مشهد ـ رئیس اداره میراث فرهنگی مشهد گفت: حدود ۱۸ اثر تاریخی مشهد در وضعیت اضطراری مرمت قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به طور کلی از ۱۸ ماهگی تا دو سالگی سرنوزادان فرم اصلی خود را می‌گیرد. اما والدین معمولا از شکل سر نوزاد نگران می‌شوند. در واقع خربزه‌ای شکل بودن سر بعضی نوزادان یا تورم ناحیه ملات سر نوزاد اغلب بر اثر کشش و تطابق با کانال زایمانی (لگن مادر) است و بعد از چند هفته فرم درستی به خود می‌گیرد؛ بنابراین جای نگرانی برای آن وجود ندارد.
بر اثر وقوع انفجار در مسقط واقع در عمان، ۱۸ نفر زخمی شدند و به خودروها و ساختمان‌های مجاور نیز آسیب رسید.
ارتش سومالی اعلام کرد شماری از عناصر گروه تروریستی الشباب در عملیات‌های نیروهای ارتش کشته شدند.
منابع فلسطینی از انجام ۱۸ عملیات مقاومتی طی ۲۴ ساعت گذشته از سوی مبارزان فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی خبر می‌دهند.
در ادامه باران‌ها و سیلاب‌های مرگبار در چین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند در پی رانشن زمین در مناطق شمال‌غربی شماری کشته و ناپدید شدند.
شهید آیت‌الله سید محمد بهشتی، روحانی برجسته و مؤثر در انقلاب اسلامی در دوم آبان ۱۳۰۷ در محلة لُنبان اصفهان متولد شد. شهید بهشتی تا سن ۱۸ سالگی در اصفهان سکونت و تحصیل کرد و سپس برای ادامه تحصیلات حوزوی راهی قم شد. یار دیرینه امام (ره) سرانجام در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در اثر انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی به مقام شهادت نائل شد. خانه پدری شهید آیت‌الله بهشتی در اصفهان در سال ۱۳۸۶ به همت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان مرمت و به خانه فرهنگ شهید بهشتی تعلق یافت.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ساعت سه بامداد روز شنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل مبنی بر مسمومیت ۱۸ نفر از ساکنان یک منزل با گاز مونوکسید کربن در محله میراشرف اردبیل، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
در ادامه فیلم لحظه جداشدن اتوبوس از تریلر برای رهاسازی محبوسین را مشاهده می‌کنید.
زاهدان- سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته ۱۸ اثر تاریخی منقول، تاریخی غیرمنقول و آثار طبیعی و ناملموس در استان ثبت ملی شده است.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۱۸ نفر بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی تهران خبر داد.
سرپرست اورژانس استان تهران گفت: بر اثر سقوط‌پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی ۱۸ نفر مصدوم شدند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
آنچه اهمیت این سفر را مضاعف می‌کند، انتشار برخی اخبار از آزادسازی درآمدهای بلوکه‌شده ایران در دو کشور کره‌جنوبی و عراق است که در صورت اجرایی شدن می‌تواند فضا را در روابط ایران و غرب تلطیف کند و زمینه‌ای برای بازگشت مجدد طرفین به میز مذاکرات باشد.
ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان از دوازدهم خرداد ماه وارد اردوی تیم ملی می شوند.
رهبر یک گروه شبه نظامی راست افراطی در امریکا به نام به ۱۸ سال زندان محکوم شد. اتهام، تحریک و مدیریت شورش و حمله به ساختمان کنگره آمریکا اعلام شده است.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
حوالی ساعت ۱۸ روزگذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اینترنت در شبکه ارتباطی ۴ شهر مازندران که به دلیل عملیات خفاری قطع شده بود، به مدار بازگشته است. این درحالی ست که همواره گمانه‌هایی مبنی بر تخریب در اثر حفاری منتشر شد.
منابع آمریکایی از تیراندازی در کلرادو و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.
منابع محلی مصر از کشته شدن ۱۸ نفر و زخمی شدن ۱۶ نفر دیگر بر اثر سانحه سقوط اتوبوس در کانال آب در استان «الدقهلیه» در شمال شرقی قاهره خبر دادند.
مرکز اجرایی مین زدایی یمن اعلام کرد اعلام کرد که در ماه اکتبر گذشته ۱۸ نفر بر اثر انفجار مین و بمب‌های خوشه‌های شهید و ۲۸ نفر دیگر زخمی شدند.
بر اثر وقوع انفجار در یک جشنواره علمی در منطقه کاتالونیا در اسپانیا، ۱۸ نفر زخمی شدند.
هفته پیش بر اثر حادثه تصادف مینی‌بوس حامل کارگران کشاورز ۱۸ نفر جان باختند که ۱۲ نفرشان زن بودند.
بر اثر وقوع زمین لرزه در ولایت‌های ننگرهار و کنر در افغانستان، ۱۴ نفر کشته و ۱۸ تَن زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ