اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلیپ بلین معتقد است که تیم‌های ملی والیبال ژاپن و ایران شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
مربی سابق سپاهان معتقد است آل‌کثیر خرید خیلی خوبی نیست اما باید به این بازیکن فرصت داد.
سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند در لیگ قهرمانان نمایش خوبی داشته باشند.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر جهان است. بازی والیبال خوبی ارائه می‌دهد و برابر حریفان عالی صف‌آرایی می‌کند.
انگین فیرات، سرمربی کنیا گفت ایران آزمون خوبی برای تیم ملی این کشور خواهد بود.
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
دومین روز مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان با دو رقابت پیگیری شد و در این روز مجتبی میرزاجانپور و فارینا رافائل عملکرد خوبی در تیم‌های خود داشتند و درخشیدند.
سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک معتقد است با وجود حضور تنها پنج تیم در لیگ برتر این رشته، این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بود.
نشست روسای انجمن‌های فدراسیون دانشگاهی به منظور بررسی وضعیت تیم‌های شرکت کننده در سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار شد.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب شهدای کشتی‌گیر در کمپ تیم‌های ملی پیرامون اعزام‌های آتی ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران اظهار داشت: نه بارسلونا، نه رئال مادرید و نه لیکرز هیچ کدامشان کمپ تیم‌های ملی کشتی را ندارند
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: تیم‌های پاس و پیکان بازی خوب و جنگنده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.
سرمربی گل‌گهر که طی فصول اخیر توانسته ستاره‌های اسبق سرخابی که به شکلی از این تیم‌ها کنار گذاشته می‌شوند را به روزهای خوب گذشته برگرداند، این بار تبریزی را در قامت ستاره تیم خود می‌بیند.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان ‌این‌که مسابقه برابر سایپا از نظر فنی بازی بسیار خوبی بود، گفت: مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: طبق برنامه‌ریزی که کرده بودیم سوادکوهی موفق شد جردن باروز را شکست دهد و قابلیت‌های خود را به رخ بکشد، تمام تلاش ما این است که سرمایه‌های تیم ملی را به خوبی حفظ کنیم.
سنگربان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند عملکرد خوبی در مصاف با انگلیس ارائه کند و در این مسابقه موفق شود.
کارشناس بسکتبال ایران گفت: اینکه بچیروویچ نتایج خوبی با بسکتبال ما گرفت قابل انکار نیست، اما او مدت‌ها قبل در ایران بود و نمی‌توان از رزومه مدیریتی او خیلی دفاع کرد.
۱۱ بازیکن در این وقفه بین‌المللی با تیم‌های ملی خود هستند. پسران سالم برگردید و بازی‌های خوبی داشته باشید.
۱۱ بازیکن در این وقفه بین‌المللی با تیم‌های ملی خود هستند. پسران سالم برگردید و بازی‌های خوبی داشته باشید.
بازیکنان جدیدی هم که به ما اضافه شدند تأثیر خود را نشان دادند. ما کیفیت خوبی داریم و این گل نخوردن باید عادت شود. هرچند که گل نخوردن هدف اصلی همه تیم‌ها است.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، فولاد خوزستان را یکی از تیم‌های خوب ایران معرفی کرد و گفت: بازی راحتی با فولاد نداریم و آماده این دیدار هستیم.
مربی آلومینیوم معتقد است این تیم با حفظ آرامش می‌تواند عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد.
بوشهر- فوتبال بوشهر باشگاه‌ها و بازیکنان بزرگی را به خود دیده است ولی هم اینک حال فوتبال در این استان خوب نیست و انگار کرونا به جان این فوتبال افتاده است.
بوشهر- فوتبال بوشهر باشگاه‌ها و بازیکنان بزرگی را به خود دیده است ولی هم اینک حال فوتبال در این استان خوب نیست و انگار کرونا به جان این فوتبال افتاده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ