رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به دادگاه نمایشی یک ایرانی به نام حمید نوری در سوئد اشاره کرد و گفت: دشمنان و جریان نفاق همه هم و غم خود را برای یک ایرانی به نام نوری گذاشتند و در جلسات نمایشی دادگاهی که فاقد محتوای حقوقی است، نسبت به محاکمه او اقدام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غریب آبادی درباره رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان گفت: پیش از این کیفرخواست این پرونده صادر شد و باید فرآیند رسیدگی آغاز شود. اکنون قضات این شعبه تعیین شدند و ابلاغ ویژه از سوی ریاست محترم قوه قضاییه برای سه قاضی صادر شده و به زودی کار خودشان را آغاز خواهند کرد. جلسات دادگاه هم شکلی و هم محتوایی است و باید روند آن طی شود و کیفرخواست باید بررسی شود.
پیتس در جریان جلسات دادگاه ادعا کرد که پرکینز به دستور مدیران آلاباما پاور دستور نظارت بر مدیران ساترن را به منظور کسب اطلاعات برای تاثیرگذاری بر تصمیم گیری شرکت صادر کرده است. ظرف مدت چند روز وکلای شرکت‌های ساترن و آلاباما پاور با ارسال نامه‌ای به پیتس از وی خواستند از طرح هرگونه درخواست یا افشاگری که آن شرکت‌ها را در این پرونده دخیل خواهد کرد خودداری نماید. در نهایت، پیتس و پرکینز خیلی زود اختلافات شان را حل کردند.
برخی از مسائل در این مملکت انگار سازوکار دارد و همه با آن موافق هستند، ولی معلوم نیست چرا اجرا نمی‌شود. مثلا در جلسات علنی محاکمه خود آقای اژه‌ای چندبار اعلام موضع از ایشان دیدم که گفتند جلسات دادرسی باید علنی برگزار شود. من نمی‌دانم وقتی ایشان موافق است، موانع کجاست که غیرعلنی برگزار می‌شود؟ مسائل امنیتی است؟ اگر این نیست چه مسائلی است؟
مشاور حقوقی خانواده حمید نوری گفت: روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد همچنان ادامه دارد و در ماه می جلسات پیگیری خواهد شد.
وکیل برخی از خانواده‌های جان‌باختگان پرواز ۷۵۲ درباره حکم بدوی صادر شده برای این پرونده گفت: ما این حکم را قبول نداریم و به آن اعتراض می‌کنیم.به عنوان وکیل وظیفه‌ام این است که اعتراض کنم و خانواده‌ها را تشویق به اعتراض کنم به این امید که عدالت اجرا شود ولی بیشتر خانواده‌ها در جلسات آخر دادگاه به این جمع‌بندی رسیدند که این دادگاه حکم عادلانه نخواهد داد.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق فردا، خبر داد.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق فردا خبر داد.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق طی فردا خبر داد.
رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی مجموعا ۲۰ جلسه دادگاه به طول انجامید که در آن در مجموع ۱۱۷ شاکی شکایت خود را ثبت کردند. ۵۵ نفر از شاکیان در جلسات دادگاه صحبت و قرائت لایحه داشتند و ۲۰ وکیل نیز به وکالت از شاکیان شکایت و ادله مربوطه را بیان کردند.
دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی پس از رسیدگی و تشکیل جلسات متعدد محاکمه و بررسی اسناد و مدارک موجود، هر پنج نفر متهم پرونده را به اعدام محکوم و در خصوص سایر اتهامات، چهار نفر از متهمان را به ۱۰ سال حبس محکوم کرده است که طبق قانون، اشد مجازات قابل اجرا خواهد بود.
جلسات رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران امروز چهارشنبه (۲۸ دی) برگزار شد.
صبح امروز جلسات رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: دادگاه ذی صلاح در حال رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی است؛ از نماینده سفارت اوکراین برای حضور در جلسات دادگاه دعوت شده است.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.
عرشیا تکدستان پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ دفاعیات متهم و وکیل وی، دادگاه عرشیا تکدست را به اتهام افساد فی‌الارض و محاربه به اعدام محکوم کرده است.
یک منبع آگاه گفت که حکم عامل بلژیکی سرویس جاسوسی آمریکا بعد از جلسات دادگاه حداقل در ۴ عنوان اتهامی برای دادگاه ثابت و رای وی صادر شد.
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از رئیس قوه قضائیه خواست تا پوشش فرم متهمان زن در جلسات دادگاه را تغییر دهد.
حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در جلسه عصر امروز (یکشنبه) مجلس گفت: نباید آن خانم که قاتل شهید عجمیان است و آن شکلی به شهید مظلوم لگد می‌زند و در صحنه قتل با آن وضع حجاب بود، در صحنه دادگاه با چادر حاضر شود.
در ادامه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت در دادگاه انقلاب تهران و در پی تشکیل جلسات دادگاه متهمان در حضور وکلای آ‌ن‌ها، حکم بدوی سه نفر دیگر از اغتشاشگران صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تحقيقات مقدماتی ۴۶ پرونده مربوط به متهمان اغتشاشات اخير استان اصفهان در دادسرا به پايان رسيده و با صدور كيفرخواست برای رسيدگی به دادگاه ارسال شده است.
نماینده چارچوب هماهنگی شیعی در پارلمان عراق، خواستار برگزاری جلسات پارلمان بعد از مخالفت دادگاه فدرال این کشور با انحلال آن شد.
جزئیات آخرین اقدامات در پرونده حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز/ بیانیه خانواده ۲۳ شهید و ۷۰ جانباز/ پدر شهید: این «حادثه» نبود؛ جنایت تروریستی بود/ شروع جلسات دادگاه در آخرین روز شهریورماه
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.
اگر تا چند وقت پیش در میان اخبار اطلاعاتی درباره برگزاری جلسات دادگاه مفسدان اقتصادی و احکام صادره مرتبط با آنان و جزای نقدی و رد مال‌های سنگین دیده می‌شد، این روز‌ها به دلیل تغییر شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که وجود دارد و وقوع تخلافاتی که از سوی برخی از تولیدکنندگان و اصناف رخ می‌دهد، «جریمه‌های میلیاردی تعزیرات حکومتی» خودنمایی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ