رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید عضو جنجالی هیئت رئیسه فدراسیون مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه در مورد وضعیت آینده ژوائو فلیکس و خط خوردن او از فهرست اتلتیکو صحبت کرد.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
جاناتان سوریانو، مهاجم سابق بارسا و الهلال، معتقد است انتقال نیمار به فوتبال عربستان یعنی پایان زودهنگام فوتبالش و از الهلال به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا نام برد.
لیونل مسی تنها 20 دقیقه بعد از شروع بازی با فیلادلفیا از فاصله ای حدود 35 متری دروازه حریف را باز کرد.
ناله و شکایت ژاوی از داوری و زمین و زمان در بازی های بارسا تمامی ندارد و این در برابر ختافه نیز تکرار شد.
کمک داور‌جنجالی دربی که با اعلام افشاریان چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود در لیست داوران هفته دوم قرار دارد.
هم تیمی سابق طارمی می گوید که این مهاجم ایرانی می تواند در ایتالیا خیلی خوب کار کند و خودش را با شرایط وفق دهد.
تاتا مارتینو قبل از بازی با شارلوت از لیونل مسی تمجید کرد و گفت که بر خلاف سال های قبل، او به یک رهبر تمام عیار تبدیل شده است.
یک ویدیوی کوتاه از لحظه زدن ضربه آزاد منجر به گل مسی مقابل دالاس نشان می دهد که او بدون اینکه داور متوجه شود یک تقلب ریز انجام می‌دهد.
بارسلونا اعلام کرد فران تورس فصل آینده با پیراهن شماره 7 این تیم به میدان خواهد رفت. تورس به آرزوی خود رسید و پیراهن الگوی محبوبش را به دست آورد.
وزارت دادگستری آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا با هدف جلوگیری از افشای جزئیات «حساس» جلسات دادرسی رئیس جمهور سابق این کشور، علیه او دستور محدودیت استفاده از فضای مجازی صادر کند.
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی با حضور مدیر پر نفوذی مانند مخبر، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.
در معاونت اطلاعات و عملیات تیپ ۳۱ با دوست دیرینه‌اش شهید «حسین اکبری دنگسرکی» بار‌ها و بار‌ها برای شناسایی به قلب دشمن زد. در همین مرحله بود که افق جدیدی در مقابلش باز شد و او با غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری آشنا شد. آشنایی محمدحسن طوسی و غلامحسین افشردی تنگاتنگ شد تا حدی که بار‌ها و بار‌ها این دو در جلسات مختلف در کنار هم قرار گرفتند.
به‌خاطر بهره‌مندی از موتور رولزرویس، آقای داد قصد داشت از جلوپنجره‌ای بزرگ و مشابه با محصولات این کمپانی در بدنه جدید هیولا استفاده کند؛ اما با شکایت رولزوریس این امر غیرممکن شد. در جریان رسیدگی به پرونده، داد با هیولا در دادگاه حاضر شد و شهرت وی چند برابر افزایش یافت. نکته جالب اینکه در یکی از جلسات، قاضی او را به بی‌تفاوتی متهم کرد و آقای داد هم در پاسخ به این امر جلسه بعد با اسب به دادگاه رفت!
کارت قرمز جنجالی داور دربی مادرید به آنخل کوره‌آ، ستاره آرژانتینی اتلتیکو، همچنان در اسپانیا خبرساز است. لالیگا اما امروز بعدازظهر تعداد جلسات محرومیت او را اعلام کرد.
اما موضوع بازگشت حسن روحانی به قدرت، علاوه بر جلساتی که با ناطق نوری و خاتمی برگزار می‌کند، زمانی جدی‌تر شد که وی پس از مدت‌ها سکوت خود را با ادبیات همیشگی شکست و درحالی‌که نام او در کنار «علی‌اکبر ناطق نوری و محمود احمدی‌نژاد» به‌عنوان یکی از ساکتین اعتراضات اخیر کشور مطرح شده بود، وی در دیداری که در روز‌های ابتدایی دی‌ماه با استانداران خود داشت، صریح‌ترین موضع خود پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری را اتحاذ کرد و در واکنش به وقایع اخیر کشور گفته بود: «حل مشکلات اجتماعی و سیاسی در گرو بازگشت جاذبه به صندوق‌های رای است؛ اگر مردم را از صندوق مأیوس کردید، به خیابان می‌رانید.
نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی از فیلم منتشر شده از او در زمان بیان تذکرش در یکی از جلسات علنی مجلس پرداخت و گفت که در آن فیلم اشتباه لُپی کرده و بعد از آن یکی به او گفته که من کسی هستم که مردگان را زنده می‌کنم!
مربی برکنار شده تیم ملی فوتسال نسبت به رفتار وحید شمسایی با او گلایه کرد.
معاون اقتصادی دولت حسن روحانی امیدوار است قید محرمانگی مصوبات جلسات شورای هماهنگی اقتصادی برداشته شود تا مردم ببینند که چه تصمیماتی در کشور گرفته شد که زندگی سخت‌تر نشود. او معتقد است استراتژی دولت روحانی این بود که به مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی اشاره نکند تا طرف تحریم‌کننده متوجه نشود که سیاست‌هایش در ایران جواب داده و به همین دلیل سیاست دولت اعتدال همواره سکوت بوده است.
معاون اقتصادی دولت حسن روحانی امیدوار است قید محرمانگی مصوبات جلسات شورای هماهنگی اقتصادی برداشته شود تا مردم ببینند که چه تصمیماتی در کشور گرفته شد که زندگی سخت‌تر نشود. او معتقد است استراتژی دولت روحانی این بود که به مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی اشاره نکند تا طرف تحریم‌کننده متوجه نشود که سیاست‌هایش در ایران جواب داده و به همین دلیل سیاست دولت اعتدال همواره سکوت بوده است.
با ادعای مسئولان هیئت‌رئیسه، امکاناتی برای شهره موسوی در اوین فراهم شده تا او از طریق اسکایپ بتواند در جلسات حضور داشته باشد. این یکی هم همان‌طو‌رکه پیش‌تر عنوان شده، یکی از آن اتفاقاتی است که فقط به افراد خاص در ایران اطلاق می‌شود. اینکه شهره موسوی با وجود مطرح‌شدن نامش در فساد‌های مالی احتمالی مرتبط با رمزارز‌ها در بازداشتگاه به سر می‌برد، موضوع بحث‌برانگیزی است، ولی اینکه او چه نفعی از بقا در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران می‌برد، از آن دست پرسش‌هایی است که چندان پاسخی برایش پیدا نمی‌شود.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به دادگاه نمایشی یک ایرانی به نام حمید نوری در سوئد اشاره کرد و گفت: دشمنان و جریان نفاق همه هم و غم خود را برای یک ایرانی به نام نوری گذاشتند و در جلسات نمایشی دادگاهی که فاقد محتوای حقوقی است، نسبت به محاکمه او اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ