مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به ضرورت ایجاد تعاونی‌های شبکه‌ای برای تأمین زنجیره ارزش محصولات زنان سرپرست خانوار تأکید کرد.
بیمه ملت در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی به مردم با هدف گسترش شبکه فروش و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه کشور، شعبه جدیدش در استان هرمزگان را افتتاح کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشورهای حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مزیت‌های نسبی کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این بخش انجام شود.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: سواحل مکران گنج پنهانی است که ضرورت ایجاد پارک های فناوری دانش بنیان شیلاتی برای توسعه را ایجاب می کند.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با اشاره به لزوم آینده نگری در حوزه منابع آبی کشور بر ضرورت ایجاد یک نهاد فرادستگاهی در حوزه حکمرانی آب در سطح کشور تاکید کرد.
مدیرکل بررسی‌های امور حقوقی معاونت زنان و خانواده بر ضرورت ایجاد و اصلاح برخی قوانین مرتبط با حوزه حجاب تاکید کرد.
حسین زاده ، راه اندازی فاز ۱۴ پارس جنوبی را به عنوان ایرانی ترین فاز پارس جنوبی؛ به معنای تحقق اقتدار و غرور ملی دانست و گفت: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت، تولید داخل است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: باید در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی برای مردم ایجاد جاذبه کنیم، امروز کسی که پول یا پس اندازی داشته باشد نمی‌داند این پول را باید کجا ببرد.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهدات عمومی دولت باید به صورت شفاف در بودجه ارائه شود و واقعی کردن منابع و مدیریت مصارف شفاف باشد.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه ها به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالاها ناشی از افزایش کالاهای اساسی را کنترل می کند.
رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران گفت: با ایجاد زیرساخت های لازم از لحاظ فیزیکی و بانکی در بحث سوآپ یا خرید گاز مازاد روسیه و ترکمنستان و بازصادرات آن به منطقه و جنوب آسیا می توان به هاب انرژی منطقه تبدیل شد؛ از طرفی باید همکاری در فروش گاز داشته باشیم و تنها به فکر سوآپ گاز روسیه نباشیم زیرا عایدی اصلی در همکاری در فروش است.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: کشاورزی در کشور به عنوان شغل دیده نمی‌شود. شخص کشاورز به عنوان شخصیتی حقوقی نبوده و تنها شخص حقیقی است در حالی که هویت حقوقی کمک کننده برای دریافت حمایت‌ها است.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه دولت برای ایجاد شهرهای پتروشیمیایی و شهرهای مولد کشاورزی می‌تواند ظرفیت‌های اشتغالزایی را در این استان افزایش دهد.
وحید قربانی با سفر به مشهد در شورای هماهنگی روابط عمومی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی شرکت و با مدیران روابط عمومی سازمان‌های تابعه دیدار و گفتگو کرد.
در نشست مشترک فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) بر ضرورت تأسیس مجتمع انتظامی در این سازمان تاکید شد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد آزمایشگاه‌های به روز و مجهز در سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد می‌تواند به شفافیت، مقابله با فساد و رفع تعارض‌ها در کشور کمک کند.
رئیس جمهور ایجاد شرح وظایف برای دستگاه‌ها، تدوین سازوکار قیمت‌گذاری و نیز تدوین آئین‌نامه برای اهلیت‌سنجی را از جمله اقدامات ضروری برای تسهیل و تسریع روند خصوصی‌سازی دانست.
نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ذکر و فکر مقطعی شما را به جایی نمی‌رساند؛ ذکر و فکر باید دائمی باشد تا شهد دعا را خداوند به کام شما بریزد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: یکی از کارهای این مرکز این است که زمینه شکل‌گیری زیست بوم اندیشکده ای در کشور را فراهم کند و ما درصدد انجام آن هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ