بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۷ تیرماه به حافظ را بخوانید.
بر اثر جاری شدن سیل ناشی از بارش شدید باران در ایالت خیبر پختونخواه در پاکستان ۷ تَن جان باخته و ۷۲ نفر هم زخمی شدند.
مقامات محلی در ا وکراین می‌گویند شمار قربانی‌های انفجار سد کاخوفکا به ۳۵ نفر افزایش یافته و تاکنون ۷ هزار نفر نیز به اماکن امن منتقل شده‌اند.
به گفته مقامات تایلند، هفت نفر از جمله چهار کودک بر اثر وزش باد شدید ناشی از توفان باران که باعث ریزش سقف فلزی سالن ورزشی یک مدرسه در شمال تایلند شد، جان باختند.
بر اثر بروز یک حادثه در شهرستان چاه‌ آب ولایت تخار واقع در شمال افغانستان، ۱۷ معدنچی جان باخته و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شدند.
بر اثر بروز یک حادثه در شهرستان چاه‌ آب ولایت تخار واقع در شمال افغانستان، ۱۷ معدنچی جان باخته و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شدند.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۷ نفر از هموطنان در اثر حوادث مربوط به چهارشنبه سوری، جان باخته اند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته گذشته، شش حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث هفت نفر کشته شدند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۰۹ تن از ایشان وخیم است.
منابع یمنی اعلام کردند که ۷ کودک آواره در اردوگاه های آوارگان در پی موج شدید سرما در استان مارب در ۱۷۰ کیلومتری شرق صنعا، جان باختند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی اواخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این حادث متاسفانه دو نفر جان باختند.
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
سرنشینان خودروی پراید زن و مرد و چهار فرزند خانواده به همراه مادربزرگ خانواده بودند که متأسفانه همگی در محل حادثه جان خود را از دست دادند.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
ماموران وارد آشپزخانه شدند و ناگهان چسبی که روی در یخچال زده شده بود؛ نظر یکی از ماموران را جلب کرد و اقدام به باز کردن در یخچال کردند که جسم پتوپیچ شده‌ای را مشاهده کردند. سر پتو را کشیدند و جسد بی جان دختربچه معصوم به نام باران از داخل یخچال روی زمین غلتید.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۲۱ نفر رسید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: در این حوادث یک کودک جان باخته است.
فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اکثر سرنشینان این خودرو اهل شوشتر بوده‌اند، افزود: متاسفانه یک زن ۴۷ ساله اهل شوشتر، هنگام انتقال به یکی از بیمارستان‌های العماره به دلیل شدت جراحات جان باخت و هفت مصدوم دیگر این حادثه نیز در بیمارستان العماره در حال درمان هستند.
رسیدگی به این پرونده از اوایل دی‌ماه سال گذشته با گزارش نزاع جمعی در قرچک ورامین آغاز شد. پس از حضور و بررسی‌های مأموران مشخص شد، درگیری میان ۷ نفر که سرنشینان دو خودرو بودند، رخ داده است. در این میان پسر ۳۰ ساله‌ای به نام کریم از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود که به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد هم در اثر شدت جراحات وارده جان باخت.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
وزارت بهداشت عراق آمار جدید جان باختگان و مجروحان حادثه ریزش خاک در زیارتگاه قطاره امام علی (ع) را اعلام کرد.
وزارت بهداشت عراق آمار جدید جان باختگان و مجروحان حادثه ریزش خاک در زیارتگاه قطاره امام علی (ع) را اعلام کرد.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ