سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین تاکید کرد ایران شانس خوبی برای پیروزی دارد و برای پیروزی مقابل این تیم باید روی سرویس های خود کار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین مندی بعد از تبرئه شدن از اتهام تجاوز به یک جرم دیگر محکوم شده است!
آبادان - قطعی و اُفت فشار آب در منطقه زمین شهری و روستای سید حسن حکیم سبب گلایه برخی از شهروندان شد.
معاون نیروی انسانی فراجا گفت: بهره مندی از ارشدیت های مدارک تحصیلی کارکنان صرفا برابر دستور العمل های ابلاغی صورت میذیرد.
سنگربان سنگالی چلسی به تمامی توافقات لازم با مدیران الاهلی دست یافته و قرار است امروز در تست های پزشکی شرکت کند.
آنگونه که خبرنگاران مطرح دنیای نقل و انتقالات خبر می دهند، ادوارد مندی فصل بعد برای الاهلی عربستان به میدان می رود.
ژرژ مندس، مدیر برنامه سابق کریستیانو رونالدو، می‌گوید احساسش به این بازیکن پس از قطع همکاری با او تغییری نکرده است.
اراک-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.
یاستربسکی ویگل با هدایت مارسلو مندز قهرمان پلاس لیگا لهستان شد.
48 ساعت قبل از دیدار رئال با منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرلاند مندی به تمرینات گروهی رئال بازگشت.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: اگر در خانواده‌ای فرزندانی چند قلو و تک قلو متولد شود، باید براساس جدول تعیین شده در اولویت تسهیلات قرار گیرند.
حضور ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های آنسو فاتی و لامین یامال، در شهر بارسلون به شایعات درباره آینده این دو ستاره بارسا به خصوص آنسو فاتی دامن زده است.
بالاخره صبر مدیران رئال به پایان رسید و فرلاند مندی در تابستان پیش رو یکی از گزینه‌های جدی فروش باشگاه خواهد بود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۳۰۵ هزار و ۸۷۴ نفر از خدمات اکیپ‌های سیار طرح سحاب در ایام نوروز خبرداد.
بانک ملی در راستای حفظ و تقویت سنت قرض الحسنه، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، اقشار ضعیف و ... را همواره یکی از اولویت ها و سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند.
امباپه فاصله ای با به ثمر رساندن گل تساوی پاریس مقابل بایرن نداشت اما یک آفساید میلی‌متری مانع از این کار شد.
برائیس مندس، هافبک سوسیداد، بعد از ۷ دقیقه پرحاشیه با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا تیمش مقابل بارسا ۱۰ نفره شود.
بودا مندز برزیلی، عکاس گتی ایمیجز که در این پروژه با فیفا همکاری می‌کند در خصوص عکاس‌های ثبت شده به شیوه عکاس کبوتر گفت: سعی کردیم جلوه هنرمندانه تری به کار بدهیم؛ برای این کار از خطوط زمین بازی و همچنین سایه‌ها استفاده کردیم. عکس‌های معمولی بازی از این زاویه گرفته نمی‌شود و مطابق معمول از کنار زمین ثبت می‌شود. ما با استفاده از این شیوه، انعطاف کار را بالا برده ایم و اگر بخواهیم از آن جا، چیزی که با دوربین بدون لنز ثبت می‌شود را شرح دهیم.
در شب پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه و قطعی شدن صعودش، مصدومیت نونو مندز بدترین اتفاق بود و او در نهایت جام جهانی را از دست داد.
در شب پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه و قطعی شدن صعودش، مصدومیت نونو مندز که شدید به نظر می‌رسد پرتغالی‌ها را نگران کرده است.
مارسلو مندز گفت هیچ مذاکره‌ای برای انتقال این بازیکن آرژانتینی به باشگاه میامی وجود نداشته است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از بهره مندی ۹ هزار و ۲۵۱ مددجوی تهرانی از خدمات مشاوره و راهنمایی خبر داد.
مربی بدنساز تیم ملی والیبال آرژانتین به دلیل حاضر نشدن مارسلو مندز سرمربی این تیم در میکسد زون برای دفاع از عملکرد آرژانتینی‌ها به گفت وگو با خبرنگاران پرداخت.
اثر مهم سم مندز، یکی از نمونه‌های برجسته سینمای جنایی است که متکی بر یک فیلمنامه اقتباسی پر جزئیات، تماشاگر را در معرض داوری‌هایی دشوار پیرامون جنایتکاران می‌اندازد که به گونه‌ای متفاوت از کلیشه‌های مرسوم به تصویر کشیده شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ