استقلالی ها در یکی از بهترین بازی های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دربی اصفهان با حضور پرشور هواداران ذوب آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.
طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مرداد) اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین مرکز استان کشور است.
حضور یک هوادار سپاهانی تمرین امروز طلایی‌پوشان اصفهانی را تحت تاثیر خود قرار داد.
رضا اسدی در حالی مقابل تیم سابق خود به میدان می رود که تا ساعاتی قبل از بازی نیز اخباری در خصوص احتمال غیبت این بازیکن به گوش می رسید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه در پنج روز آینده در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار برقرار است، ادامه داد: طی پنج روز آینده، در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
در اینجا تصاویری از خاص‌ترین لحظات استتار حیوانات را ملاحظه می‌کنید. برای دیدن بعضی از حیواناتی که در این عکس‌ها هستند واقعا باید با دقت کامل به آن‌ها نگاه کنید. (تصویر نمایه حضور یک کرم ابریشم روی یک شاخۀ درخت را نشان می‌دهد، در حالیکه رنگ کرم کاملا با رنگ شاخه ادغام شده است).
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۱۵ و ۱۶ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر کرد با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۱۴ و ۱۵ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و زنجان با دمای ۱۳ و۱۵ و شهر کرد با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.
الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی فولام فاش کرده است که بخاطر هم وطنش نواک جوکوویچ حاضر است با هر کسی، حتی کل تیمش درگیر شود.
خطای عجیب آرائوخو روی ژسوس نشان می دهد که برخلاف ادعای ژاوی، این آرسنالی ها نبودند که در دیدار امروز خشن بازی کرده اند.
مهدی طارمی در شب تولدش مذاکرات فشرده‌ای را با خورخه مندس، مدیربرنامه معروف پرتغالی، دارد تا یکی از پیشنهاد‌های اینتر یا میلان را قبول کند.
در اینجا تصاویری از هشت اتاق خواب در نقاط مختلف دنیا را می‌بینید که هم چشم‌انداز بیرونی و هم طراحی داخلی‌شان فضایی فوق‌العاده و بی‌نقص برای یک استراحت تمام و کمال فراهم می‌کند.
ستاره فوتسال ایران در یک دیدار خیرخواهانه در مشهد به میدان رفت و صحنه‌های جذابی رقم زد.
این غذا برای ۴ نفر در نظر گرفته شده و میزان کالری هر پرس آن برابر با ۵۹۴ کیلو کالری است. میزان هیدرات کربن دریافتی از طریق این غذا ۹۲ گرم است.
سروش رفیعی در اوایل نیمه دوم با کارت زرد اشکان خورشیدی مواجه شد.
سرمربی پیشین تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: تیم امید نیاز به برنامه‌ریزی و دقت بیشتری حتی نسبت به تیم بزرگسالان دارد.
هِشام بن حَکَم از بزرگترین متکلمین شیعه و از اصحاب امام صادق (ع) بود. جایگاه او در نزد امام صادق (ع) تا حدی است که حضرت در مورد او می‌فرمایند «هشام بن حکم مراقب و نگهبان حق ما و مؤید صدق ما و نابودکننده نظر‌های باطل دشمنان ماست. کسی که از او پیروی کند، از ما پیروی کرده است و کسی که با او مخالفت کند با ما مخالفت ورزیده است».
پیشکسوتان فوتبال خوزستان در آخرین تمرین استقلال ملاثانی که یک پای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است، شرکت کردند.
تصویری از علیرضا بیرانوند بعد از دیدار با ملوان در حال انتشار است که عجیب و جالب توجه است.
حرکات عجیب یک بازیکن پس از ثمر رسیدن گل در لیگ فوتبال برزیل را مشاهده می‌کنید.
علی‌رغم اینکه جو ورزشگاه الجنوب به نفع الهلال بود، اما فولاد نیز هواداران خاص به خود را برای حمایت داشت.
استفان ساویچ، مدافع اهل مونته‌نگروی اتلتیکو مادرید، با کارت قرمزی که امشب در دیدار مقابل سلتاویگو گرفت. رکورد عجیبی را به نام خود ثبت کرد.
ورزشگاه 974 که یکی از هفت ورزشگاه ساخته شده توسط قطری‌ها برای میزبانی از جام جهانی بوده، امشب و پس از میزبانی از آخرین مسابقه ناپدید خواهد شد.
رئیس باشگاه رایو وایه‌کانو می‌گوید در مذاکرات برای جذب رائول دی‌توماس، مهاجم اسپانیول، از طرف مدیر برنامه‌های او مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ