ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان از دوازدهم خرداد ماه وارد اردوی تیم ملی می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش سومالی اعلام کرد شماری از عناصر گروه تروریستی الشباب در عملیات‌های نیروهای ارتش کشته شدند.
منابع فلسطینی از انجام ۱۸ عملیات مقاومتی طی ۲۴ ساعت گذشته از سوی مبارزان فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی خبر می‌دهند.
در ادامه باران‌ها و سیلاب‌های مرگبار در چین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند در پی رانشن زمین در مناطق شمال‌غربی شماری کشته و ناپدید شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ساعت سه بامداد روز شنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل مبنی بر مسمومیت ۱۸ نفر از ساکنان یک منزل با گاز مونوکسید کربن در محله میراشرف اردبیل، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۱۸ نفر بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی تهران خبر داد.
آنچه اهمیت این سفر را مضاعف می‌کند، انتشار برخی اخبار از آزادسازی درآمدهای بلوکه‌شده ایران در دو کشور کره‌جنوبی و عراق است که در صورت اجرایی شدن می‌تواند فضا را در روابط ایران و غرب تلطیف کند و زمینه‌ای برای بازگشت مجدد طرفین به میز مذاکرات باشد.
رهبر یک گروه شبه نظامی راست افراطی در امریکا به نام به ۱۸ سال زندان محکوم شد. اتهام، تحریک و مدیریت شورش و حمله به ساختمان کنگره آمریکا اعلام شده است.
تصادفات جاده‌ای در ایران ۲۰ برابر استاندارد‌های جهانی است. پلیس راهور، وضعیت تولید خودرو‌های داخلی و کیفیت پایین را مقصر اصلی تصادفات منجر به مرگ می‌داند. برخی حامیان خودروسازی حتی زیر بار کیفیت پایین خودرو هم نمی‌روند و می‌گویند: «چرا به خودروی داخلی می‌گویی لگن؟ لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.»
۵۰ خانه در ۱۲ روستای شهرستان سراب شامل روستا‌های دامنجان، تازه کند، اسبفروشان، صومعه زرین، امام چای و شالقون به خاطر بافت قدیمی دچار ترک خوردگی دیوار شدند.
اگرچه از دست دادن چربی ناحیه شکم می‌تواند دشوار باشد، اما اگر به دنبال کاهش چربی اضافی شکم هستید، چندین کار موثر وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تخصیص قطعه‌ای در بهشت زهرا برای جان بخشان باید انجام شود تا قهرمانان اهدای عضو در آن قطعه خاص دفن شوند.
۱۸ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از کشف ۱۸ فقره سرقت از منازل مسکونی در مشهد و دستگیری ۳ سارق مرتبط با این سرقت‌ها در استان سمنان خبر داد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری اسامی ۱۸ ورزشکار را برای حضور در اولین اردوی تیم ملی در سال جدید، اعلام کرد.
نواب نصیرشلال، سرمربی تیم ملی وزنه برداری اسامی ۱۸ ورزشکار را برای حضور در اولین اردوی تیم ملی در سال جدید، اعلام کرد.
رامشیر- مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: ۱۸ روستای رامشیر با اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان و قرارگاه منطقه‌ای کربلا از نعمت آب شرب بهره مند شدند.
با موافقت نمایندگان مجلس، به‌ منظور توسعه حمل و نقل عمومی و تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی به شهرداری‌های کشور اجازه داده شد تا سقف ۱۸ همت اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان نام ۱۸ وزنه‌بردار را در لیست اولیه رد کرده است.
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس طی روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه برگزار و در نهایت ۱۸ بوکسور موفق شدند جواز ادامه حضور در اردو را کسب کنند.
رئیس پلیس راهور فراجا به آمار جانباختگان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در کشور ما سالیانه ۱۷ هزار فوتی و حدود ۳۰۰ هزار نفر مجروح در حوادث رانندگی رخ می‌دهد که ما طبق برنامه ریزی باید این آمار را کاهش دهیم.
اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود.
اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود.
مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده بانوان بالای ۱۸ سال، پنجشنبه (۱۰ آذر ۱۴۰۱) با حضور ۳۷ ورزشکار از ۱۰ استان برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم تهران الف در بخش تیمی و نازنین شهرکی در بخش انفرادی به پایان رسید.
کیش -رقابت‌های قهرمانی رده های سنی ۱۰ تا ۱۸ سال تنیس کشور با حضور ۵۳۰ ورزشکار در جزیره کیش آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ