مهدی رفیعی بهابادی می‌گوید اگرچه شمار قابل توجهی از مردم در شرایط کنونی عصبانی هستند، اما نیمی از مردم هم معتقدند اعتراض‌ها نفعی ندارد. دلایلشان هم متعدد است؛ یکی اینکه به اعتراض‌ها توجهی نمی‌شود. به نظرم همین یک عامل دلیل روشنی بر این است که هر بار اعتراض‌ها خشن­‌تر می‌­شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی سلاجقه در جریان سفر یک روزه به ارومیه در جلسه بررسی وضعیت زیست محیطی پارک ملی دریاچه ارومیه با اشاره به وضعیت دریاچه اظهار کرد: مسئله این دریاچه یک موضوع بین‌المللی است، ولی متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران: توقعات از ما به اندازه امکاناتی که داریم باشد و مردم فقط نتیجه بازی‌ها را نگاه نکنند!
دریافت تسهیلات از بانک ها برای مردم دشوار شده است و در این میان سودجویان با پرداخت وام های یک روزه مردم را گرفتار بازپرداخت‌های بالا می‌کنند.
یک کارشناس مسکن گفت: وام مسکن از روز اول مردم را خانه دار نمی کرد اما طرح فروش متری خانه در بورس می تواند باعث شود تا مردم از تورم ملکی عقب نمانند و شاید هم خانه دار شدند.
رزمایش پدافند پرتوی همراه با سقوط هواپیمای فرضی روز چهارشنبه در بخش فشافویه برگزار می‌شود که با توجه به احتمال انعکاس شایعات و ایجاد تشویش افکار عمومی، اطلاع رسانی رسانه‌ها پیرامون این مانور اهمیت بالایی دارد.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته‌های اخیر با افزایش شاخص ارزی روبه رو شده و بهای دلار در بازار متشکل در کانال ۴۴ هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی بر این باور است، فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال‌های گذشته است.
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: آمریکا پس از تعلل ۹ روزه، معافیت تحریمی سوریه را اعلام کرد وتبعیض در کمک به مردم زلزله‌زده سوریه و ترکیه یک نوع سقوط و انحطاط انسانی و اخلاقی بود.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
تصویر میدان فردوسی در ابتدای دهه ۴۰ شمسی را مشاهد می‌کنید. زمانی که میدان بزرگتر بود و شاعر شهیر شاهنامه با صلابت بر فراز میدان تردد مردم را نظاره می‌کرد.
ارابه‌سواران مانند فوتبالیست‌های امروزی درآمدی داشتند که نسبت به سایر ورزشکاران و حرفه‌های دیگر قابل قیاس نبود. به همین دلیل بود که یوونال شاعر سرشناس آن دوران نوشت: «مردم تنها به دو چیز مشتاقانه امیدوارند: نان و سیرک»
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی دیدار و گفتگو کرد. احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار‌ها حضور داشتند.
گلر تیم ملی آرژانتین با به کار بردن جملاتی خاص به تعریف و تمجید از کاپیتان تیمش پرداخت.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم آن را قدر دانست.
رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران گفت: مردم یک روزه خشمگین و عصبانی نمی­‌شوند/ اگر راهی برای تأثیرگذاری واقعی بر رفتار حکومت (و نه فقط نمایش اعتراض) از طریق رویه‌های مشروع وجود داشته باشد، کار به اعتراض خیابانی نمی‌کشد/ برخی به دلیل «ترس از هزینه­‌های شرکت در اعتراض» در خیابان حضور پیدا نمی‌کنند/ پتانسیل اعتراض در زنان نزدیک به مردان شده است/ اگر یک قانون به هدفش نرسید وحی منزل نیست و می‌تواند تغییر کند/ تجدیدنظر در سیاست‌هایی که هدف خود را محقق نکرده‌اند، عقب‌نشینی نیست
رئیسی گفت: دشمن نمی‌خواهد ما به خودکفایی برسیم و به او در تولید بذر و نهال محتاج نباشیم. جوجه یک روزه را ما در داخل کشور تولید می‌کنیم. دشمن نمی‌خواهد تولیدکننده نهاده‌های دامی باشیم، در حالیکه ما زمین داریم. آب را داریم، البته باید مدیریت دقیق شود.
میز خدمت که از پنجم شهریورماه تا چهارشنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در سازمان ثبت احوال کشور برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه، عکس‌دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه مردم عزیز هم پیش از روز اربعین و هم بعد از آن می‌توانند به این سفر مشرف شوند، ادامه داد: در تمام مرز‌ها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده؛ لذا از مردم می‌خواهیم از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.
وی با بیان اینکه مردم عزیز هم پیش از روز اربعین و هم بعد از آن می توانند به این سفر مشرف شوند، ادامه داد: در تمام مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده لذا از مردم می خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه ها عبور کنند.
سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه بعد از برگزاری ۳۱ سفر استانی در یک سال که رکورد زده شد، امروز رکورد دوم با ۳۱ سفر استانی در یک روز شکسته شد، گفت: امروز تمام دولتمردان در تمام استان‌های کشور مهمان مردم هستند.
قطعی یک هفته‌ای آب در شهرکرد معضلات جدی ایجاد کرده است، مردم آب شرب مورد نیاز خود را از خانه‌های فامیل خود که آب خانه‌شان وصل است یا تانکرهای آبرسانی سیار تهیه می‌کنند.
بازیکن نساجی می گوید که مردم عادی شهر قائمشهر می توانند یک روزه مشکلات استادیوم شهید وطنی را حل کنند.
کیفیت هوای تهران در شرایط «ناسالم» است
هجدهمین غروب رمضان 1443 هجری قمری فرا رسید تا در آستانه شب ضربت خوردن مولا علی (ع) و نخستین شب از لیالی قدر، مردم روزه دار در درگاه خداوند متعال برای رقم خوردن سرنوشت نیک در یک سال پیش رویشان دعا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ