مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: طبق برنامه‌ریزی که کرده بودیم سوادکوهی موفق شد جردن باروز را شکست دهد و قابلیت‌های خود را به رخ بکشد، تمام تلاش ما این است که سرمایه‌های تیم ملی را به خوبی حفظ کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
دروازه‌بان استقلال به اتفاقات ماه‌های قبل از شروع فصل جدید توجهی ندارد.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفگنداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
دانشمندان در تحقیقی تازه دریافته‌اند که تغییر اندازه مردمک چشم احتمالاً می‌تواند نشان دهد که عملکرد مغز شما در اثر ورزش چه تغییری می‌کند.
از مجموع پنج دیداری که استرالیا تاکنون در جام جهانی 2023 داشته است، این تیم چهار کلین‌شیت را ثبت کرده است!
سال‌ها بود که از رابطه معنادار بین پرهیز از خام فروشی و درآمدهای ارزی و ریالی در استان سمنان صحبت می‌شد تا سرانجام فراوری در آمار صادرات استان شگفتی آفرید.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
آرش رضاوند در اولین دیدار پس از همکاری دوباره با نکونام درخشید.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ارسال نیروهای آمریکایی به منطقه را در تناقض با صلح و سلامت دریانوردی در دریای سرخ دانست.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
«اولگا تکاچوا»، متخصص سالمندان وزارت بهداشت فدراسیون روسیه گفت: راز طول عمر، اول از همه، شیوه زندگی سالم است و تنها ۲۵ درصد عامل ژنتیک و مراقیت‌های بهداشتی است. فرد باید فعالیت بدنی داشته باشد، نه پرخوری. خوردن فیبر بیشتر، ترک عادت‌های بد، سیگار کشیدن و الکل با طول عمر ناسازگار است.
پدری، ستاره بارسلونا، با پشت سر گذاشتن یک دوره سخت در تعطیلات پیش فصل، با حداکثر آمادگی در تمرینات حضور یافت.
ما می‌دانیم که نیاز به کاهش وزن داریم، اما برای دستیابی به این هدف باید تغییری اساسی در رژیم غذایی خود ایجاد کنیم که برای مان دلهره آور است. دانستن نتیجه مطالعه‌ای تازه که نشان می‌دهد تغییرات کوچک، اما مداوم در مصرف غذا می‌تواند تاثیر قدرتمندی بر وزن شما داشته باشد و برای تان دلگرم کننده خواهد بود.
بهزاد نوشادی که زمان حضور فرهاد مجیدی در استقلال مربی بدنساز آبی ها بود، از دلایل ناکامی تیم ساپینتو می گوید.
پرسپولیس با تغییر دروازه‌بان و دو مدافع مرکزی، تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر و البته قهرمان این فصل فوتبال ایران، شد.
در برخی موارد، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ ممکن است برای کنترل سطح قند خون خود به انسولین‌درمانی نیز نیاز داشته باشند. این کار معمولاً زمانی پیشنهاد می‌شود که سایر درمان‌ها، مثل تغییر سبک زندگی یا دارو‌های خوراکی، در کنترل سطح قند خون به اندازهٔ کافی موثر نباشند. نوع انسولین مورد استفاده و دوز به نیاز‌های فردی بستگی دارد و ممکن است در طول زمان تغییر کند.
کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری دیدار بین تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال راتغییر داد.
رضازاده درباره تغییر وزن عجیب خود و علت آن گفت: بنده در دوران اوج ورزشی ام ۱۶۲ کیلوگرم بودم و امروز حدود ۳۰ کیلوکاهش وزن داشته‌ام. این موضوع هم به بیماری دیابت برمی گردد و هم ورزش کردن. سعی می‌کنم هر روز پیاده روی داشته باشم و رژیم غذایی هم دارم.
این برنامه با مشارکت ۳۰ متخصص سلامت و از سوی الیور زولمن، یک پزشک ۲۹ ساله که خود را «دکتر جوانسازی» می‌نامد، رهبری می‌شود. به گفته این تیم، بدن جانسون امسال با هزینه‌کرد ۲ میلیون دلار می‌تواند در مسیر کشف راز تغییر سن قرار بگیرد.
اگرچه ممکن است قدرت شی به چالش کشیده شده باشد، اما هیچ گونه فرسایشی متحمل نشده است. او از پایه‌های محکم حمایت مردمی برخوردار است. هر چند که مخالفت‌ها علیه او به ویژه در میان نخبگان چین متنوع و بزرگ هستند، اما این مخالفت متفرق بوده و قادر به سازماندهی نیستند و فاقد دیدگاه مشترکی برای ارائه جایگزین یا ارائه راهی برای تغییر هستند.
افقه با اشاره به اینکه بانک‌ها املاک بسیار زیادی در اختیار دارند، گفت: «به دلیل بازدهی بسیار پایین بخش تولید، بانک‌ها در کنار بنگاه داری، اقدام به خرید املاک می‌کنند که این موضوع از یک طرف باعث افزایش قیمت مسکن شده و از سوی دیگر باعث شده منابع بانک‌ها به نوعی قفل شود، بنابراین تا زمانی که وضعیت اقتصاد کلان کشور با تغییر مواجه نشود، بانک‌ها نیز برای کسب سود و بقای خودشان این رویه را ادامه می‌دهند.»
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: ایران در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی در عرصه‌های مختلف، هندسه قدرت را در سطح منطقه و نظام بین‌الملل با اقتدار و عزت تغییر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ