اینتر با پیروزی پر گل و روحیه بخش 6-1 برابر بولونیا، به پیشواز دیدار حساس برابر آتالانتا رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند در آستانه فینال لیگ قهرمانان گفت اینتر تیم بسیار خوبی است و می‌خواهند فصل شگفت‌انگیزشان را با پیروزی برابر اینتر به بهترین شکل تمام کنند.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، از پیروزی پر گل برابر رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان بهترین خاطراتش در نوکمپ نام برد.
استقلالی‌ها در یکی از بهترین بازی‌های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
استقلالی ها در یکی از بهترین بازی های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
از نظر ژاوی، سیتی بهترین تیم دنیاست و با هدایت پپ گواردیولا شایسته پیروزی برابر رئال است. او ابراز امیدواری کرد که سیتی در فصل جاری برنده سه‌گانه شود.
تیم نفت آبادان با پیروزی ارزشمند در خانه شانس بقای خود در لیگ را بالا برد.
استقلال در هفته بیست و ششم بهترین پیروزی خود در فصل جاری را به دست آورد و با نتیجه ۶-۱ هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
هنریک میخیتاریان، ستاره ارمنی اینتر، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اینتر، عملکرد تیمش در این دیدار را یکی از بهترین نمایش‌های فصل نرآتزوری توصیف کرد.
در فصل کنونی گل محمدی بدترین فصل خود را با پرسپولیس سپری میکند. در شرایطی که پرسپولیس در هفته شانزدهم اختلاف خود را با رقیب دیرینۀ خود یعنی استقلال به ۸ امتیاز رسانده بود، در ادامه با نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل دوم و پیروزی های پیاپی استقلال و سپاهان، پرسپولیس به رتبه سوم سقوط کرد.
سرمربی چوکا اعتقاد دارد هر تیمی اشتباه کمتری مرتکب شود، در پایان فصل جایگاه بهتری کسب خواهد کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کرمونزه از عملکرد بازیکنان نراتزوری ستایش کرد و گفت تیمش بهترین روزهای این فصل را سپری می‌کند.
پرسپولیس 45 شوت زد و دو بار از شکست فرار کرد تا در یکی از بهترین نمایشهای این فصل خود به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.
بازیکنان بیمار و مصدوم فرانسه امروز بدون مشکل تمرین کردند تا این تیم با تمام قوا برای بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی آماده شود.
تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با کسب یک پیروزی دیگر در دیدار امروز صبح خود از لیگ NBA همچنان بهترین تیم فصل جاری است.
اینتر با پیروزی پر گل و روحیه بخش 6 گله برابر بولونیا، به پیشواز دیدار حساس برابر آتالانتا رفت.
ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، بهترین فرصت این تیم برای گلزنی مقابل دورتموند را از دست داد.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
الخاندرو بالده، مدافع جوان بارسا، در فصل جاری با اعتماد ژاوی تبدیل به بازیکن ثابت آبی و اناری ها شده است. او پس از پیروزی بارسا برابر مایورکا از مربی خود تمجید کرد.
گل تماشایی میگل آلمیرون، ستاره نیوکسل، در جریان پیروزی 4-1 این تیم مقابل فولام با تحسین‌های زیادی مواجه شده و از نامزدهای بهترین گل ماه لیگ برتر به حساب می‌آید.
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ ملت‌های اروپا بسیار خوشحال است.
بارسلونا شب گذشته در زمین بایرن مونیخ 2-0 مغلوب شد ولی در مقایسه با بازی فصل قبل دو تیم در آلیانز آرنا(پیروزی 3-0 بایرن)، بارسا نمایش بسیار بهتری داشت.
استقلال در بهترین نمایش خود در لیگ بیست و دوم، توانست با یک بازی تماشایی و دیدنی، از سد نساجی عبور کند.
با کسب دو پیروزی و دو تساوی، فولاد بهترین نتایج خود طی 8 فصل اخیر را به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ