رئیس سازمان ثبت احوال کشور از ایجاد سامانه هویت دیجیتال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.
در جریان سفر معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان مازندران از سامانه های شبیه‌ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تا ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۳۹ هزار و ۴۲۱ نفر نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۱ امروز شنبه (۲۱ مرداد ۱۴۰۲) تعداد ۲۵۲۱ نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
مشتریان جدید بانک ملی ایران می توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با احراز هویت هوشمند طی چند مرحله ساده در سامانه بام، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال خود اقدام کنند.
سرپرست مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران از طراحی سامانه رتبه‌بندی و تعالی شهر هوشمند ایران توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه همرفتی بارشی هشدار سطح زرد صادر کرد.
سمنان- رئیس مرکز وکلا استان سمنان از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی وکلای استان خبر داد و گفت: سامانه تلفنی هر روز صبح ها پذیرای تماس مردم است.
داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ لازم است با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با بیان اینکه مصوباتی به ویژه برای مقابله با بی انضباطی بانک‌ها داشتیم، گفت: سامانه شفافیت اموال و دارایی بانک‌ها راه‌اندازی می‌شود.
در مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش از سامانه بومی‌سازی شده اطلاعات و نمایش نقشه الکترونیک دریایی «اِکدیس» رونمایی شد.
در مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش از سامانه بومی‌سازی شده اطلاعات و نمایش نقشه الکترونیک دریایی «اِکدیس» رونمایی شد.
فاز دوم سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال (Mobile ID) ایرانسل که با نام تجاری «یلو نام (Y’ello Name)» شناخته می‌شود، همزمان با نمایشگاه الکامپ به بهره‌برداری رسید.
از این پس نشانی اقامتگاه قانونی هر فرد، نشانی مندرج در سامانه سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان سازمان ثبت احوال خواهد بود.
سامانه تطبیق چهره و تشخیص هویت، محصولی بومی است که امکان تشخیص نفرات ناشناس و ثبت تردد آنها را میسر می کند.
از زمان سقوط «صدام حسین» رئیس جمهور سابق عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی مراسم عزاداری شیعیان که پیش‌تر محدود شده بود گسترده‌تر شده است. کربلا، نجف و سامرا به طور پیوسته تعداد بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب کرده‌اند و اکنون میزبان بزرگ‌ترین زیارت سالانه اسلام هستند که در زبان عربی به نام زیارة شناخته می‌شود.
کاپیتان تیم ملی هندبال قرارداد خود را با باشگاه سپاهان برای ۳ فصل دیگر تمدید کرد.
در جلسه ای با حضور وزیر اقتصاد، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی سازی، مشکلات و موضوعات مرتبط با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ