چهار روز پرفشار و سخت پس از دیدار مقابل انگلیس با یک شلیک تماشایی مقابل ولز به فراموشی سپرده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویسی امیدوار بود در کنار هواداران پرشور تیمش بتواند از نبرد با استقلال دست پر بیرون بیاید.
چلسی عواقب فصل گذشته را همچنان تحمل می‌کند و فصل را باید بدون نام حامی مالی روی پیراهنش آغاز کند.
تا هفته گذشته هیچکس تصور نمی کرد عثمان دمبله بارسا را ترک کند ولی او اکنون در یکقدمی پی اس جی قرار دارد.
مدیران استقلال به شکلی شتاب زده و سراسیمه، برای برگزاری یک جلسه ظاهرا مهم، راهی مکانی نامعلوم شدند.
هیچ‌کدام از سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی پیراهن شماره یک برتن نکردند تا مشخص شود انتخاب قلعه‌نویی برای پست دروازه علیرضا بیرانوند است.
استفانو پیولی با اطمینان می‌گوید میلان قادر است باخت دو بر صفر در بازی رفت برابر اینتر را جبران کند و به فینال لیگ قهرمانان برسد.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
کریگ با اشاره به قدمت طولانی تنش‌های میان ارتش و نیرو‌های واکنش سریع می‌گوید: «اماراتی‌ها به‌شدت ساده‌انگارانه فکر می‌کردند که می‌توانند حمدتی را کنترل کنند. ما می‌دانستیم که چنین بحرانی رخ می‌دهد، اما هیچ‌کس علی‌الخصوص آمریکا توجهی به این موضوع نکردند. روی آوردن آمریکا به امارات و عربستان برای حل این مشکل نشان می‌دهد که استراتژی بزرگ آمریکا در آفریقا رو به زوال است. آمریکایی‌ها حالا باید برخلاف میل‌شان به دو شریک خود در حاشیه خلیج‌فارس رو بیاندازند.»
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده ایران سه به علاوه یک اعلام شده است. به این صورت که نمایندگان ایران سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف در این رقابت‌ها خواهند داشت.
مدافع محبوب هواداران استقلال پس از تبدیل پیروزی با مساوی کنترل اشک هایش را از دست داد.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
وقتی قصه یک آدم تمام می‌شود و آن آدم قصه جدیدی نمی‌تواند از خودش خلق کند به بن‌بست برمی‌خورد. حتی با استناد به نظریه یکی از نظریه‌پردازان خودکشی یک پدیده جمعی است و هنگامی که ساختار اجتماعی فرد را تحت فشار قرار می‌دهد فرد راهی جز نابودی خود نمی‌بیند. مورد دیگری هم وجود دارد که برخی افرادی که خودکشی می‌کنند تا آخرین لحظه زندگی شاد و خرم بودند و هیچ‌کس فکر نمی‌کرده که این فرد خودکشی کند.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال در خطر از دست دادن دربی پایتخت نیستند.
کارلو آنچلوتی نگران آینده‌اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می‌کند.
کارلو آنچلوتی نگران آینده اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می کند.
استانیسلاو لوبوتکا، ستاره اسلواک ناپولی، معتقد است که هیچ‌کسی انتظار ندارد که این تیم به فینال چمپیونزلیگ برسد.
سعید عزت‌اللهی در مورد خوشحالی بعد از گل خود توضیح جالبی می‌دهد.
تیم شهرداری گنبد در نخستین مسابقه دور رفت مرحله پلی‌اوت مقابل سایپا تهران حاضر نشد و با باخت فنی روبرو شد.
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
ارزش منچستر یونایتد که با یک میلیارد طرفدار پرطرفدارترین باشگاه جهان است، در بورس در حال حاضر ۸/۳ میلیارد دلار است
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد در مسابقات جهانی مدال بگیرم، اما این انتظار را از خودم داشتم و خدا را شکر مدال هم گرفتم.
تیموتی وه‌آ، مهاجم تیم ملی آمریکا، می‌گوید هیچکس این تیم را تا پیش از پیروزی برابر ایران باور نداشته است.
انتخاب سرپرست جدید برای کاروان بازی‌های آسیایی دوباره ضعف بزرگ ورزش کشور را عیان کرد؛ ضعفی که حکایت از محدود بودن مهره‌های کارآمد برای مسئولیت‌های بزرگ دارد.
والیبال ایران در روزهای اخیر درگیر حواشی عجیب و غیرمنتظره ای شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ