رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: نحوه کار، ساختارسازی، نهادسازی و فعالیت‌ها در حوزه‌های اقتصادی و اصناف متفاوت شده است و نیروهای جوان در این بخش باید تحول ایجاد کنند.
رئیسی تصریح کرد: برخی کشور‌های غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشور‌های عضو اوپک هستند تا از این طریق منافع خود را تامین کنند که در مقابل این اقدامات، اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تخصیص قطعه‌ای در بهشت زهرا برای جان بخشان باید انجام شود تا قهرمانان اهدای عضو در آن قطعه خاص دفن شوند.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: تنظیم گزارش تفریغ بودجه و نوع ارائه آن نیازمند تحول است و یافته‌های دیوان محاسبات از احکام بودجه باید اثربخش و کارآمد باشد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تقویم آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور هر سال مرداد ماه اعلام می‌شود داوطلب ما از سال اول ما باید خود را برای ورود به دانشگاه آماده کند بنابراین یک یا دو ماه تاثیری در نتایج حاصله ایجاد نخواهد کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تأکید کرد: جشنواره بین‌المللی رسام با محوریت تولیدات فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت باید تلاش کند گفتمان جهانی در بین عدالت‌خواهان ایجاد کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با پدیده گردوغبار نیازمند اقدامات بین‌المللی در کنار اقدامات داخلی کشورها است و باید در این راستا یک ائتلاف بین‌المللی جهت هماهنگی اقدامات ایجاد شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: باید در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی برای مردم ایجاد جاذبه کنیم، امروز کسی که پول یا پس اندازی داشته باشد نمی‌داند این پول را باید کجا ببرد.
رئیس‌ جمهور جمهوری آذربایجان امروز تأکید کرد: باید از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و غیرمتعهدها نماینده‌ای در شورای امنیت سازمان ملل باشد.
حسینی همدانی گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی خورد و با تحریم کنندگان فرقی ندارد؛ غیرت دینی داشته باشید و از غیر خدا نترسید، مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی خورد و جایی که باید اقدام کند، نیست و باید مثل رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم وسط میدان باشید و از ارزش های دینی و انقلابی و اسلامی دفاع کنید.
قم- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: شرایط اقلیمی هر منطقه باید در راستای ایجاد صنایع ملاک عمل قرار گرفته و در این زمینه نظارت جدی صورت گیرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: تمامی اظهارات و اقدام در دولت و مجلس باید راهبرد ایجاد امید در دل مردم باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
یزد- رئیس کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد امسال باید در کشور ۵۰۰ هزار شغل ایجاد کند که ۵۰ درصد این میزان مربوط به افراد غیر تحت پوشش است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید قرارگاهی برای آلودگی هوا ایجاد شود و رئیس جمهور خود وارد عمل شود.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
رئیس دانشگاه تهران با اعلام موافقت برای ایجاد پارک علم و فناوری مشترک بین ایران و ونزوئلا، گفت: باید به مدل مناسبی برای مشارکت و کمک به توسعه فنی و ایجاد کسب‌وکارهای جدید در ونزوئلا برسیم.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
اهواز- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: شرکت‌های فولادی برای تأمین برق خود و به منظور پیشگیری از هر گونه خللی در زمینه تولید برق باید نسبت به ایجاد نیروگاه برقی اقدام کنند.
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: به رفع نیازهای آبی مردم ترکیه احترام می‌گذاریم، اما باید مراقبت شود طرح سدسازی‌ها باید همزمان با رفع مشکلات ملت ترکیه، برای کشورهای همسایه مشکلات ایجاد نکند.
رئیس فدراسیون کبدی گفت: من فکر می‌کنم باید از هر طریق ممکن شرایطی فراهم شود که انتخابات کمیته ملی المپیک به‌موقع برگزار شود.
رئیس جمهور گفت: این گونه آمارهای نامستند، حتی در تصمیم‌سازی‌های درون دستگاهی نیز مشکل ایجاد می‌کند، بنابراین هر دستگاهی می‌خواهد آماری اعلام کند باید با مرکز آمار هماهنگ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ