روبرت لواندوفسکی آمار گلزنی خوبی در اولین بازی رسمی خود برای تیم های سابقش دارد. او امیدوار است امشب در اولین بازی رسمی برای بارسا نیز موفق به گلزنی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن جهت تکمیل اسکواد خود در فصل جدید هستند.
تمرینات جانکاه و وحشتناک پاکو خمس، ستاره‌های تراکتور را مثل فولاد آب‌دیده کرده و آنها در انتظار شروع لیگ برتر هستند.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
وینیسیوس به دلیل اخراج در بازی شب گذشته برابر والنسیا احتمالا سه بازی بعدی رئال را از دست خواهد داد.
اسپورت نوشته است که لالیگا دوشنبه طرح امکان‌سنجی اقتصادی ارائه شده توسط باشگاه بارسلونا را تایید خواهد کرد.
در احضاریه ارسال‌شده برای کتایون ریاحی آمده بود که او باید «با توجه به گزارش ضابطین و مستندات و ادله ارائه‌شده جهت انجام تحقیقات درخصوص موضوع حضور در معابر و انظار عمومی بدون حجاب شرعی» در دادگاه حضور یابد. اتهامی که شامل‌حال پانته‌آ بهرام، فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، افسانه بایگان و شقایق دهقان هم شد.
سپاهان برای بازگشت به صدر جدول به سه امتیاز خانگی برابر ملوان نیاز دارد.
دو تیم استقلال و فولاد یکی از حساس ترین مسابقات این هفته را در اهواز برگزار می کنند.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
طلای جهانی در سال ۲۰۲۳ با قیمت ۱۸۲۵ دلار شروع شد، سپس در دوم فوریه پس از اولین نشست فدرال رزرو در سال، به بالاترین حد خود در سال و ۱۹۷۵ دلار رسید اما تداوم نشانه‌های تورم، دلار قوی و افزایش بازده اوراق قرضه به دلیل انتشار گزارش مشاغل ایالات‌متحده در ماه ژانویه، همگی به افزایش قیمت طلا به سمت حمایت کلیدی در ۱۸۰۰ دلار در پایان ماه بعد کمک کردند.
رئال مادرید پس از اولین شکست سال 2023 که روز گذشته برابر ویارئال متحمل شد، بازی‌های دشواری را در ماه ژانویه پیش رو دارد.
شاگردان قلعه‌نویی و گل‌محمدی به دنبال کسب برتری و صدرنشینی هستند.
بارسلونا در یک ماه پیش رو باید در سه جبهه لالیگا، کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا به میدان برود و ممکن است تا هفت بازی نیز انجام دهد.
اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر، صحنه تقابل زیبای لیونل مسی و لوکا مودریچ خواهد بود.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته با لهستان از جام جهانی خداحافظی کرد و به زمره بازیکنانی پیوست که با وجود کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا، دست‌شان از فتح جام جهانی کوتاه مانده است.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران هم در حاشیه شورای شهر تهران درباره سامانه شفافیت و روند به‌روز‌رسانی آن گفت: بحث شفافیت موضوع درستی است و قانون مجلس و شورای قبلی مصوبه خوبی در این زمینه داشت. کار‌هایی را نیز شروع کردند، اما آن‌گونه که انتظار می‌رفت به پیش نرفته و در‌حال‌حاضر تعدادی از مدیران در سامانه اطلاعات خود را قرار دادند که گزارش آن ارائه شد و تعدادی هم اطلاعاتشان ناقص است یا برخط و به‌روز نیست که باید کامل شود. شورا تلاش می‌کند شهرداری و شورا به‌صورت کامل همان میزان که قانون مشخص کرده، در راستای تحقق شفافیت گام بردارند.
آلمان با نتایجی خیره‌کننده به عنوان اولین تیم چمدان را برای قطر بست و امروز نخستین دیدار را با ژاپن سختکوش برگزار می‌کند.
تیم ملی قطر به دنبال برتری در نخستین بازی جام جهانی مقابل اکوادور است.
رئیس انجمن ویروس‌شناسی ایران، در پاسخ به وضعیت آنفلوانزا در کشور و میزان شیوع آن با شروع فصل سرد، می‌گوید: پیش‌بینی ما این بود که از نیمه دوم شهریور شاهد شیوع آنفلوانزا در ایران باشیم که در کل دنیا هم همین اتفاق افتاد، با توجه به این دو سال کرونا، جمعیت حساس به آنفلوانزا هم بیشتر شده و با این حساب، انتظار می‌رود موارد جدید آنفلوانزا را امسال بیشتر داشته باشیم. روندی هم که الان در ایران گزارش می‌شود، نشان می‌دهد هرچه کرونا کمتر شده، روند افزایش موارد آنفلوانزا را داشته‌ایم.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: هنوز گزارش کتبی و رسمی پزشکی قانونی در خصوص پرونده فوت مهسا امینی به دست مجلس نرسیده است.
مهدی تاج حالا با انتخاب رئیس هیئت فوتبال خوزستان دست بالا را در مجمع کلی فدراسیون فوتبال دارد.
در آخرین روز نقل و انتقالات، پی اس جی قصد دارد خرید دو بازیکن را قطعی کند، ضمن اینکه احتمالا چهار بازیکن نیز از این باشگاه جدا خواهند شد.
روزنامه نیکی آسیا در گزارشی نوشت اتحادیه اروپا که به دلیل جنگ اوکراین در آستانه شروع فصل سرما قرار گرفته، مشتاقانه در انتظار ورود نفت ایران به بازارهای بین‌المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ