هافبک دفاعی استقلال با وجود نمایش پرتلاش در دربی نتوانست مانع از شکست تیمش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنوز سرمربی استقلال تصمیمش در مورد کاپیتان آبی ها در لیگ بیست و سوم را علنی نکرده است
کاپیتان دوم استقلال روز گذشته با حضور در بازی دوستانه نشان داد آماده بازی در لیگ برتر است
هافبک باتجربه و ملی پوش استقلال برای بازگشت به ترکیب تیمش لحظه شماری می کند.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
هافبک ملی‌پوش استقلال نمایش مطمئنی در خط میانی ایران مقابل قرقیزستان داشت.
رژیم غذایی گرگینه بدین صورت است که باید یک روز کامل در وسط ماه یا اول ماه جدید روزه بگیرید تا بدن را از سموم پاکسازی کنید. در این رژیم فقط خوردن فقط آب و آب میوه و سبزیجات طی این ۲۴ ساعت (ماه کامل یا ماه نو) مجاز است.
دود فرار ارسلان مطهری و خطای آرش قادری به چشم کاپیتان استقلال رفت تا او از زمین بازی اخراج شود.
با اعلام باشگاه استقلال، دست روزبه چشمی هافبک این تیم جراحی شد.
کاپیتان دوم استقلال در سفر به رفسنجان استقلال را همراهی نکرد و جای خود را در ترکیب بازی امروز به زبیر نیک نفس خواهد داد.
روزبه چشمی با کوله‌باری از تجربه امیدوار به تکرار خاطرات خوبش در دربی است.
هافبک با تجربه استقلال برای ایجاد شکل بهتر به بازی ایران مقابل روسیه وارد زمین شد.
هافبک ملی‌پوش استقلال آماده انجام بازی مقابل روسیه و کنیا است.
روزبه چشمی، با خطاب قرار دادن مجری فوتبال برتر در مورد مسائل و صحنه‌های داوری صحبت کرد‌
ملی‌پوش استقلال به دنبال روند موفقیت‌آمیز هفته‌های اخیرش تا پایان فصل است.
ملی‌پوش فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی گفت: آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی هستیم.
هواداران استقلال در تمرین امروز لقب جالبی به روزبه چشمی دادند.
مدل بازی استقلال در فصل جاری یک تغییر جالب به نسبت فصل گذشته داشته است. بازی با یک هافبک تدافعی.
هافبک باتجربه استقلال مقابل ملوان با بازوبند کاپیتانی به ترکیب تیمش برخواهد گشت.
رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران گفت: مردم یک روزه خشمگین و عصبانی نمی­‌شوند/ اگر راهی برای تأثیرگذاری واقعی بر رفتار حکومت (و نه فقط نمایش اعتراض) از طریق رویه‌های مشروع وجود داشته باشد، کار به اعتراض خیابانی نمی‌کشد/ برخی به دلیل «ترس از هزینه­‌های شرکت در اعتراض» در خیابان حضور پیدا نمی‌کنند/ پتانسیل اعتراض در زنان نزدیک به مردان شده است/ اگر یک قانون به هدفش نرسید وحی منزل نیست و می‌تواند تغییر کند/ تجدیدنظر در سیاست‌هایی که هدف خود را محقق نکرده‌اند، عقب‌نشینی نیست
دکتر اندرو موری، محقق گفت: ما متوجه شدیم که موش‌ها، زمانی که از غذای کم‌چرب استاندارد خود به رژیم غذایی پرچرب روی آوردند، عملکرد بدنی آن‌ها به طرز شگفت‌آوری کاهش یافت. تنها پس از ۹ روز، آن‌ها فقط توانستند ۵۰ درصد نسبت به موش‌ها با رژیم غذایی استاندارد کم چرب روی تردمیل بدوند.
رژیم غذایی مقلد روزه (FMD) به‌طور کلی سرشار از چربی‌های غیراشباع و کم کالری، پروتئین و کربوهیدرات‌هاست و به‌گونه‌ای طراحی شده است که اثرات روزه‌داری فقط با آب را تقلید و در عین حال مواد مغذی لازم را نیز فراهم کند.
‎وزیر امور خارجه نوشت: آن‌ها از جنگ ۳۳ روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قدرت و وحشت بود که ناظران عادل و عاقل میتوانند شهادت بدهند آن‌ها پیروز شده‌اند یا شکست خورده‌اند؟ آتش بس برقرار شد، زیرا صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند. ‎
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ