از نظر ژاوی، سیتی بهترین تیم دنیاست و با هدایت پپ گواردیولا شایسته پیروزی برابر رئال است. او ابراز امیدواری کرد که سیتی در فصل جاری برنده سه‌گانه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پرسپولیس سال گذشته نشان داد بهترین تیم لیگ است، گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
انتخاب ۱۱ ستاره برای هفته اول از بین بازیکنان با کیفیت شروع لیگ برتر کار سختی بود.
یحیی توره معتقد است اگر تیم بارسای 2009 که خیلی‌ها آن را بهترین تیم تاریخ می‌دانند، با این سیتی روبرو می‌شد، بارسا بدون تردید پیروز میدان می‌شد.
مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال ایران گفت: باید راهی پیدا کنیم که بهترین بازی خود را ارائه دهیم، کار خیلی سختی است اما امتیاز به امتیاز می‌جنگیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هرچند با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان را داریم اما تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که بهترین نتیجه را رقم بزنند.
ارلینگ با دبل مقابل قبرس از کیلیان امباپه پیشی گرفته و به بهترین گلزن فصل 23-2022 تبدیل شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
فابیو کاپلو معتقد است که اکنون منچسترسیتی "بهترین تیم جهان" است. بله درست متوجه شدید؛ همین تیم پپ گواردیولا که برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده می شود.
شکست بایرن مونیخ برابر سیتی و حذف از لیگ قهرمانان باعث شده که مشکلات گسترده این تیم در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: سعی کردیم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم چرا که سال سختی پیش رو داریم و مهم است که بتوانیم در بهترین وضعیت قرار بگیریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.
الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، می‌گوید ناپولی در حال حاضر بهترین تیم اروپا است و اسپالتی با این تیم می‌تواند قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از دیدار مقابل فرانسه که با شکست ملی پوشان همراه بود، گفت: ما مقابل بهترین تیم دنیا کار سختی داشتیم، امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: ما مقابل بهترین تیم دنیا کار سختی داشتیم، امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
رودریگو دی‌پائول، هافبک محبوب تیم ملی آرژانتین، تحمل سختی را بخشی از زندگی و فوتبال توصیف کرد.
ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، بهترین فرصت این تیم برای گلزنی مقابل دورتموند را از دست داد.
کلودیو رانیری از اینکه فرانس فوتبال منچسترسیتی را بالاتر از رئال، بهترین تیم فصل 22-2021 انتخاب کرد، شگفت زده است. در این فهرست رئال پس از سیتی و لیورپول، سوم شد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به تمجید از منچسترسیتی و ارلینگ هالند پیش از تقابل حساس با آنها پرداخته است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به تمجید از منچسترسیتی و ارلینگ هالند پیش از تقابل حساس با آنها پرداخته است.
کولیبالی مدافع تیم ملی سنگال می گوید که ایران پیش از این نیز بازی های خوبی را برابر تیم های بزرگ دنیا به نمایش گذاشته است.
بازی سختی را مقابل بهترین تیم آسیا انجام دادیم. پیش از این شاهد بوده ایم که ایران بازی‌های خوبی را مقابل حریفان بزرگ انجام داده است. در این دیدار سعی کردیم برنده شویم، اما به تساوی بسنده کردیم.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق استون ویلا و تیم ملی انگلیس، معتقد است که انتقال گابریل ژسوس به آرسنال، بالاتر از انتقال ارلینگ هالند به سیتی، مهمترین انتقال تابستانی اروپا بود.
رییس فدراسیون کونگ‌فو گفت: تیم ما کاملا آماده است و بهترین نفرات کشور انتخاب شده‌اند و مراحل سختی را پشت سر گذاشته و در اردوها به آمادگی مطلوب رسیده‌اند
برونو رزنده، پاسور تیم ملی برزیل، میلاد عبادی پور را بهترین بازیکن ایران می داند و معتقد است که آن ها فرداشب کار سختی خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ