اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد مدیریت پدیده گرد و غبار گفت: سالانه ۵۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان سالانه از گرد و خاک خسارت می‌بینیم که این میزان مربوط به شش استان است.
صادقی گفت: تاکنون خسارت جانی و مالی خاصی از زلزله موسیان گزارش نشده است.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان های مرزی استان کردستان با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا گفت: بی تردید قاچاق کالا و ارز خسارت جبران ناپذیری بر اقتصاد دارد.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: برای نخستین بار در بخش کشاورزی برای پیشگیری و کاهش خسارت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان استفاده شد.
منابع محلی از تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها و وارد آمدن خسارت به بیمارستان تخصصی کودکان در غزه خبر دادند.
زمین لرزده شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر مناطقی از پاکستان را تکان داد؛ که خسارات و شکاف‌هایی عمیق ایجاد کرد
حسن شمشکی مدیرعامل پیست اسکی دربندسر به این اتفاق اشاره و بیان کرد: اتفاق خاصی نبود چند سنگ از سنگ چین مربوط به مسیر منحرفی پیست ریزش کرده و روی ماشین‌هایی که آنجا پارک کرده بودند، افتاده است. این اتفاق در قسمت ضلع غربی بوده است و در بقیه قسمت‌ها مشکل خاصی نداریم. نمی‌دانم چه کسی این موضوع را تا این حد بزرگ کرده است.
حدود دو هفته پیش دو زلزله پی‌درپی و بزرگ بخش قابل توجهی از ۱۰ استان ترکیه را دچار ویرانی شدید کرد و حالا شاهد ارزیابی چند ده میلیارد دلاری درباره خسارات ناشی از این زلزله‌ها هستیم.
دادستان کل کشور گفت: تفاوت این عفو با عفو‌های گذشته در این بود که علاوه بر محکومین عمدی، زندانیان حوادث اخیر را هم مشمول و حتی متهمین هم در این گروه قرار گرفتند و دامنه عفو بسیار گسترده شد.
زلزله هفت و چهاردهم ریشتری جنوب ترکیه و شمال سوریه موجب خسارت زیادی در دو کشور شده است. شماری از ساختمان های استان های حماه، لاذقیه و حلب و جندیرس در نتیجه شدت زمین لرزه ویران شده است.
رسانه‌های سوری از زمین‌لرزه‌ای در کشور ترکیه گزارش داده‌اند که ساکنان شهر‌های دمشق و لاذقیه در سوریه نیز آن را احساس کرده‌اند. این لرزش‌ها منجر به ویرانی در حلب و حومه لاذقیه شدخ و تاکنون جان چند صد نفر را گرفته است.
تایباد ـ رئیس جهادکشاورزی تایباد گفت: موج سرما و یخبندان اخیر ۵۷۶ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان تایباد خسارت وارد کرده است.
تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: بر اساس برآورده‌های اولیه خسارت یخبندان به مزارع و باغات این شهرستان بویژه در مزارع زعفران گسترده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
فصول اول، دوم و سوم باب نهم قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد ۵۱۵ تا ۵۲۹ به موضوع "مطالبه خسارت و اجبار به انجام تعهد" پرداخته است.
پلیس پایتخت اعلام کرد افرادی که در اغتشاشات اخیر خسارات دیده اند به مرکز پلیس پیشگیری مراجعه کنند.
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت خشکسالی و سیل به کشاورزان برآورد شده، اما هنوز تا امروز مبلغی به آنها پرداخت نشده است.
تروریست‌ها و اشرار روز گذشته اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی، تعدادی از شعب بانک‌ها، ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده و با شکستن شیشه و آتش کشیدن تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر، به غارت اموال مردم و کسبه پرداختند.
یک روستا که در دو طرف آن شهروندان تاجیک و قرقیز زندگی می کنند خسارات زیادی را در نتیجه درگیری های چند روزه بین نیروهای نظامی دو کشور دیده است.
شهردار تهران با اشاره به اقدامات یک‌سال اخیر مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف از آسیب به ۴۳ اتوبوس و ۲۳ خودروی آتش نشانی در اغتشاشات اخیر خبر داد.
قاضی‌القضات در ادامه به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی نیز پرداخت و ضمن اشاره به این نکته که بخش مهمی از این فعالان اقتصادی عمدتاً از ناحیه سازمان امور مالیاتی و بانک‌ها ممنوع‌الخروج می‌شوند، بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: جاری شدن سیلاب اخیر باعث وارد شدن ۵۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خسارت به بناهای تاریخی و تأسیسات گردشگری این استان شد.
جریمه و خسارت ۳۰هزاردلاری انصراف تیم ملی امید از بازی‌های قونیه
محققان امیدوارند حسگرهایی از جنس فوم گرافنی به تحولی در حوزه تولید پروتز و اعضای رباتیک منجر شود و به آنها امکان دهد تا حساسیت و بازخورد لمس انسانی را تقلید کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ