در ادامه باران‌ها و سیلاب‌های مرگبار در چین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند در پی رانشن زمین در مناطق شمال‌غربی شماری کشته و ناپدید شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۱۹ مرداد تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۲هزار و ۱۰۵نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۲۸نفر اکنون بستری هستند.
بر اثر وقوع انفجار در مسقط واقع در عمان، ۱۸ نفر زخمی شدند و به خودروها و ساختمان‌های مجاور نیز آسیب رسید.
دولت سومالی از کشته شدن ۱۸ تَن از عناصر گروهک تروریستی الشباب در جنوب این کشور خبر داد.
بازگشت زائران ایرانی به کشور که از روز ۱۳ تیر آغاز شده بود در پایان چهارمین روز انتقال به حدود ۱۸ هزار نفر رسیده است.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ساعت سه بامداد روز شنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل مبنی بر مسمومیت ۱۸ نفر از ساکنان یک منزل با گاز مونوکسید کربن در محله میراشرف اردبیل، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
گروهی از والدین دانش آموزان قمی صبح امروز سه شنبه درپی ماجرای مسمومیت دانش آموزان مقابل فرمانداری تجمع کردند. سریال مسمومیت دانش آموزان قمی از ۹ آذرماه شروع شد و در یک هنرستان رخ داد و منجر به مسمومیت ۱۸ دانش اموز شد. ۲۲ اذرماه در همین مدرسه مجددا این اتفاق رخ داد و ۵۱ نفر دیگر دچار مسمومیت شدند.
قم - ۱۷ دانش آموز و یکی از معلمان دبیرستان دخترانه فاطمیه قم روز دوشنبه برای دومین بار در هفته جاری دچار مسمومیت و راهی بیمارستان شدند.
در پی سقوط یک بالگرد ارتش اوکراین در نزدیکی یک مهد کودک دست کم ۱۸ نفر از جمله وزیر کشور و معاون وی کشته شدند.
در پی سقوط یک هلیکوپتر در کنار یک مهدکودک در حومه شرقی کی‌یف، ۱۸ نفر از جمله وزیر کشور اوکراین کشته شدند. معاون اول وزیر کشور و یکی از معاونان وزارت امور خارجه هم هنگام سقوط هلیکوپتر در حومه بروواری جان باختند.
در حادثه فروریختن یک معدن طلا در شمال غربی چین، ۱۸ نفر گرفتار شده اند.
در حادثه فروریختن یک معدن طلا در شمال غربی چین، ۱۸ نفر گرفتار شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: با بررسی پرونده‌های سایر بازداشت شدگان در روزهای آینده، زمینه بهره‌مندی این افراد از ارفاقات قانونی نیز فراهم می‌شود.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
شیراز- یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیدند.
در پی و قوع یک حمله مسلحانه به ساختمان شهرداری «سن میگل توتولاپَن» در مکزیک، شهردار، پدرش و ۱۶ نفر دیگر کشته شدند.
در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سوزوکی ویتارای حامل همراهان وزیر ارشاد که ساعت ۱۷:۴۰ (۱۸ شهریورماه) در محور هفتکل - باغملک رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.
به گفته استاندار تهران، بخشی از ساخت و ساز‌ها در بستر رودخانه‌ها بوده است، در روستا‌های لواسانات و شمیرانات یک فرد بومی می‌خواهد ساخت و ساز کند ۱۰ دستگاه بر سر ملک او حضور پیدا می‌کنند و موانعی را بر سر آن‌ها قرار می‌دهند، اما افراد غیر بومی را می‌بینیم که پایه‌های ملک‌خود را در رودخانه قرار داده اند، این امر ممکن است از فساد دهیار، شورا و … باشد، که با شدت برخورد خواهیم کرد.
مسعودی ادامه داد: کبد و قلب این فرد نیز با استفاده از بالگرد برای اهدا به بیمارستان تبریز ارسال شد تا در آن شهر به دو بیمار نیازمند عضو پیوند زده شود.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ