بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا ما مانده‌ایم و یاغی‌گری جریانی که همین چند ماه قبل جنبش اصیل منطقه می‌نامیدن‌شان. ما مانده‌ایم و دردسر‌های بزرگ مواجه با یک گروه ترویستی که در پنداشت خود صاحب یک امارت اسلامی است. ما مانده‌ایم و صورت مساله مهمی تحت عنوان «مواجهه با یاغی‌های زمان‌پریشی به نام طالبان.»
یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
شاهرود- بارداری «ایران» یوز ماده در توران شاهرود، بدون سونوگرافی و تشخیص قطعی از اساس کذب است چرا که هیچ سند و مدرکی برای آن مطرح نشده اما اصل ماجرا چیست؟
دردسرهای انتقال پول برای باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد.
مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال، موضوعی است که شاید برای قرمزها دردسرساز شود.
با وجود این که باشگاه پرسپولیس مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی از سوی AFC را تکمیل کرده است اما سابقه بد گذشته باشگاه‌های ایران ممکن است دردسرهایی را برای این باشگاه ایجاد کند.
یک فوق تخصص آسم و آلرژی، رینیت آلرژیک را یک بیماری التهابی شایع مخاط بینی عنوان کرد که با توجه به شباهت علائم آن با کووید ۱۹ باعث نگرانی برخی از مبتلایان شده است.
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قبل از دیدار فولاد و گل‌گهر انجام خواهد شد.
انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری درحالی برگزار خواهد شد که اجرای یک بند از اساسنامه فدراسیون جهانی می‌تواند حضور برخی نامزدها را در این انتخابات مختل کرده یا در آینده زیر سوال ببرد.
من می‌دانستم همان دردسرهایی که ما داریم، بلاژویچ هم خواهد داشت اما تفاوت بین مستر و آقا است؛ به مستر ميلياردی پول می‌دهند اما به آقا ۵۰-۶۰ میلیون می‌دهند...
در جهانی که افراد با اپلیکیشن‌ها و با سوییپ کردن یک تصویر روی تلفن هوشمند و بعد گپ زدن در واتس‌اپ، دنبال شریک زندگی‌شان می‌گردند، به نظر می‌رسد قرن نوزدهم دوره‌ای ایده‌آل برای خواستگاری و اظهار عشق بوده است.
بارش برف همیشه می‌تواند باعث خوشحالی شود، اما سرمایی که ماندگار شود، دردسر‌های خودش را دارد. ممکن است یک صبح سرد زمستانی وقتی شیر آب را باز می‌کنید، متوجه شوید که لوله یخ زده است.
با شکایت یک باشگاه پرتغالی، پرونده جدیدی برای ایران در فدراسیون جهانی فوتبال باز شده است.
هواداران انگلیس و سنگال قبلا بارها از نورهای لیزری در ورزشگاه استفاده کرده و دردسرهای زیادی ایجاد کرده بودند. این بار اما قطر مانع چنین اتفاقاتی خواهد شد.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته سیزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان را اعلام کرد.
نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه متناسب‌سازی حقوق‌ها، نسبت به عدم بارگذاری به موقع پیشنهادات در سامانه، معترض شدند و یکدیگر را متهم به آن کردند که موضوعات را به پستوها و لابی‌ها می‌برند.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور موسوم به لیگ آزادگان را اعلام کرد.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را اعلام کرد.
دردسر‌های عصبانیت ستاره پرتغالی منچستریونایتد بر سر یک نوجوان اوتیسمی پس از دیدار برابر اورتون در فصل گذشته ادامه دارد.
پس از بازی تدارکاتی امروز استقلال و سامیت، بر سر نتیجه این بازی اختلاف نظر وجود دارد.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: انتقال پروازهای اربعین از ترمینال یک به ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برای ما مشکلات و دردسرهایی ایجاد کرد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که آماده برگزاری دیدار هفته دوم برابر فولاد هستند، در مورد وضعیت آمادگی مهاجم هلندی این تیم، جذب یک مهاجم جدید و کارت بازی مدافع این تیم صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ