مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار است همکاران ما به در خانه کودکان بازمانده از تحصیل مراجعه کنند و اطلاعات آنها را به صورت میدانی جمع آوری و در سامانه قرار دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از ایجاد سامانه هویت دیجیتال خبر داد.
نشست راهبردی وزارت دفاع صبح امروز (دوشنبه ۵ تیرماه) برگزار و در حاشیه آن از سامانه مطالعات راهبردی وزارت دفاع با حضور وزیر دفاع و با هدف ایجاد یک سکوی تعاملی یادگیری جمعی، رونمایی شد.
بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تاثیرات راه اندازی سامانه مودیان مالیاتی بر ایجاد عدالت و شفافیت مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی پرداخت.
از امروز فرایند پالایش اطلاعات حساب متقاضیانی که ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت وکالتی کردند آغاز شده و در نهایت از سوم خرداد سامانه برای ایجاد پروفایل و انتخاب محصول فعال خواهد شد.
متقاضیان برای ثبت نام در مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند.
کارشناس هواشناسی کشور گفت: امروز، فردا و پس‌فردا بعدازظهرها برای تهران وزش باد شدید و ایجاد گردوخاک پیش بینی می‌شود.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت کافی برای بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی معلمان بعد از آماده سازی سامانه ایجاد خواهد شد.
مشهدـ معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس از طراحی و اجرای سامانه اسکان اضطراری برای زائران حرم مطهر رضوی خبر داد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: در سال ۱۴۰۲ برای همه دانش آموزان دسترسی به عقیق را ایجاد می‌کنیم.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: لازم است سامانه‌ جامعی ایجاد شود تا تمامی اطلاعات نظیر مسیرها، راه‌ها، حمل و نقل و سایر موضوعات را به صورت متمرکز در اختیار زائران حرم مطهر رضوی قرار گیرد.
سفارت روسیه در آمریکا اعلام کرد که راهبرد آمریکا در اوکراین خطرات بیشتری را برای امنیت جهانی ایجاد می کند.
روزنامه ایزوستیای روسیه اعلام کرد که اتحادیه اقتصادی اوراسیایی به دنبال ایجاد یک سامانه پرداخت مشترک با کشورهای عضو بریکس است.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ایجاد دست برتر در مقابله با هرگونه تهدید هوایی و برد بلند و مقابله با مهمات دورایستا را از دلایل ارتقاء سامانه باور۳۷۳ دانست.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: صندوق های بیمه ای باید به سمت استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات پیش بروند تا بتوانیم پاسخگوی بیمه شدگان باشیم.
رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
تحریم اگر چه برای کشور و صنعت دفاعی مشکلاتی را ایجاد کرد اما عامل بسیار مهمی شد تا توسعه فناوری‌های دفاعی با شدت بیشتری انجام شود و سامانه موشکی باور ۳۷۳ نماد باور به دانش ایرانی است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت موظف بوده سامانه بهین‌یاب را راه اندازی کند که متأسفانه عدم راه‌اندازی این سامانه زمینه فساد را ایجاد کرده است.
رئیس امور نظام فنی و مشاوران سازمان برنامه و بودجه گفت: با راه‌اندازی مجدد سامانه اطلاعات عوامل نظام فنی و اجرایی کشور «ساجار»، امکان انحصار، تبانی و فساد در قراردادها کاهش پیدا می‌کند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از ایجاد سامانه مدیریت بدهی‌ها و مطالبات شهرداری خبر داد و گفت: این سامانه را برای رصد میزان دیون و مطالبات شهرداری طراحی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ