دبیر ستاد مدیریت پدیده گرد و غبار گفت: سالانه ۵۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان سالانه از گرد و خاک خسارت می‌بینیم که این میزان مربوط به شش استان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌ آماری که سازمان بیمه مرکزی اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تقریبا یک‌سوم تصادف‌هایی که برای آن‌ها دیه پرداخت می‌شود، ساختگی هستند و سالانه ۲ هزار میلیارد تومان خسارت از صندوق بیمه‎ها برای این تصادف‌ها پرداخت می‌شود. تقریبا ۹۰درصد خسارت‌های تصادفات ساختگی خسارات مالی هستند و ۱۰درصد هم به خسارات جانی مربوط می‌شوند.
در شرایط بحران آب در اصفهان و خشکی زاینده‌رود، همچنان در برخی از نقاط این استان، کشت برنج انجام می‌شود.
فدراسیون بیمه فرانسه اعلام کرد که اعتراضات بی سابقه اخیر در این کشور باعث شده تا به ۱۱ هزار اماکن بیمه شده خسارت وارد شود.
سالیانه ۱.۵ میلیارد دلار، گرازهای وحشی به مزارع آمریکا خسارت وارد می کنند که این باعث شده تا کشاورزان از انواع تسلیحات و تجهیزات برای مقابله با آن ها استفاده کنند.
عباسعلی نوبخت گفت: سالانه ۶۰۰ میلیون دلار خسارت ناشی از پدیده بیابان در کشور به اقتصاد تحمیل می‌شود که اگر عدد کوچکی ازآن در برنامه‌های پیشگیرانه هزینه شود موفق تر خواهیم بود.
پس از گذشت ۵ ماه از بازگشایی سامانه جدید اسقاط خودرو، همچنان افرادی که پیشتر (قبل از ۱۴۰۲) متقاضی اسقاط بودند در بلاتکلیفی به سر می برند.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سیل اخیر تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و از گل و لای پر شد، گفت: تلاش می‌شود تا اواخر هفته آینده این دو تونل بازگشایی شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی سیل به جاده چالوس خبر داد.
مخاطرات این سامانه بارشی شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.
خسارت سیل در روستای گیلارلو شهرستان گرمی
خسارت میلیاردی دزدان به تجهیزات برق رسانی
سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش تا ۱۵ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور برای ۱۸ استان هشدار سرمازدگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز برای ۳۱ استان هشدار سطح زرد آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.
احتمال طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی به‌ویژه گردنه‌ها کولاک برف و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی از جمله اثرات مخاطره آمیز این سامانه است.
لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
سعید مقدم‌زاده گفت: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر و...از جمله آنهاست.
مدیر عامل توانیر گفت: از ۹۳ هزار پرونده ثبت شده در سامانه بیمه توانیر، به بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها رسیدگی شد.
ایذه- رئیس اداره شیلات شهرستان ایذه از خسارت دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریالی ناشی از بارش‌های سامانه مانسون به مزارع ماهیان سردابی این شهرستان خبر داد.
اهواز - بخشدار صیدون باغملک گفت: این بخش از سیل ناشی از فعالیت سامانه مانسون خسارت‌های زیادی دید و باید به وضع آن رسیدگی کرد.
بارش شدید باران و شدت گرفتن سامانه مانسون ظرف روزهای گذشته در باغملک استان خوزستان خسارات زیادی را به منازل مسکونی و زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده‌ است. تخلیه گل و لای از منازل و باز کردن مسیرها توسط ماشین آلات سنگین و سبک در این منطقه ادامه دارد.
باغملک - فرماندار باغملک با اشاره به بارش‌های سیلابی سامانه مانسون در این شهرستان گفت: در بارش‌های اخیر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان وارد شد.
باغملک - فرماندار باغملک با اشاره به بارش‌های سیلابی سامانه مونسون در این شهرستان گفت: در بارش‌های اخیر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان وارد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ