منابع فلسطینی از انجام ۱۸ عملیات مقاومتی طی ۲۴ ساعت گذشته از سوی مبارزان فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش سومالی اعلام کرد شماری از عناصر گروه تروریستی الشباب در عملیات‌های نیروهای ارتش کشته شدند.
در ادامه باران‌ها و سیلاب‌های مرگبار در چین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند در پی رانشن زمین در مناطق شمال‌غربی شماری کشته و ناپدید شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ساعت سه بامداد روز شنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل مبنی بر مسمومیت ۱۸ نفر از ساکنان یک منزل با گاز مونوکسید کربن در محله میراشرف اردبیل، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قاتل فراری پس از ۱۸ روز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.
الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین، اعلام کرد که پدافند این کشور موفق شده است در عملیات شب گذشته ۱۸ موشک از جمله شش موشک مافوق صوت «کینژال» روسیه را سرنگون کند.
نظامیان رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در جنوب الخلیل تخریب کردند و به دو فلسطینی دیگر درباره تخریب منازلشان اخطار دادند.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: به دلیل عملیات عمرانی، رفع نقص سیستم روشنایی و تقویت روشنای تونل‌های محور هراز از ساعت ۲۳ سه شنبه ۱۸ بهمن الی ۶ صبح چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه جاری محورهراز بسته و محور‌های جایگزین سوادکوه، چالوس و کندوان خواهد بود.
حوالی ساعت ۱۸ روزگذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اینترنت در شبکه ارتباطی ۴ شهر مازندران که به دلیل عملیات خفاری قطع شده بود، به مدار بازگشته است. این درحالی ست که همواره گمانه‌هایی مبنی بر تخریب در اثر حفاری منتشر شد.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: عملیات ساخت پل روگذر آیت‌الله سعیدی به عنوان پروژه عمرانی مشترک منطقه ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران از دو ماه پیش آغاز شده و در حال اجرا است.
بهره‌گیری از تجهیزات و تسلیحات بومی در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ از نقاط قوت آن است، تجهیزاتی که با جهاد متخصصان جوان در ارتش، وزارت دفاع، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مراکز علمی به دست آمد.
نیروهای امنیتی ترکیه ادعا کردند که ۱۸ تبعه خارجی مظنون به همکاری و ارتباط با گروهک های تروریستی داعش و القاعده را در استانبول بازداشت کرده اند!
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور، در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مهرماه مسیر کرج- چالوس مسدود شده بود.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بسته شدن کامل جاده کرج - چالوس به منظور اجرای عملیات عمرانی درطی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر در محدوده این استان خبر داد.
عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی «سفارود۱»، «وشمال۱»، «تپسی۱» و «فجهان۱» به روش مبتنی بر حراج از روز دوشنبه ۱۸ مهر ماه به مدت ۱۲ ماه آغاز می‌شود.
بانک مرکزی اعلام کرد که از ۱۸ بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ ۶۷۳.۷ هزار میلیارد ریال با حداکثر نرخ ۲۱ درصد اقدام کرده است.
شهردار منطقه ۱۷ از آغاز پروژه اتصال منطقه ۱۷ و ۱۸ از طریق احداث پل‌های روگذر خبر داد و گفت: پل‌های روگذر از روی بزرگراه آیت الله سعیدی در محل تقاطع آن با راه آهن تهران-اهواز عملیاتی می‌شود.
گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در ادامه با اشاره به اهمیت آبخیزداری در کشور برای جلوگیری از خسارات سیل، گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در کشور درخواست شده است.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۱۷ و ۱۸ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق با بیشترین و کمترین دمای ۴۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۱۸ فروشنده انواع سلاح و مهمات غیر مجاز در پایتخت خبر داد.
شهریار- فرمانده انتظامی شهریار از انهدام یک باند هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۱۸ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، یک گوشی آیفون توانسته مانند یک جلیقه ضد گلوله جلوی اصابت گلوله به یک سرباز اوکراینی را بگیرد و جان او را نجات دهد.
روز گذشته هفتم فروردین ۱۴۰۱ شاخص کل فرابورس (آیفکس) ۲۰۵ واحد بالا آمد و در سطح ۱۸ هزار و ۷۵۹ واحد قرار گرفت و در حالی که سهامداران امروز منتظر آغاز معاملات بودند به یکباره با پیام مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران و توقف معاملات این بازار مواجه شدند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ