سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کرمونزه از عملکرد بازیکنان نراتزوری ستایش کرد و گفت تیمش بهترین روزهای این فصل را سپری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پیش از شروع فصل جدید از نحوه جدایی روملو لوکاکو ابراز تأسف کرد.
مارکوس تورام که انتقالی پر سر و صدا به اینتر داشت تاکید کرد که در این فصل فقط روی قهرمانی در اسکودتو متمرکز شده است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تایید کرد این فصل شاگردانش به دنبال قهرمانی در سری A خواهند بود.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره میلان و تیم ملی ایتالیا در کتاب خاطرات جدیدش، ماسیمیلیانو آلگری را متهم کرده که به حرفه او پایان داده است.
سیمونه اینزاگی، مربی اینتر، گفت تیمش با بهترین تیم دنیا روبرو می‌شود و فوتبال به عصر قبل و بعد از گواردیولا تقسیم می‌شود.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از برتری شاگردانش مقابل تورینیو می‌گوید آن‌ها با اعتماد به نفس عالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی می‌روند.
با توجه به رکورد شگفت انگیز سیمونه اینزاگی در فینال ها، اینتر امید زیادی به فتح چمپیونزلیگ دارد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است همانند برتری 3-2 مقابل آتالانتا، شاگردانش برای بازی با منچسترسیتی آماده خواهند بود.
استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، بعد از قهرمانی در کوپا ایتالیا در مورد آینده سیمونه اینزاگی گفت: "با افتخار با او ادامه می دهیم."
سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم اینتر می‎‌گوید شاگردانش انگیزه تکرار قهرمانی کوپا ایتالیا را داشتند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تایید کرد که شکست امشب تیمش مقابل ناپولی، یک افسوس بزرگ برای او به همراه خواهد داشت.
جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می‌گوید خبرهای اخیر درباره اخراج سرمربی این تیم سیمونه اینزاگی در پایان فصل شایعه است و او فصل بعد هم هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت.
اینتر که بعد از پیروزی بر بنفیکا در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان روحیه بیشتری پیدا کرد در یک بازی خانگی مقابل مونزا 1-0 شکست خورد تا فشار بر نراتزوری و سرمربی‌اش اینزاگی افزایش پیدا کند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از تساوی مقابل سالرنیتانا گفت حق تیمش از این مسابقه تنها یک امتیاز نبوده و نراتزوری به وضوح تیم برتر میدان بوده است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل فیورنتینا گفت از فرصت‌های زیاد گلزنی که روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی تیمش از دست داد افسوس می‌خورد.
ادامه این روند، احتمال ماندن سیمونه اینزاگی در رختکن اینتر برای فصل بعد را کاهش خواهد داد.
جلسه ویژه‌ای که گفته می‌شد بعد از شکست اینتر مقابل بولونیا در این باشگاه برگزار خواهد شد امروز برگزار و هشدار مدیران نراتزوری به سیمونه اینزاگی ابلاغ شد.
سیمونه اینزاگی اطمینان دارد که اینتر می تواند با ارائه دو بازی قدرتمندانه، پورتو را حذف کند و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
سرمربی اینترمیلان بعد از تساوی بدون گل مقابل سمپدوریا اعلام کرد که تیمش برای رقم زدن نتیجه ای متفاوت وارد زمین شده بود.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 4-0 مقابل ویکتوریا پلژن و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 مقابل ساسولو از شاگردانش تقدیر کرد و گفت عطش موفقیت و اراده بازیکنانش برای پیروزی عامل این برد مهم بوده است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، واکنش جالبی بعد از عدم اعلام پنالتی در دقایق پایانی به سود بارسلونا داشت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، واکنش جالبی بعد از عدم اعلام پنالتی در دقایق پایانی به سود بارسلونا داشت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست مقابل میلان در دربی دلامادونینا از بازیکنانش عصبانی بود و گفت نیم ساعت بازی کردن برای پیروز در یک دربی کافی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ