سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، از پیروزی پر گل برابر رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان بهترین خاطراتش در نوکمپ نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان فصل گذشته بارسلونا در گفت‌وگویی دلایل رد پیشنهاد بارسلونا و الهلال از سوی لیونل مسی و حضور این ستاره در آمریکا را فاش کرد.
باشگاه اینترمیامی به صورت رسمی از سرخیو بوسکتس به عنوان خرید جدیدش رونمایی کرد.
سرخیو بوسکتس آنقدر بازیکن بزرگی بود که سال‌ها پست هافبک دفاعی بارسا را قبضه کرده بود. با درخشش او بسیاری از استعدادهای لاماسیا که شبیه به او بازی می کردند، پشت خط ماندند.
روز گذشته با تایید باشگاه اینترمیامی مشخص شد سرخیو بوسکتس رسما به این تیم پیوسته است. امروز جزئیات قراردادی که بین این ستاره اسپانیایی با اینترمیامی امضا شده منتشر شد.
باشگاه اینترمیامی اعلام کرد که سرخیو بوسکتس، هافبک سابق بارسلونا، را به خدمت گرفته است.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسا معتقد است زمانی که در تیم دوم باشگاه بازی می‌کرده، لذتبخش‌ترین روزهای بازیگری‌اش بوده است.
باشگاه بارسلونا امروز مراسم خداحافظی در نیوکمپ را برای ادای احترام به سرخیو بوسکتس ترتیب داد.
سرخیو بوسکتس گفت، پپ گواردیولا بهترین مربی دنیا است اما در فینال لیگ قهرمانان باید حواسش به اینتر باشد.
کاپیتان سابق بارسلونا سه بازیکنی که تمایل دارد جایگزین او شوند را نام برد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان سابق بارسا که اخیرا با این تیم خداحفظی کرد در مصاحبه‌ای با تلویزیون بارسا به مرور خاطرات خود در این تیم پرداخت.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی با مایورکا تاکید کرد که این آخرین حضور بوسکتس و آلبا با پیراهن آبی اناری ها بود.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، امشب جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برد و لحظاتی نیز با هواداران حاضر در نوکمپ صحبت کرد.
تعداد قهرمانی‌های کاپیتان بوسکتس در لالیگا به 9 رسید، ولی او نمی‌تواند هرگز به رکورد قهرمانی‌های لیونل مسی در لالیگا (10 قهرمانی) برسد.
سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسا، در پایان فصل این باشگاه را ترک می کند و ژاوی باید به دنبال بهترین گزینه برای جانشینی او باشد.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، به خداحافظی سرخیو بوسکتس از بارسلونا و جدایی او از این باشگاه در پایان فصل واکنش نشان داد.
مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارد برای جذب جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی، اقدام کنند.
سرخیو بوسکتس، ستاره باتجربه تیم ملی اسپانیا، شکست برابر مراکش را بی رحمانه توصیف کرد.
بوسکتس این فرضیه که اسپانیا از دوم شدن در گروه خوشحال است چرا که حالا قرار نیست تا فینال به برزیل قدرتمند برخورد کند را رد کرد.
سرخیو بوسکتس، هافبک بارسلونا قرار است با هم تیمی سابقش لیونل مسی در باشگاه اینتر میامی دوباره هم‌بازی شود.
سرخیو بوسکتس در مصاحبه‌ای تصویری با سرخیو آگوئرو با ذکر خاطره‌ای از لاروخا در جام جهانی 2010 گفت قهرمان آن دوره در یک‌چهارم نهایی از صعود ناامید شده بوده و با یک مجعزه پیروز شده است.
به نظر می‌رسد که ژاوی هرناندز و لوئیز انریکه دو مربی‌ای هستند که سرنوشت سرخیو بوسکتس، مدافع بارسا، را تغییر خواهند داد.
سرخیو بوسکتس، ستاره بارسلونا، وداع تلخی با لیگ قهرمانان اروپا داشت.
سرخیو بوسکتس شایعات جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. او ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی جام جهانی خواهد بود.
سرخیو بوسکتس شایعات جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. او ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی جام جهانی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ