع بود.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه شاهوار ثبت ملی شده و لذا هیچ تعرضی در آن نمی‌توان انجام داد، گفت: دست اندازی و تخریب در شاهوار از این پس تخلف از نص صریح قانون است.
کونسیسائو، سرمربی پورتو، این نظریه را که به بازیکنان به واسطه عدم تمدید قرارداد بازی نمی‌دهد، رد می‌کند.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه خرابی‌های شاهوار سریعا باید ترمیم شود، گفت: اجاره تمدید معدن بوکسیت در شاهوار را نمی‌دهیم.
مرحله نخست و ۶ ماهه همکاری سرمربی کره‌ای تیروکمان ایران در حالی رو به پایان است که تمدید قرارداد و در مجموع ادامه همکاری او در وضعیت مبهم و پیچیده‌ای قرار دارد.
رئیس دانشگاه تهران درباره قطع همکاری این دانشگاه با برخی از اساتید گفت: برخی از اساتید به تعهدات علمی خود عمل نمی‌کنند و این احتمال وجود دارد که در دوره پیمانی باشند و قراردادشان به دلیل اعلام گروه یا دانشکده تمدید نشود. ضمن آنکه موضوع «عدم تمدید قرارداد» همواره در دانشگاه وجود داشته و این موضوع یک شائبه سیاسی نیست.
قرارداد لیونل اسکالونی با تیم ملی آرژانتین هنوز تمدید نشده و طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، تنها یک مانع در راه رسیدن به توافق نهایی وجود دارد.
عدم دعوت از نورافکن برای لیست نهایی جام جهانی قطر، باعث شده این بازیکن چند پسته و توانمند درباره ادامه حضور در سپاهان تجدیدنظر کند
باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد یک و نیم ساله عیسی آل کثیر است.
یک منبع آگاه از وزارت نفت به مهر گفت: «صادرات گاز به عراق در حال انجام است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.»
مودیانی که تا ۲۰ مهر اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره دوم سال ۱۴۰۱ را تسلیم کنند، مشمول برخورداری صددرصدی بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه می‌شوند.
در پی عدم تمدید آتش بس در یمن، هانس گروندبرگ فرستاده سازمان ملل اعلام کرد که همچنان به تلاش برای تمدید آتش بس در روزهای آینده ادامه می دهد، تا این توافق که موجب کاهش شدت جنگ شده، تمدید شود.
ائتلاف نظامی به سرکردگی سعودی به دنبال عدم تمدید آتش بس در یمن به آن واکنش نشان داد.
وزارت خارجه ترکیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از عدم تمدید آتش بس در یمن ابراز تاسف کرد.
نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از عدم دستیابی به توافق برای تمدید آتش بس در این کشور ابراز تاسف کرد.
یک مقام دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز با عدم اجرای بندهای آتش بس باعث شکست آن شد و تمدید آتش بس در سایه محاصره غیر ممکن است.
دبیر کل اتحادیه عرب درباره عدم تمدید آتش بس یمن که مهلت آن امروز به پایان می رسد، هشدار داد.
روسیه در جدیدترین موضع گیری خود درباره آتش بس یمن درباره عدم تمدید آن هشدار داد.
عدم تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، منجر به جدایی لیونل مسی اسطوره آرژانتینی از پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد.
احمد علیرضابیگی نماینده مجلس نزدیک به احمدی‌نژاد در این رابطه گفت: ادامه یا عدم تداوم عضویت آقای احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه مهمی است که می‌تواند تفسیر‌ها و تأویل‌های بسیاری به‌دنبال داشته باشد.
کمیته اقدام ارزی در مصوبه ای، مهلت عدم اعمال محدودیتهای تجاری تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۱ را تمدید کرد.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
آرش رضاوند به تازگی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد تا پرونده انتقالش به فولاد بسته شود.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ