تحریم اگر چه برای کشور و صنعت دفاعی مشکلاتی را ایجاد کرد اما عامل بسیار مهمی شد تا توسعه فناوری‌های دفاعی با شدت بیشتری انجام شود و سامانه موشکی باور ۳۷۳ نماد باور به دانش ایرانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حزب الله لبنان برای نخستین بار با انتشار تصاویر سامانه موشکی «ثارالله» از ویژگی‌های منحصربه فرد این سامانه پرده برداشت.
شبکه المنار برای نخستین بار تصاویری از سامانه موشکی هدایت شونده «ثار الله» در قالب تمرینات نظامی مقاومت اسلامی حزب الله لبنان منتشر می کند.
منابع محلی از استقرار سامانه موشکی «هایمارس» توسط نظامیان آمریکایی در نزدیکی چاه‌های نفت شرق سوریه خبر دادند.
سامانه دفاع موشکی اس ۳۵۰ روسیه برای نخستین بار توانست به طور کاملا خودکار و بدون دخالت انسانی، ضمن رصد و رهگیری یک جنگنده متخاصم که متعلق به ارتش اوکراین بوده، آن را ساقط کند.
سامانه دفاع موشکی اس ۳۵۰ روسیه برای نخستین بار توانست به طور کاملا خودکار و بدون دخالت انسانی، ضمن رصد و رهگیری یک جنگنده متخاصم که متعلق به ارتش اوکراین بوده، آن را ساقط کند.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز نظامی علیه غزه، برای نخستین بار در تاریخ تقابل با مقاومت فلسطین، اقدام به فعال‌سازی سامانه دفاع موشکی فلاخن داوود کرد، امری که سوالات متعددی را ایجاد کرد.
در جریان الحاق ۹۵ شناور تندرو موشک انداز به نیروی دریایی سپاه، برای اولین بار شناوری به نمایش درآمد که قابلیت جدیدی را به ناوگان دریایی سپاه افزوده بود. شناوری که قابلیت شلیک سامانه پدافندهوایی «نواب» را داشت.
رسانه‌ها از تحویل سامانه موشکی «پاتریوت» از سوی آمریکا، هلند و آلمان به اوکراین خبر می‌دهند.
یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ برگ زرینی در صنعت دفاعی کشورمان رقم خورد و به همت و تلاش متخصصان وزارت دفاع موشک صیاد ۴B رونمایی شد.آزمون سامانه ارتقایافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: زمان جنگ ما در سامانه پدافند هوایی فقط سامانه موشکی زمین به هوای هاگ و توپ ۲۳ میلی‌متری داشتیم، اما امروز در رزمایش‌هایی که برگزار می‌کنیم، واقعا نمی‌دانیم از کدام سامانه پدافندی استفاده کنیم؛ چون سامانه‌های پدافندی متعددی داریم که کاملا بومی هم هستند، به عنوان مثال سامانه باور ۳۷۳ برابر با اس ۴۰۰ روس‌ها است.
شلیک سامانه موشکی متحرک غدیر و سامانه پدافندی مرصاد
شلیک سامانه موشکی پدافند هوایی ۱۵ خرداد و مجید
وزارت دفاع ژاپن در بودجه سال آینده خود، هزینه خرید زمین در این جزیره را برای استقرار سامانه‌های موشکی درنظر گرفته است.
آزمون سامانه ارتقاء یافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
لحظه‌ی شلیک موفقیت‌آمیز موشک صیاد ۴B و سامانه باور ۳۷۳ که امروز رونمایی شد را در این فیلم مشاهده می‌‎کنید.
موشک صیاد ۴B صبح امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از متخصصان صنعت دفاعی رونمایی شد.
آزمون تست سامانه ارتقایافته باور ۳۷۳ با موشک صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
در جریان رژه نیروهای مسلح موشک دوربرد و نقطه‌زن «خیبر شکن» و سامانه موشکی «رضوان» برای اولین بار به نمایش در آمد.
فیلمی از لحظه رونمایی از سامانه موشکی خیبرشکن و رضوان برای اولین بار در مراسم رژه نیروهای مسلح را مشاهده می‌کنید.
در جریان رژه نیروهای مسلح موشک دوربرد و نقطه‌زن خیبر شکن و سامانه موشکی رضوان برای اولین بار به نمایش در آمد.
فرمانده کل ارتش گفت: کارکنان متخصص پدافند هوایی موجب پیشرفت‌های چشمگیر از طراحی و تولید رادار تا سامانه های موشکی شده‌اند و بارقه های امید و باور به ظرفیت‌های داخلی را در مردم تقویت کردند.
تلاش های آمریکا برای تقویت حضور نظامی خود در شرق آسیا، از جمله استقرار سامانه موشکی بالستیک در کره جنوبی با واکنش چین همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ