در فصل کنونی گل محمدی بدترین فصل خود را با پرسپولیس سپری میکند. در شرایطی که پرسپولیس در هفته شانزدهم اختلاف خود را با رقیب دیرینۀ خود یعنی استقلال به ۸ امتیاز رسانده بود، در ادامه با نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل دوم و پیروزی های پیاپی استقلال و سپاهان، پرسپولیس به رتبه سوم سقوط کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار گرفتن در معرض عطر‌های خاص در هنگام خواب عملکرد شناختی مغز را افزایش می‌دهد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: بیان عباراتی همچون کودک تا کتک نخورد تربیت نمی‌شود یا گذشتگان ما را می‌زدند ما هم باید کودکمان را درست تربیت کنیم مصداق کودک آزاری است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونان شرکت گفت: هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می‌تواند درکلICT کشور و حتی منطقه تاثیر گذارباشد.
دستمالی کارشناس مسائل ترکیه گفت: برخی از ما در ایران فکر می‌کنیم که قلیچ‌دار اوغلو، چون لاییک بود نمی‌توانست با ما همکاری کند و اردوغان، چون اسلام‌گراست بیشتر با ما راه می‌آید. در معادلات بین‌الملل نباید گول مسلمان بودن اشخاص را خورد. الان طالبان که جریان اسلامی و اصیل است به زعم برخی از آقایان بیشتر برای ما دردسر درست کرده تا آن نیمچه دولت غرب‌گرای پیشین افعانستان!
عضو اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی فرمول‌های مهم دستیابی به مهار تورم و تقویت تولید را تشریح کرده است.
بازیکن ملوان می‌گوید تلاش می‌کنند همانند بازی رفت از سپاهان امتیاز بگیرند و در مسیر قهرمانی تاثیرگذار باشند.
یحیی برای رسیدن به برانکو، دست‌کم در تعداد امتیازاتی که برانکو برای پرسپولیس به ارمغان آورده، نیاز دارد تا در شروع فصل آتی هم سرمربی این تیم بماند؛ اینکه این نیاز را باشگاه در وهله اول و وزارت ورزش به‌عنوان متولی امر هم حس کنند، موضوعی پیش‌بینی‌ناپذیر است. ضمن اینکه نباید فراموش کرد پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر می‌تواند تأثیر شگرفی در ماندن یا جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس داشته باشد.
کبد یک اندام ضروری است که بسیاری از عملکرد‌های پیچیده لازم برای حفظ سلامت عمومی را انجام می‌دهد.
دومین تنیسور برتر جهان گفت که چگونه کار با یک روانشناس به او کمک می‌کند.
سال هاست کشور با نرخ تورم دو رقمی مواجه است برای اینکه ازاثرگذاری تغییرات نرخ ارز وکسری بودجه بر تورم درک بهتری و بیشتری داشته باشیم بایدبه علت و منشأ تورم در اقتصاد ایران نگاهی داشته باشیم.
اگر استرس دارید یا مضطرب هستید، تمیز کردن محیط اطراف مانند مرتب کردن کشوها، شستن ظروف یا جارو کشیدن می‌تواند خلق‌وخوی شما را تقویت کرده و اضطراب شما را کاهش دهد.
کنار گذاشتن حامد پاکدل و سیامک نعمتی از تمرین، فضای تیم پرسپولیس را تحت تاثیر خود قرار داده است.
حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد
نتایج تحقیقات استادیار دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران نشان می‌دهد آب‌درمانی بر تعادل، خستگی و عملکرد حرکتی بیماران مبتلا به ام. اس مؤثر است.
آقا یحیی و بیرانوند تحت تاثیر عملکرد من قرار گرفته بودند و بعد از بازی من را تشویق می‌کردند و می‌گفتند عالی بودی.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در خرداد ۱۴۰۳، همه دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهند داشت.
نخست‌وزیر سابق بلژیک تأثیر تحریم‌های اروپا ضد روسیه را کمتر از صفر درصد و به معنای هیچ اعلام کرد.
میزان توصیه‌شده ویتامین D در رژیم غذایی برای افراد بین ۱ تا ۷۰ سال، ۶۰۰ واحد بین‌المللی و برای افراد بالای ۷۰ سال، ۸۰۰ واحد بین‌المللی است. البته مصرف بیش از اندازه این ویتامین (به‌ویژه هنگام استفاده از مکمل‌ها) خطراتی به‌همراه دارد. به عنوان مثال، خطر آسیب کلیوی را افزایش می‌دهد و باعث هایپرکلسمی یا تجمع کلسیم بیش از اندازه در خون می‌شود.
نتایج یک پژوهش نشان داد عصاره گیاه شنگار (Alkanna bracteosa) می‌تواند به عنوان یک کاندید مؤثر برای درمان احتمالی سرطان معده بکار گرفته شود.
پرسپولیس از شنبه 21 آذر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تا 2 دی ماه، یحیی 41 روز (حدود شش هفته) زمان دارد که تیمش را آماده و سرحال نگه دارد.
آمادگی شیخ دیاباته مهاجم خارجی می‌تواند تاکتیک پرسپولیس را با توجه به انتقادات اخیر تحت تاثیر قرار بدهد.
به علت تأخیر در پرواز پرسپولیس به رشت گل‌محمدی به نشست خبری نرسید
حتی در زمان صلح هم برابری جنسیتی در زمینه تأمین غذا وجود ندارد و دسترسی زنان به غذا در مقایسه با مردان کمتر است، اما این تفاوت در زمان جنگ بیش‌از‌پیش افزایش پیدا می‌کند. در‌واقع جنگ‌ها بی‌عدالتی‌های ساختاری پیشین را تشدید می‌کنند.
تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با استراتژی معین به پیروزی در لیگ برتر فوتبال رسید اما بازیکنی که نقش زیادی در گل های سرخپوشان دارد پشت در تیم ملی ماند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ