سرمربی چوکا اعتقاد دارد هر تیمی اشتباه کمتری مرتکب شود، در پایان فصل جایگاه بهتری کسب خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر کره جنوبی به مرحله بعدی رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافت.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: آنچیزی که از بازیکنان در دیدار با ازبکستان خواسته بودیم در زمین انجام دادند.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، اعتراف کرد که پورتو مستحق پیروزی در دربی پرتغال بوده است.
کاپیتان پرسپولیس که پس از حضور در جام حذفی مقابل سپاهان ورق را به سود تیمش برگردانده بود، یک مصاف سخت دیگر با طلایی‌پوشان پیش رو دارد.
ستاره مصری لیورپول بعد از این پیروزی درخشان به فکر استراحت است.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل لیورپول، اعلام کرد که تیمش به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است.
شاگردان ساکت الهامی در جدالی دوستانه برابر وحدت البرز به پیروزی رسیدند.
مدیرعامل مستعفی باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد که جدایی‌اش از این باشگاه به خاطر دخالت‌هایی بوده که پس از کسب دو پیروزی آغاز شده است.
تیم‌های نبوغ اراک، نفت آبادان، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان و کاله همچون شهرداری گرگان در هفته شانزدهم لیگ بسکتبال موفق به شکست حریفانشان شدند.
تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که دوری دو تیم استقلال و پرسپولیس از مسابقات نگرانی‌هایی را برای افت کیفی دربی به وجود آورده است، گفت: تیمی که بتواند آرامش داشته باشد برنده دربی است.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، بعد از پیروزی درخشان شاگردانش بر سوئیس گفت هیچ مشکلی با رونالدو ندارد بلکه سالها است با او دوست است و کریستیانو نقش یک کاپیتان را به خوبی بازی می‌کند.
درخشش حکیم زیاش در پیروزی مهم مراکش مقابل بلژیک کاری کرد تا با کسب یک امتیاز در بازی آخر راهی مرحله بعد شوند.
بعد از پیروزی درخشان ایران مقابل ولز، کارلوس کی‌روش با انتشار اطلاعیه تند و تیزش برای یورگن کلینزمن، دوباره فضای مطبوعاتی مسابقه مقابل آمریکا را در دست گرفت.
مردم اکوادور بعد از اولین پیروزی تیم خود در جام جهانی به خیابان ها ریخته و جشن گرفتند.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی که امروز تا ۲ ساعت قبل از بازی زمینی برای بازی نداشت اما موفق به شکست حریف خود شد.
بعد از یک پیروزی درخشان در لیگ قهرمانان، یورگن کلوپ آخرین جلسه تمرینی تیمش پیش از دیدار بزرگ هفته در آنفیلد را با روحیه بالایی برگزار کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 مقابل ساسولو از شاگردانش تقدیر کرد و گفت عطش موفقیت و اراده بازیکنانش برای پیروزی عامل این برد مهم بوده است.
هواداران سیتی بعد از پیروزی درخشان تیم‌شان مقابل یونایتد به ستایش از مانوئل آکانجی پرداخته و می‌گویند خرید او با قیمت ارزان بهترین عملکرد سیتی در بازار نقل و انتقالات بوده است.
صمد مرفاوی، سرمربی تیم جوانان ایران با وجود پیروزی 8 – 0 در برابر برونئی از موقعیت های زیادی که تیمش در این بازی از دست داد گله مند است.
ژاوی هرناندز تاکید کرد که فقط به پیروزی برابر کادیز فکر می کنند و پس از این بازی روی بایرن مونیخ تمرکز خواهند کرد. او بهترین تیم را به مصاف کادیز خواهد فرستاد.
تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین گام خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مصر می رود.
تیم ملی شطرنج ایران در دور ششم المپیاد جهانی شطرنج به مصاف آمریکا می رود.
تیم ملی شطرنج ایران در دور ششم المپباد جهانی شطرنج به مصاف آمریکا می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ