روزبه چشمی فاصله چندانی تا تجربه دومین جام جهانی خود ندارد، به شرطی که همچنان نظر مثبت کی‌روش را داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال با یک تغییر نسبت به بازی قبل و حضور روزبه چشمی در ترکیب خط دفاعی، به مصاف ملوان می رود.
مهم‌ترین اثر تاریخی روستای افجه، قصر ناصری است؛ قصری که گفته می‌شود توسط اعتمادالدوله، صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار در شمال روستای افجه ساخته شد. تاریخدانان می‌گویند که ناصرالدین شاه هر سال برای مراسم خاصی در روز مشخصی راهی این قصر در روستای افجه می‌شده است. البته امروز چیز زیادی از این بنای دوره قاجار به جا نمانده و آنچه از آن با عنوان قصر ناصری روستای افجه نام می‌بریم، درواقع پی قصر، دیواری به ارتفاع ۵متر و طول یک متر و انبوهی از آجر‌های قرمزرنگ است.
به احتمال فراوان روزبه چشمی لیگ بیست و سوم را در قامت یک مدافع وسط شروع خواهد کرد.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم‌های مختلف در هفته سی ام لیگ برتر و یک دیدار از جام حذفی صادر کرد.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
ستاره تیم استقلال در فصل جاری پدر شد و خدا به او دو قلو هدیه کرده است؛ یک پسر و یک دختر.
هافبک دفاعی استقلال با وجود نمایش پرتلاش در دربی نتوانست مانع از شکست تیمش شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان وی با بیان اینکه ما در سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیستیم گفت: تا به امروز هیچ پرونده‌ای در رابطه با کشف حجاب در محاکم ما به ثبت نرسیده است.
مربی گلرهای مس کرمان می‌گوید لزومی نداشت که ساپینتو وقتی تیم‌شان سه بر یک جلو است، فحش بدهد و مسی‌ها را تحریک کند؛ پاکزاد می‌گوید روزبه چشمی هم پس از بازی از این موضوع ناراحت بوده است.
ملوان اگر اشتباه نکنم در پنج‌شش بازی گل نخورده و نباخته بود و اگر روزبه چشمی آن توپ را از روی خط در‌نمی‌آورد، مشخص نبود قرار است چه اتفاقی رخ دهد
مصدومیت عارف غلامی و محمد حسین مردامند و هم چنین اخراج سیاوش یزدانی از ترکیب موجب شد تا این بار ریکاردو ساپینتو از یک بازیکن نام آشنا در قبل خط دفاعی استفاده کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و سفرهای یک روزه را برای دانش آموزان برگزار می‌کنیم.
مدافع تیم فوتبال استقلال پبشنهاد یک تیم قطری را رد کرد.
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
خرم‌آباد- وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به لرستان با معلمان دیدار کرد.
شاید جالب باشد بدانید که در فاصله‌ی کمتر از دو هفته، گل‌زنی مدافعان تیم ملی زنان و مردان ایران سبب اولین پیروزی تیم‌های ملی ایران مقابل یک تیم اروپایی شد.
دو بازیکن با نام خانوادگی حسینی جشن‌های ویژه‌ای را با روزبه چشمی بعد از گل او گرفتند.
یک رسانه کُروات از دعوت روزبه چشمی به تیم ملی ایران و گلزنی این بازیکن مقابل ولز در جام جهانی اظهار تعجب کرد.
فشاری که در بازی نخست جام جهانی 2022 به تیم ایران وارد شده بود با دو گل دیر هنگام در دیدار امروز جبران شد.
چهار روز پرفشار و سخت پس از دیدار مقابل انگلیس با یک شلیک تماشایی مقابل ولز به فراموشی سپرده شد.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
مهدی رفیعی بهابادی می‌گوید اگرچه شمار قابل توجهی از مردم در شرایط کنونی عصبانی هستند، اما نیمی از مردم هم معتقدند اعتراض‌ها نفعی ندارد. دلایلشان هم متعدد است؛ یکی اینکه به اعتراض‌ها توجهی نمی‌شود. به نظرم همین یک عامل دلیل روشنی بر این است که هر بار اعتراض‌ها خشن­‌تر می‌­شود.
با مصدومیت دیاباته و عالیشاه و نمایش‌های ضعیف پاکدل، مهدی عبدی فرصت خوبی برای نمایش توانایی خود به دست آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ