استقلال در هفته بیست و ششم بهترین پیروزی خود در فصل جاری را به دست آورد و با نتیجه ۶-۱ هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
تیم فوتبال اینتر میامی بامداد امروز در رقابت‌های لیگز کاپ آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل اورلاندوسیتی به برتری رسید. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در این دیدار ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند.
علیرضا جهانبخش در دیدار دوستانه فاینورد مقابل ویارئال گلزنی کرد.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
پاس گل علیرضا جهانبخش در دیدار امروز فاینورد در لیگ هلند را، ببینید.
تیم فوتبال پرسپولیس توانست در دیداری خانگی با سه گل ملوان را شکست دهد تا دومین برد متوالی را در سال جدید جشن بگیرد. گل های پرسپولیس را ترابی، صادقی و پریرا به ثمر رساندند.
فاینورد در یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۷ بر ۱ شاختار را شکست داد. در این دیدار علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال کشورمان یک پاس گل داد و یک گل زیبا به ثمر رساند.
منچسترسیتی در دیدار برابر لایپزیش جشنواره گل به راه انداخت تا صعودی مقتدرانه به دور بعد داشته باشد
کلیپی از درگیری بازیکنان دو تیم النصر و الیمامه در لیگ فوتبال زنان عربستان منتشر شده است. در این دیدار تیم زنان النصر ۳ بر ۲ الیمامه را شکست داد. نیمه اول با برتری الیمامه با ۲ گل به پایان رسید و در نیمه دوم النصر با ۳ گل به برتری رسید.
تیم ملی اسپانیا در دیدار مقابل کاستاریکا با ۷ گل پیروز شد تا به قاطع‌ترین بر جام‌جهانی تا امروز رسیده باشد.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
محمد محبی در دقیقه ۸ اولین گل دیدار استقلال و هوادار را به ثمر رساند.
شاگردان یحیی گل محمدی در قالب هفته نهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفتند و پس از ۲ هفته ناکامی در کسب پیروزی با یک پنالتی این دیدار را بردند.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو که در روزهای اخیر با برخی انتقادات مواجه شده بود، در دیدار پورتو - چاوز در همان دقیقه سوم بازی با یک ضربه سر دقیق و تماشایی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
دروازه‌بان گل‌گهر در جریان دیدار جذاب مقابل مس کرمان به زیبایی پایه‌گذار گل اول تیمش شد.
رضا شکاری در دقیقه 51 موفق شد در اولین دیدار فصل شاید یکی زیباترین گل فصل تراکتور را به ثمر برساند.
اولین گل فصل را دانیال جهانبخش، بازیکن پیکان در دیدار با ملوان به ثمر رساند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۸۲۰ بر روی کانال یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۸۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ