اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
در صورتی که به جمع بندی نهایی برسیم باید از تمام ظرفیت ها و بازیکنان خود بهره ببریم تا در مسیر رقابت های انتخابی المپیک نتایج خوبی کسب کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.
هانسی فلیک در شرایطی بیشترین دستمزد دریافتی در بین سرمربیان تیم های ملی را به خود اختصاص داده که جایگاه متزلزلی دارد.
تیم نوجوانان ایران بازی های خود را در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به خوبی پیش برده است و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی شد.
تیم فوتبال مس کرمان در دور برگشت رقابت های لیگ برتر بازی های بسیار خوبی از خود ارائه کرده و نمایش فنی این تیم نسبت به دور رفت رو به پیشرفت به نظر می‌رسد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی نمایش خوبی در برابر قطر داشت و با یک گل پیروز شد.
تیم فوتبال جوانان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را در شرایطی با برتری برابر قطر به پایان برد که شاگردان مهاجم سابق تیم ملی ایران موقعیت های زیادی را از دست دادند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در هفته های اخیر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و به پیروزی رسیده گفت: با شرایط موجود حریفان استقلال از این تیم می ترسند.
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: موقعیت خوبی برای ما فراهم شد تا با حضور در جام باشگاه های جهان با کشتی گیران سطح بالای ایرانی مبارزه کنیم.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: طبق برنامه‌ریزی که کرده بودیم سوادکوهی موفق شد جردن باروز را شکست دهد و قابلیت‌های خود را به رخ بکشد، تمام تلاش ما این است که سرمایه‌های تیم ملی را به خوبی حفظ کنیم.
تیم ملی هلند در حالی با شکست مقابل آرژانتین از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شد که بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
تیم ملی فوتبال آمریکا آمار خوبی در بازی های سوم خود در دور گروهی ادوار مختلف جام جهانی ندارد.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، مدعی شد این تیم از فرصت های خود برابر مراکش استفاده نکرده است.
مودنا با وجود ستاره های بزرگی که در ترکیب خود دارد اصلا نتایج خوبی کسب نکرده است.
آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.
چمن استادیوم شهیدعضدی رشت به زودی مثل چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر طبیعی خواهد شد و دو تیم سپیدرود و داماش می توانند بازی های خود را در این استادیوم برگزار کنند.
جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، یکی از بدترین شب های خود در لباس این تیم را سپری کرد.
تیم ملی فرانسه در خانه دانمارک 0-2 مغلوب شد تا در رده سوم گروه خود در لیگ ملت های اروپا قرار بگیرد.
۱۱ بازیکن در این وقفه بین‌المللی با تیم‌های ملی خود هستند. پسران سالم برگردید و بازی‌های خوبی داشته باشید.
۱۱ بازیکن در این وقفه بین‌المللی با تیم‌های ملی خود هستند. پسران سالم برگردید و بازی‌های خوبی داشته باشید.
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین تاکید کرد ایران شانس خوبی برای پیروزی دارد و برای پیروزی مقابل این تیم باید روی سرویس های خود کار کنند.
روبرت لواندوفسکی آمار گلزنی خوبی در اولین بازی رسمی خود برای تیم های سابقش دارد. او امیدوار است امشب در اولین بازی رسمی برای بارسا نیز موفق به گلزنی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ