سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: موقعیت خوبی برای ما فراهم شد تا با حضور در جام باشگاه های جهان با کشتی گیران سطح بالای ایرانی مبارزه کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام کنکورد روسیه عازم این کشور شده‌اند، با دعوت سرمربی تیم ملی روسیه شام را با حاجی‌مراد گاتسالوف صرف کردند.
گئورگی گوگچلیدزه قهرمان پیشین کشتی جهان مثل حاجی‌مراد گاتسالوف نسبت به درگذشت فرزند نایب قهرمان سال 2007 جهان واکنش نشان داد.
همانطور که حاجی‌مراد گاتسالوف عنوان کرده بود، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات یاریگین روسیه شرکت خواهد کرد.
بعد از حضور تیم منتخب کشتی آزاد ایران در لیگ پادوبنی، باید دید حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کشتی‌گیرانش در قالب تیمی باشگاهی در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد؟
امیرحسین خادمی پس از اینکه به خانواده‌اش اعلام می‌کند از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است، برای پیگیری قضائی، اقدام به شکایت در مرجع قضائی می‌کند اما چند روز پس از این اقدام، جسد وی در یکی از بیابان‌های حاجی‌آباد کشف می‌شود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان حاجی آباد گفت: این شهرستان از نظر تنوع زیستی دارای گونه‌های پلنگ، گرگ، گراز، کل و بز، قوچ و میش، انواع پرندگان بومی و مهاجر و خزندگان است که با تصویربرداری از خرس سیاه آسیایی، این گونه نیز به تنوع زیستی حیات وحش شهرستان حاجی آباد اضافه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ