استقلال در بهترین نمایش خود در لیگ بیست و دوم، توانست با یک بازی تماشایی و دیدنی، از سد نساجی عبور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با تحرکات نظامی اخیر مشکوک آمریکا در مرزهای غربی عراق، مدیر مرکز رسانه‌ای و مطالعات راهبردی «رفد» هدف از این تحرکات نامعقول نظامی آمریکا را قطع خطوط تماس میان محور مقاومت دانست.
روزنامه البیان نوشت که پیروزی الشارجه برابر اتحاد کلباء، روحیه این تیم را پیش از دیدار با تراکتور افزایش داده است.
کارلوس آلکاراس با پیروزی در ماراتنی شش ساعته به عنوان قهرمانی رقابت‌های ویمبلدون 2023 دست پیدا کرد.
مقام ارشد پنتاگون با اذعان به اینکه تحویل بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، قربانی غیرنظامی به همراه خواهد داشت، تاکید کرد که هراس از پیروزی روسیه در میدان نبرد، به این نگرانی‌ها ارجحیت دارد!
موقعیت ژاپن در جهان پیچیده است. قانون اساسی آن که توسط متفقین پیروز در سال ۱۹۴۵ به این کشور تحمیل شد، همه جنگ‌ها را ممنوع می کند. حتی وجود ارتش را برای ژاپن غیرقانونی دانسته است.
نشریه روسی در تحلیلی با هشدار به سیاست خارجی کمال قلیچداراوغلو ضد همسایگان اقلیمی قدرتمند خود گفت که در صورت شکست اردوغان، ترکیه در مسیر خطرناکی ضد همسایگان خود و همسو با غرب قدم بر می‌دارد.
رئیسی خطاب به بشار اسد گفت: دولت و ملت سوریه دشواری‌ها و مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشتند، امروز می‌توانیم بگوییم که شما این مشکلات را پشت سر گذاشتید و با وجود تهدید‌ها و تحریم‌هایی که علیه شما تحمیل شد، توانستید پیروز شوید.
این سامانه در سال ۱۳۹۶ معرفی شد و تعداد قابل توجهی از به نیروی زمینی سپاه پاسداران تحویل شد. سامانه پیروز علاوه بر اهداف زمینی قابلیت شکار بالگرد‌ها در ارتفاع پست نیز دارد.
تونی بلر نخست‌وزیر اسبق انگلیس نوشت: تنها راه برای دستیابی به یک راه‌حل عادلانه از طریق مذاکره برای این درگیری این است که به رهبری روسیه ثابت کنیم نمی‌تواند پیروز شود، اینکه هر چقدر هم که طول بکشد، تجاوز آن‌ها شکست خواهد خورد، اینکه تحلیل آن‌ها از ضعف غرب نابجا است.
مربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تیم پورتو به عنوان یکی از دو نماینده کشورش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان به پیروزی برسد و مهدی طارمی هم برای این تیم گلزنی کند.
وقتی قزاق‌های عین‌الدوله برای دستگیری شیخ‌محمد واعظ اصفهانی، روحانی مشروطه‌خواه، به امامزاده یحیی می‌روند طلبه‌های مدرسه معمارباشی مانع این کار می‌شوند. درگیری که زیاد می‌شود سیدعبدالحمید، طلبه جوان، تیر می‌خورد و به شهادت می‌رسد. شهادت این طلبه نقطه آغاز حرکتی می‌شود که پایان آن پیروزی جنبش آزادیخواهانه مردم و آغاز دوره جدید در تاریخ سیاسی ایران است.
۱۳ فروند بالگرد نوسازی و بازآماد شده در مجموعه شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران همزمان با ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تحویل داده شد.
نورانی‌نژاد نوشت: تکلیف برخی مهمانان نشست اخیر زنان تاثیرگذار چه می‌شود که با عرف متفاوت از شما ظاهر شده‌اند؟ شما که هزینه‌ها و اهداف چنین ولخرجی‌هایی، آن هم در چنین شرایط وخیم اقتصادی کک‌تان را هم نمی‌گزد تا منکرش بدانید و نهی‌اش کنید، چرا درباره عرف و پوشش دوگانگی دارید؟ نهایتا اینکه این همه تناقض را تا کجا می‌توان به دوش کشید و به روی خود نیاورد؟ تا کجا می‌توان دنیا‌های متفاوت بین مردم و مسوولان را در یک سرزمین مشترک دید و تحمیل مستمر یکی بر دیگری را دید و دم نزد؟
محتمل‌ترین نتیجه، مذاکرات صلح خواهد بود که به دلیل ناآرامی‌های داخلی در هر دو کشور تحمیل خواهد شد. با گذشت زمان، احساس عدم امکان پیروزی، مذاکرات صلح را آغاز خواهد کرد.
افراط گرایان از کسانی که با آنان مخالفت می‌کردند تحت عنوان «متحدان مرتجع امپریالیسم» یاد کرده بودند و آنان را مطرود از فرقه کمونیستی می‌دانستند همان طور که ما آنان را غربی، مدرنیست و سکولار توصیف کردند. مقام‌های حکومتی پس از آن که سال‌ها جامعه را به پیروی از یک سبک زندگی خاص عادت داده بودند تا آن را از سایر نقاط جهان متمایز سازند و تنها پیراهن‌های یکدست و ساده را به فروش می‌رساندند در سالیان پس از آن از دخالت در زندگی اجتماعی مردم و تحمیل انتخاب در مورد نوع پوشش لباس خودداری ورزیدند.
یک ابررایانه پس از تجزیه تحلیل بازی های کرواسی و مراکش، شانس بیشتری به پیروزی کروات ها در بازی رده بندی جام جهانی داد.
اعضای تیم ملی ژاپن رختکن تیمشان بعد از پیروزی برابر آلمان را بهتر از روز اول تحویل دادند
الفیصلی عربستان برای دومین مسابقه پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماند.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
گزارش‌ها حاکی از ازدحام جمعیت در ورودی ورزشگاهی بود که ویلیام روتو پیروز انتخابات کنیا، در آن رسما به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد.
تراکتور در ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر سرانجام طعم خوش پیروزی را چشید و در ورزشگاه امام خمینی (اراک) سومین شکست خانگی را به تیم مهدی رحمتی تحمیل کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به خوبی میلان را تجزیه و تحلیل کرده و می خواهد پیروز دربی باشد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت «پیروز» توله پلنگ ایرانی گفت: حالش خوب است. خبر جدید این است که پایش را روی زمین می‌گذارد. در مجموعه پردیسان جست و خیز می‌کند، اما به دلیل این‌که توسط دایه انسانی پرورش پیدا کرده خصوصیات حیوانی کمتر در او نمود پیدا کرده است که کم کم باید به شکار عادت کند که این اتفاق می‌افتد.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ