تیم نوجوانان ایران بازی های خود را در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به خوبی پیش برده است و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استیون جرارد، سرمربی الاتفاق، درباره انتقال نیمار به باشگاه الهلال صحبت کرد و گفت او بازیکنی بزرگ است که حضورش در تیم رقیب کار او را به مراتب دشوارتر خواهد کرد.
پاکو خمس می‌گوید بازیکنان بزرگ تراکتور باید توانایی خود را در داخل زمین و مقابل حریفان نشان بدهند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال که ۴۲ سالگی را پشت سر می گذارد رکورد جدیدی را در کارنامه خود به ثبت رساند و به تنها بازیکنی تبدیل شد که ۱۴۵ گل را با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرده است.
کارشناس والیبال کشورمان معتقد است عدم هماهنگی بازیکنان و نبود اعتماد به نفس در ملی پوشان باعث شد در هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد ایران برابر حریفانش رضایت‌بخش نباشد.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: حریفان ما در مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، بهترین بازیکنان آسیا و اروپا را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتند، به خدمت گرفته‌اند و به تیم‌های قدری تبدیل شده‌اند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
صنعت نفت هنوز امید به بقاء را از دست نداده است، به خصوص که در هفته های اخیر و با آمدن عبدالله ویسی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بوده است.
هواداری‌ها در حالی برابر پیکان شکست خوردند که از ابتدای فصل برابر حریفان مهمی به پیروزی رسیده و امتیازات شیرینی را به دست آورده بودند؛ آنها حالا برای گرفتن امتیاز از استقلال تلاش می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال فوتبال مسجدسلیمان می‌گوید که در ادامه تیم بهتری در لیگ برتر خواهند داشت.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: ایران از حریفان سخت انگلیس در جام جهانی است و «فیل فودن» باید مقابل ایران بازیکن آزاد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیروزی مقابل نیکاراگوئه از لحاظ روحی برای بازیکنان خوب بود گفت: هر چند حریفان قدرتمندی در جام جهانی داریم اما اشتباه در این مسابقات باعث پشیمانی آنها می شود.
در رده‌بندی بازیکنان خالق بیشترین موقعیت گلزنی روی دروازه حریفان طی فصل جاری، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در رتبه نخست قرار دارد.
خطرناک‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی همچنان بهترین گلزن این تیم است که فاصله‌اش از دروازه حریفان بیشتر از قبل شده است.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‌گوید بازیکنانش برابر همه حریفان با تمام وجود به میدان می‌روند.
تیم ملی فوتسال اندونزی یکی از حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا چند بازیکن کلیدی خود را از دست داد.
تیم ملی آمریکا، یکی از حریفان ایران در جام جهانی، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای انجام بازی‌های دوستانه در ماه سپتامبر را منتشر کرد.
دروازه‌بانان سه دیدار اخیر مس رفسنجان بهترین بازیکن تیم‌های خود بوده‌اند.
سرمربی مس کرمان می‌گوید هراسی از حریفان ندارند و در ادامه راه بهتر خواهند شد.
بازیکن تیم‌ملی شمشیربازی با اشاره به کسب مدال نقره تیم ملی اِپه، گفت: توان پیروزی در بازی فینال را داشتیم، اما بدنمان از بازی‌های سنگین قبلی خالی کرد، با این حال توانستیم با توجه به حضور حریفان پرقدرت و مدعی، مدال نقره ارزشمندی را کسب کنیم.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل نیوکسل از بازیکنانش تقدیر کرد و گفت نیوکسل به یکی از دشوارترین حریفان تبدیل شده است.
بازیکن نفت مسجدسلیمان گفت ام تیم های آقای مهاجری روی زمین بازی می کنند و به بازیسازی اعتقاد دارند.
شاخص کل بورس شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۳۹۶۱ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۸ هزار و ۴۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ