کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در هفته های اخیر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و به پیروزی رسیده گفت: با شرایط موجود حریفان استقلال از این تیم می ترسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرادمند با تایید فحاشی های مداوم ساپینتو علیه داوران و نیمکت حریفان، تکذیب‌ها و بیانیه های باشگاه استقلال در دفاع از این پرتغالی بی‌ادب را رد کرد و آنها را بی اثر کرد.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
استقلال در پنج بازی اخیر برابر حریفان خود، با تغییرات در خط دفاعی به میدان رفته است.
شش خطا مقابل استقلال و شش خطا برابر مس کرمان: پرسپولیس کمترین شانسی به حریفان برای محروم کردن ستاره‌ها نمی‌دهد.
هافبک استقلال می‌گوید نیت بدی با زدن پنالتی توسط سید حسین حسینی نداشتند.
تقابل قریب‌الوقوع استقلال با ذوب‌آهن و آلومینیوم، این دو تیم را تبدیل به استراتژیک‌ترین حریفان ریکاردو ساپینتو می‌کند.
ارسلان مطهری این روزها به دور از حواشی و هیاهو، با لباس استقلال دروازه حریفان را باز می کند و شادی آور تیمش است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت استقلال در هفته‌های گذشته ترکیب ثابت این تیم برابر حریفان بوده است، گفت: استقلال باید راه خوبی را برای عبور از دفاع پیکان پیدا کند.
مدیرعامل استقلال خوزستان با ابراز خوشنودی بابت عملکرد تیمش طی این هفته و برد مقابل دریای بابل از حمایت‌ مجموعه برای به سرانجام رسیدن مسیر صعود خبر داد.
مهاجم ملوان می گوید با پیروزی دلچسب مقابل نساجی شکست سنگین در برابر استقلال را جبران کردند.
پرسپولیس در هفته‌ای که استقلال، سپاهان و تراکتور حریفان خود را شکست دادند، در اهواز به تیم فولاد خوزستان باخت تا اختلاف در صدر جدول کاهش یابد و جذاب شود
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید در دیدارهای آینده امتیاز از دست بدهد گفت: ساپینتو فرصت زیادی ندارد و اگر به دنبال قهرمانی است باید حریفان را شکست دهد.
استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان فرصت خوبی دارد تا از حریفان پایین جدولی امتیاز بگیرد و دوباره در نقش مدعی ظاهر شود.
استقلال در 430 دقیقه گذشته، نتوانسته است که در جریان بازی، دروازه حریفان خود را باز کند.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
استقلال این فصل در بیشتر بازی های انجام داده در لیگ برتر ارایه گر فوتبال مالکانه ای در برابر حریفان بوده و این اشتیاق ریکاردو ساپینتو است.
مصاحبه های پرتعداد و ادامه دار مسئولان باشگاه استقلال در مورد اتفاقات و تصمیمات داوری، نگرانی حریفان این تیم برای دیدارهای آینده و قضاوت «عکس» را افزایش داده است.
خطرناک‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی همچنان بهترین گلزن این تیم است که فاصله‌اش از دروازه حریفان بیشتر از قبل شده است.
در 195 دقیقه گذشته، استقلال نتوانسته است در دیدارهایش، دروازه حریفان را باز کند.
یکی از اعضای کادر فنی استقلال در زمان دیدار تیمش، یک مسابقه دیگر را زیر نظر گرفته بود.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی استقلال،سپاهان،مس کرمان و آلومینیوم اراک بر حریفان خود برگزار شد.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی استقلال،سپاهان،مس کرمان و آلومینیوم اراک بر حریفان خود برگزار شد.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه متاسفانه در دولت قبل فرصتی که می‌توانست به شکوفایی بازار سرمایه بینجامد، تبدیل به خاطره‌ای تلخ برای سرمایه‌گذاران شده است، گفت: با توجه به وجود برخی از عوامل، بازار سرمایه امسال بازدهی منطقی و بالاتری را نسبت به سپرده‌های بانکی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ